Autor Tema: J.42: si, podem!!! Sabadell - Recreativo. Dissabte 7 de juny a les 18:30h  (Llegit 31162 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:J.42: si, podem!!! Sabadell - Recreativo. Dissabte 7 de juny a les 18:30h
« Respondre #120 el: 06 de Juny de 2014, 16:14:28 pm »
Venir a especular a la NCA és un suicidi. Som el millor equip a casa recordeu-ho, res de por.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #121 el: 06 de Juny de 2014, 16:21:51 pm »
Avui a les 12 he agafat 2 entrades del lateral i...  només quedaven menys de 20!!!
I els gols m'han comentat que queda poca coseta!

A veure si dissabte no cal que obrin taquilles, excepte el que cal vendre per llei...

Del Recre penseu que venen a per totes, serà dificilíssim i així ho hem de veure tots.

Desconnectat furia arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 179
« Respondre #122 el: 06 de Juny de 2014, 16:39:08 pm »
Yo no podre ir ,primero el trabajo pero no quiero saber el resultado hasta que llegue de madrugada y lo pasare mal van a ganar sabadell y cordoba y las palmas perdera ,vamos sabadelll ah y para motivarnos la cancion de tornarem ,vamos vamos SI SE PUEDE :thumbsup: :thumbsup:

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #123 el: 06 de Juny de 2014, 17:11:48 pm »
Pues yo para motivar la salida de los jugadores pondria el mix de gadiator Jejejejeje :cheer

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #124 el: 06 de Juny de 2014, 19:40:52 pm »
Increïble el que viurem demà! Sóc una persona bastant freda però començo a sentir que demà potser m'emocionaré (de fet ja ho estic una mica ara). No sé a qui haig de donar gràcies per tot això, però sé que alguna cosa s'està fent bé en el club i des de fa temps. Són moltes les persones que han contribuiït a arribar aquí. Penso en les directives, en els tècnics, en l'aficó que ha estat en els pitjors moments empenyent l'equip, en els jugadors que ens han fet créixer... No diré noms però me'n passen molts pel cap. Ufff si el meu avi pogués viure això, o el meu pare que en pau descansi. Molt d'honor a tots!  :bandera

Pel que fa al partit, serà difícil i és normal que sigui així. El Recre és un autèntic os. Un rival duríssim. Tot i això, s'ha de lluitar i anar a pel partit. Tindrem les nostres opcions i juguem a casa, que no és poc. Algun dia tornarem a primera, però sobretot, mai més tornarem a estar 18 temporades fora de l'èlit.  :bandera

A i el diumenge a Ca n'Oriac, tela també el que viurem. Quin luxe, quin privilegi. Ens ho mereixem. Som els millors!  :bandera

« Darrera modificació: 06 de Juny de 2014, 19:48:11 pm per jarisacat »

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #125 el: 06 de Juny de 2014, 21:08:43 pm »
segun l'anotador de radio Sabadell esta tarde habia unas 2.900 entradas vendidas y segun el vice Ignasi Luquez mañana se repartiran banderas por todo el campo y estaran animando el cotarro German Ramirez y un dj del cual no recuerdo el nombre que ha dicho  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 06 de Juny de 2014, 21:30:42 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #126 el: 06 de Juny de 2014, 21:12:01 pm »

A part de Menosse sancionat, el Recre podría tenir les baixes de Toño, Arana, Zamora i Álvaro Antón que son dubte per diverses molesties
i Valle i Jonny tampoc viatgen.
Pel seu foro diuen que amb la convocatòria que ha fet en Sergi es veu que va a buscar el 0-0 clarament, i a esperar els últims minuts.
També diuen que jugant així ja han acabat la temporada, ja que veuen que perdran.

Correcte, convocats Recre;

CABRERO, SOTRES, CÓRCOLES, FERNANDO VEGA, ALEX PÉREZ, ZAMORA, MONTORO, EZEQUIEL, LINARES, GALLEGOS, TOÑO, DIMAS, CIFU, JESÚS VÁZQUEZ, JOSELU, RUYMÁN, MORCILLO, NONG

Sorpren la no inclusió de Jonathan Valle i Jorge Larena, apart de les baixes d´Arana, Menosse i Álvaro Antón.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #127 el: 07 de Juny de 2014, 00:07:57 am »
Doncs la meva proposta és no engegar la ràdio fins que el partit nostre hagi acabat, perquè tot passa, primer, per saber què fem nosaltres.
El run-run a l'estadi pot no afavorir als nostres jugadors depenen de com vagi el partit
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #128 el: 07 de Juny de 2014, 01:04:38 am »
Carai como están los ánimos por el forum del Recre... Pero bueno no hay que fiarse. Sergi B. va a meter a 11 gladiadores. Si se gana aun tendrá más mérito.

Mañana marca Raúl, seguro.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #129 el: 07 de Juny de 2014, 01:10:06 am »
Que bueno es Toño lástima que no pudimos disfrutarlo.

Desconnectat Baggins

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #130 el: 07 de Juny de 2014, 01:15:31 am »
Cagumtot...demà amb angines a la NCA si cal,per un dia q fai venir la jefa!

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #131 el: 07 de Juny de 2014, 01:27:09 am »
Jo també soc partidari de no engegar la radio fins al final del partit. Pero será impossible saber com van els altres partits, el boca a boca de la gent s'anirá escoltant vulguis o no. Partit per cors durs, a més d'un ens pot donar un infart. A disfrutar el que ens han donat aquest equip.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #132 el: 07 de Juny de 2014, 08:20:12 am »
Doncs la meva proposta és no engegar la ràdio fins que el partit nostre hagi acabat, perquè tot passa, primer, per saber què fem nosaltres.
El run-run a l'estadi pot no afavorir als nostres jugadors depenen de com vagi el partit

Completament, pero es técnicament impossible, per començar crec que desde la banqueta serán els primers en reflexar el que está passant en altres camps als jugadors
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #133 el: 07 de Juny de 2014, 09:21:56 am »
Soc dels que arribo molt dora al temple i sempre trobo aparcament a la primera, avui tinc un casament a Cedanyola i m'escaparé pero arribaré amb el temps justisim, ademes es festa major a la Creu Alta, el problema será dons L'APARCAMENT, alguna sugerencia d'algun lloc per aparcar quan arribes amb el temps just? es per anar directament cap alla, no se ,havia pensat l'aparcament de terra del Corte Ingles. Acepto sugerencies...
Hem tornat !

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #134 el: 07 de Juny de 2014, 09:36:00 am »
Al descampat del mercadona, per la banda de tribuna, però entrant per Via Alexandre, a la part de baix sempre hi ha un lloc
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #135 el: 07 de Juny de 2014, 09:39:54 am »
I si no, davant el CN Sabadell nou, hi ha un petit camí on sempre hi ha aparcament quan està molt congestionat la resta. Son 5-8 minuts caminant al camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #136 el: 07 de Juny de 2014, 10:19:07 am »
Gracies per les sugerencies, mira que posarme un casament per avui...quan em van dir la data fa 6 mesos, el primer que vaig fer es mirarme el calendari nostre i vaig pensar, uf, el ultim partit, mira que si ens estem jugant el descens...i mira por on que resulta que 6 mesos despres ens estem jugant l'ascens...la mala pata ha sigut l'hora i el dia perque si l'arriben a posar a les 8 del vespre o el diumenge cap problema, pero be ,em tocará escaparme, el que no faci jo pel Sabadell...si a aquestes alçades la dona no m'ha fotut fora de casa pel futbol no crec ja que ho faci...je.je.je....
Hem tornat !

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #137 el: 07 de Juny de 2014, 14:30:40 pm »
Nadie sabe nada de como han estado las taquillas esta mañana?????

PD: Yo suelo aparcar donde comenta birrero aunque vaya con tiempo, al fin y al cabo son 6 o 7 minutos y incluso sales mejor del campo que no aparcando en el meollo del estadio.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #138 el: 07 de Juny de 2014, 15:28:51 pm »
Avui la Nova Creu Alta a de ser una festa, la festa de la última jornada.  Toca celebrar la nostre millor temporada desd q em tornat a 2ª Divisió. És d'admirar q passi el passi l'equip acabarà la lliga entre els 10 primers classificats. I si guanyem molt millor, millor encara si a més a més de guanyar ens classifiquem pel Play Off, està molt difícil però allà estan les opcions. Veurem q passa !!

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #139 el: 07 de Juny de 2014, 16:14:58 pm »
Bueno llegó la hora, me voy para el campo ya, a vivir el ambiente previo y ha disfrutar del dia al máximo!!!

Ojalá cuando llegue esta noche, haya un post abierto del próximo partido :thumbsup:

Todos ha dejarnos el alma y la voz animando al equipo!!! :bandera

SI SE PUEDE, SI SE PUEDE!!! :bandera