Primer partit i primera derrota...una llàstima. Hem perdut contra un gran rival i màxim candidat a tornar a primera, i amb una presència bètica espectacular a la grada. Hi ha poc a objectar. Felicitar-los i poc més, encara que ens han superat pel joc, lo just hagués sigut l'empat si no s'hagues anulat el gol legal de Tamudo. Dit això, i ressaltant que l'equip no ha tirat la tovallola, crec que ha sigut una temoritat per part del Olmo jugar amb Agus honestament...he notat a faltar el bo del Toni Lao, l'única baixa amb la que estic en desacord i just en el primer partit em topo amb la realitat. La banda d'aquest noi semblava una autopista i kiko olivas tenia que estar més atent de cubrir la seva esquena que qualsevol altre cosa. No pot jugar contra un Betis....abans jo hagués posat al Marti Crespí. El Sotan avui ha estat horrorós, i si no sóm capaços de mantenir més possesió de pilota anem malament...i després jugant de lateral no ens han ficat 4 gols de miracle. Si us plau, deixem de fer invents...
En fi, ara toca fora de casa contra el Barça B...primera prova per veure si corretgim la pobre puntuació fora de casa que vàrem fer l'any passat...i desitjant que recuperem al Longas i al Cristian que per mi són vitals...per no dir també que esperem que aquesta setmana ens portin un 9 sinó em sembla que tornarem a patir aquesta temporada...
Bé, com sempre a seguir remant!!!