Sabadell Power, no sé com et poses tant a la defensiva. Recorda que el dia que els directius van estar a RS Joan Martínez (responsable esportiu) va dir alguna cosa semblant a "no el coneixíem, però ens havien parlat molt bé d'ell".
Jo, com apunta el Mutio no descartaria que no tinguèssim molt clar qui era i ens enrefiéssim d'algun representant. No seria el primer cop
Company CapaSegonaA,
Ho tinc molt clar: Em poso a la defensiva pq aquest ATAC des de totes bandes que s'esta fent als jugadors, directiva i cos tecnic,
NO ENS PORTARA ENLLOC MES QUE A TERCERA... Sembla mentida que no us en doneu compte... es afegir mes llenya al foc i no fa ni fara, cap be.
Es diuen -tu per exemple- moltes mentides (jo conec al Pere Figueres) que no fan res mes que desastabilitzar i crear crispacio... pero vaja, veient Salses Roses i escoltant radios COPES ja no m'extranya res i despres de llegir el forum a diari, m'haig de fer una neteja d'aurea per treurem els iuius i mala llet que t'entra al llegir-ho.
Et dire mes company CapaSegonaA... mes que a la defensiva, estic cabrejat, i molt de llegir tanta
basura i de veure el poc seny que demostren varis usuaris d'aquest forum. Per sort son poc pero lamentablement molt cridaners.
Senyors i senyores, ho sento pero es la meva legitima opinio.
... ah, i per no trencar el
rotllito que us porteu, ara tothom a criticarme