Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: uri1981 en 12 de Setembre de 2014, 11:51:18 amJa que tots els equips són de Segona, se sap contra qui jugaríem a casa o fora, o es sorteja toqui a qui toqui?Ho dic pq si per exemple toqués el Girona, ells van jugar a casa contra el Tenerife i els hauria de tocar fora no?Em penso que és sorteig. L'únic segur és que ens toca un equip de segona A, però si juguem casa o a fora, és segons el sorteig. Pots estar de sort i tornar a jugar a casa encara que ja hi hagis jugat la eliminatòria anterior, o està de mala sort i jugar a fora encara que ja hagis jugat fora l'anterior.Això tinc entés, si no és així, algú ja ens ho aclarirà.
Ja que tots els equips són de Segona, se sap contra qui jugaríem a casa o fora, o es sorteja toqui a qui toqui?Ho dic pq si per exemple toqués el Girona, ells van jugar a casa contra el Tenerife i els hauria de tocar fora no?
Cita de: ojx en 12 de Setembre de 2014, 11:58:28 amCita de: uri1981 en 12 de Setembre de 2014, 11:51:18 amJa que tots els equips són de Segona, se sap contra qui jugaríem a casa o fora, o es sorteja toqui a qui toqui?Ho dic pq si per exemple toqués el Girona, ells van jugar a casa contra el Tenerife i els hauria de tocar fora no?Em penso que és sorteig. L'únic segur és que ens toca un equip de segona A, però si juguem casa o a fora, és segons el sorteig. Pots estar de sort i tornar a jugar a casa encara que ja hi hagis jugat la eliminatòria anterior, o està de mala sort i jugar a fora encara que ja hagis jugat fora l'anterior.Això tinc entés, si no és així, algú ja ens ho aclarirà.Si que es aixi , el factor camp és sorteig , de fet , fa 2 anys vem jugar les 2 primeres eliminatories a casa , on vam perdre la segona.
Cita de: PIPO en 12 de Setembre de 2014, 12:01:20 pmCita de: ojx en 12 de Setembre de 2014, 11:58:28 amCita de: uri1981 en 12 de Setembre de 2014, 11:51:18 amJa que tots els equips són de Segona, se sap contra qui jugaríem a casa o fora, o es sorteja toqui a qui toqui?Ho dic pq si per exemple toqués el Girona, ells van jugar a casa contra el Tenerife i els hauria de tocar fora no?Em penso que és sorteig. L'únic segur és que ens toca un equip de segona A, però si juguem casa o a fora, és segons el sorteig. Pots estar de sort i tornar a jugar a casa encara que ja hi hagis jugat la eliminatòria anterior, o està de mala sort i jugar a fora encara que ja hagis jugat fora l'anterior.Això tinc entés, si no és així, algú ja ens ho aclarirà.Si que es aixi , el factor camp és sorteig , de fet , fa 2 anys vem jugar les 2 primeres eliminatories a casa , on vam perdre la segona.Si no recuerdo mal palmemos en la prorroga, luego habríamos jugado contra la Real Sociedad.
Cita de: Évir en 12 de Setembre de 2014, 13:33:46 pmCita de: PIPO en 12 de Setembre de 2014, 12:01:20 pmCita de: ojx en 12 de Setembre de 2014, 11:58:28 amCita de: uri1981 en 12 de Setembre de 2014, 11:51:18 amJa que tots els equips són de Segona, se sap contra qui jugaríem a casa o fora, o es sorteja toqui a qui toqui?Ho dic pq si per exemple toqués el Girona, ells van jugar a casa contra el Tenerife i els hauria de tocar fora no?Em penso que és sorteig. L'únic segur és que ens toca un equip de segona A, però si juguem casa o a fora, és segons el sorteig. Pots estar de sort i tornar a jugar a casa encara que ja hi hagis jugat la eliminatòria anterior, o està de mala sort i jugar a fora encara que ja hagis jugat fora l'anterior.Això tinc entés, si no és així, algú ja ens ho aclarirà.Si que es aixi , el factor camp és sorteig , de fet , fa 2 anys vem jugar les 2 primeres eliminatories a casa , on vam perdre la segona.Si no recuerdo mal palmemos en la prorroga, luego habríamos jugado contra la Real Sociedad.Si , contra el Córdoba , Pablo Ruiz en propia puerta si no recuerdo mal.
La RFEF ha modificado lo del Mirandés y ya lo incluye como equipo de segunda , así que uno de los 11 equipos de segunda pasará sin jugar, a ver si tenemos suerte y quedamos exentos.http://cdn1.sefutbol.com/sites/default/files/pdf/circulares/circular_15_temporada_2013_2014_0.pdf
Yo quiero que venga el Las Palmas o Betis.
Cita de: Évir en 13 de Setembre de 2014, 13:20:02 pmYo quiero que venga el Las Palmas o Betis. si, el betis! Taquillazo y vengarnos. Luego un primera y que se enganchen los jovenes al Sabadell.
Cita de: Dani71 en 14 de Setembre de 2014, 15:09:56 pmCita de: Évir en 13 de Setembre de 2014, 13:20:02 pmYo quiero que venga el Las Palmas o Betis. si, el betis! Taquillazo y vengarnos. Luego un primera y que se enganchen los jovenes al Sabadell.si el partit cau entre setmana i a les 21 o quarts de 10, creieu que vindran tants bètics?
Cita de: uri1981 en 14 de Setembre de 2014, 15:43:01 pmCita de: Dani71 en 14 de Setembre de 2014, 15:09:56 pmCita de: Évir en 13 de Setembre de 2014, 13:20:02 pmYo quiero que venga el Las Palmas o Betis. si, el betis! Taquillazo y vengarnos. Luego un primera y que se enganchen los jovenes al Sabadell.si el partit cau entre setmana i a les 21 o quarts de 10, creieu que vindran tants bètics?I menys si està tant seguit amb el partit de Lliga. Em quedo amb l´Albacete perquè fa molt temps que no el veiem....