Enquesta

Debe continuar Montes?

SI
25 (59.5%)
NO
17 (40.5%)

Total de vots: 37

Autor Tema: Debe continuar Montes?  (Llegit 2454 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Debe continuar Montes?
« el: 14 de Desembre de 2005, 22:20:11 pm »
Tant contundent com....

Ha de seguir Montes??

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Debe continuar Montes?
« Respondre #1 el: 14 de Desembre de 2005, 22:22:37 pm »
jo crec que si...perque no es plan de aver tingut 3 entrenadors en 1 temporada...k ens salvi del descens, i kuan akavi la temporada el futem fora..i komencem de 0 :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 14 de Desembre de 2005, 22:23:22 pm »
NO, perque és trist de dir, però amb 10 jornades ha demostrat de sobres QUE NO TÉ NI IDEA. Qualsevol de nosaltres colocant a casacú al seu lloc i utilitzant una tactica normal, ho faria MOLT millor.

A algú de la directiva: NO PODEM SEGUIR AMB AQUEST ENTRENADOR. Jo crec que li queda poqeut credit, perque entre les que lia al vestidor el joc i els resultats patetics, només queda una solució. DESTITICIÓ DE MONTES JA. Una altra cosa ben diferent, seria veure que l'equip ha millorat notablement, cosa que no ha sigut així, i que es veu que els resultats arribaran, cosa que no es veu. FORA MONTES  :ko

Resistencia, creus que amb el desastre tactic diumenge rera diumenge ens salvarem en el PITJOR GRUP de la 2a B dels ultims 10 anys  :icon_question: Jo jugant així ho veig complicat
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 14 de Desembre de 2005, 22:27:58 pm »
Un SI clar i contundent
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 14 de Desembre de 2005, 22:30:00 pm »
No i aviam que diuen els directius que s'omplian la boca dient que aquest entrenador era el millor del mon ...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 14 de Desembre de 2005, 22:35:50 pm »
NO, perque és trist de dir, però amb 10 jornades ha demostrat de sobres QUE NO TÉ NI IDEA. Qualsevol de nosaltres colocant a casacú al seu lloc i utilitzant una tactica normal, ho faria MOLT millor.

A algú de la directiva: NO PODEM SEGUIR AMB AQUEST ENTRENADOR. Jo crec que li queda poqeut credit, perque entre les que lia al vestidor el joc i els resultats patetics, només queda una solució. DESTITICIÓ DE MONTES JA. Una altra cosa ben diferent, seria veure que l'equip ha millorat notablement, cosa que no ha sigut així, i que es veu que els resultats arribaran, cosa que no es veu. FORA MONTES  :ko

Resistencia, creus que amb el desastre tactic diumenge rera diumenge ens salvarem en el PITJOR GRUP de la 2a B dels ultims 10 anys :icon_question: Jo jugant així ho veig complicat

peri MUTIO no podem estar canvian d'entrenador cada 8-10 jornades amb el MONTES l'an cagat...pero nose jo si aura presupost per ferlo fora PAGARLO i porta a un altre amb garanties  A AQUESTES ALÇADES DE TEMPORADA :-X lo millor es deixar-lo i espera unes 4-5 jornades i mira si ens a tret del descens i estem a un llok en mitja table k no perillem sino... :ko jo espero k al menys kedem 10-13 :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #6 el: 14 de Desembre de 2005, 22:39:14 pm »
Rotundament NO. Crec que ja m´he pogut explicar millor en un altre post.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 14 de Desembre de 2005, 22:41:38 pm »

A algú de la directiva: NO PODEM SEGUIR AMB AQUEST ENTRENADOR. Jo crec que li queda poqeut credit, perque entre les que lia al vestidor el joc i els resultats patetics, només queda una solució. DESTITICIÓ DE MONTES JA. Una altra cosa ben diferent, seria veure que l'equip ha millorat notablement, cosa que no ha sigut així, i que es veu que els resultats arribaran, cosa que no es veu. FORA MONTES  :ko

Resistencia, creus que amb el desastre tactic diumenge rera diumenge ens salvarem en el PITJOR GRUP de la 2a B dels ultims 10 anys  :icon_question: Jo jugant així ho veig complicat

Es pot estar a favor o en contra dels plantejaments i la forma d'entrenar de Montes, però no crec que es pugui fer aquesta afirmació sobre un entrenador que va pujar a l'Algeciras de 2º B a 2º en el millor grup dels últims anys (van pujar els 4 que van fer play-off)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 14 de Desembre de 2005, 22:54:04 pm »

Es pot estar a favor o en contra dels plantejaments i la forma d'entrenar de Montes, però no crec que es pugui fer aquesta afirmació sobre un entrenador que va pujar a l'Algeciras de 2º B a 2º en el millor grup dels últims anys (van pujar els 4 que van fer play-off)

Bé Adry, jo de l'Algeciras no en parlo perque no conec la situació d'aquell any. Parlo del desgavell que s'està veient aquí. I el que s'està veient aquí és patètic. Tàcticament som per riure. Jo afirmo que no té ni idea; però és la meva opinió i respecto als qui pensen que és bon entrenador, tot i no entendre-ho.
I pel que diu el Resistencia, portar aquest entrenador SI es un error de la directiva, error vist des del meu punt de vista, i per tan, ells en son els maxims responsables. Creieu que encara que diguin que confien amb ell, vist el que hem vist fins ara, confien plenament amb ell  :icon_question:   :no:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 14 de Desembre de 2005, 22:55:19 pm »
SI
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 14 de Desembre de 2005, 22:56:02 pm »
Ja, jo només em referia al comentari: MONTES NO TE NI IDEA

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #11 el: 15 de Desembre de 2005, 13:32:30 pm »
MONTES NO,NO Y NO!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #12 el: 15 de Desembre de 2005, 13:40:11 pm »
No, però amb el condicionat, que amb un nou entrenador arribessin nous jugadors, amb la plantilla actual i un nous entrenador la situació podria ser encara més caótica.
La veritat una pregunta complicada de respondre. I com sempre :¿quins entrenadors amb garanties i que ens puguins transmetre optimisme hi ha al mercat?

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #13 el: 15 de Desembre de 2005, 13:48:44 pm »
e votat que no perque crec que no es el mes idoni, pero ara, ja an pasat 2 entrenadors i la situació no a canviat... es del tot necessari un altre canvi? :Hecho_polvo:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #14 el: 15 de Desembre de 2005, 15:45:11 pm »
Jo crec q la culpa no és del Montes.En els darrers partits les baixes per SANCIÓ o lesió ens han deixat amb un equip de circumstàncies. Crec q si els jugadors no es menjen el tarro i les noves incorporacions donen la talla aquest equip es salvarà sense problemes. Penseu q en un curricúlum un 2005-2006 -. "Descens a 3ª amb el Sabadell" no ven gaire, i si el problema són alguns jugadors q són uns g***** i no tenen respecte al nostre club, la directiva hauria d'aprendre d'aquest error i, o bé fer una enquesta entre aquest jugadors i preguntar a qui volen d'entrenador, o plantejar-se seriosament crear una secretaria técnica en condicions, com va dir el Joan Arnella dilluns a RS i molts de vosaltres en aquest fórum.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #15 el: 15 de Desembre de 2005, 21:14:27 pm »
Rotundament SI que ha de continuar. Ni abans el Mora n'era el culpable ni ara ho es ell.

Logicament, no estic content amb ell ni amb els resultats ni el joc, pero crec que un 3er (!!) entrenador despistaria i desestabilitzaria, encara mes de lo que ja estan, als jugadors.

Al meu parer, el que es necessita en aquests moments es tranquilitat entre totes les parts: jugadors, aficio, directiva, cos tecnic... i treure pressio i "mals rotllos" pq els jugadors surtin sense pressio als camps.

Amb la pressio que TOTS els hi hem posat des de l'inici de temporada, ja heu vist a on ens ha portat: 18ens
« Darrera modificació: 15 de Desembre de 2005, 21:18:06 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #16 el: 22 de Desembre de 2005, 13:32:59 pm »

Sí.  Tot i que el "calentón" del dia del Figueres fes qüestionar moltes coses, la veritat és que el "míster" ha encarat força situació, s´ha arreglat algún problema de vestuari i sobretot i tal com diu Sabadell Power, de cap manera es pot introduïr més desconcert i més incertesa a un equip que bàsicament el que necessita és un "onze" definit i un sistema tàctic estable.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #17 el: 22 de Desembre de 2005, 16:25:58 pm »
Si això es pot sol·lucionar si els jugadors fan algo si no NO!! :disappointed:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Anti_egarense

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #18 el: 31 de Desembre de 2005, 17:50:51 pm »
yo kreo k si debe contiunuar.
No es plan d canviar siempre de entrenador, aunke lo echen las cosas seguiran =. Son los jguadores k deven canviar.