Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
la única lògica que li trobo a tot això es que, si es cert, l' arroyos que crec que te majoria d accions estigui fins els nassos de veure com amb diners i tot s esta fent el pena.seria veure que el larrosa no te experiencia en la direccio d un equip de futbol, igual que la seva junta alguns tampoc tenen experincia en el tema, cosa que motivaria aixo.a mes, crec que el sabadell anava millor amb els cano: l equip anava algo millor i el femení anava a tope. ara, i amb diners (si es veritat que els estan fotent, cosa que no podem asegurar) el femení ha anat a la m****, el primer equip no xuta i per acabar el futbol base es una m**** i es van carregar el bon treball que es va fer e la era cano.això suposo que ho deu veure l arroyos i vol fer net.l altra opcio seria que el rumor fos fals, pero aixo no treu un desastre que, a hores d ara, s esta produint amb les fèmines, amb el primer equip i amb el nostre futur, la base.
No matis al mensajero, m'he limitat a dir un fetNo vull ni puc se Presi...els anomenda la fundació....Nomes una pregunta per curiositat i per veure si despres de criticar-ho tot, et mulles una mica...Hi ha alguna "posible" directiva que t'agradi o fins que no sigis tu el presi no pararas? Citar
L'hipotetica junta (+ ben dit Consell), es la que vols tu, jo i tothom, la que ens porti a 2A com a pas previ de 1ª i no precisament la que en esta portant a tercera.....
Cita de: PERE PONS CLAVERIA en 17 de Desembre de 2005, 16:18:48 pmL'hipotetica junta (+ ben dit Consell), es la que vols tu, jo i tothom, la que ens porti a 2A com a pas previ de 1ª i no precisament la que en esta portant a tercera.....Què jo sàpiga, a 3ª encara no hi som, i a nivell econòmic i social estem bastant millor que en la "era gonzalez cano".Tot i que per descomptat hi ha molta feina a fer i tot seria molt millorable.
Cita de: chemanez en 17 de Desembre de 2005, 18:09:25 pmCita de: PERE PONS CLAVERIA en 17 de Desembre de 2005, 16:18:48 pmL'hipotetica junta (+ ben dit Consell), es la que vols tu, jo i tothom, la que ens porti a 2A com a pas previ de 1ª i no precisament la que en esta portant a tercera.....Què jo sàpiga, a 3ª encara no hi som, i a nivell econòmic i social estem bastant millor que en la "era gonzalez cano".Tot i que per descomptat hi ha molta feina a fer i tot seria molt millorable.noooooooo!!!!!!!! no hi som! jajajajaj!!! si quasi estem al play off., per cert tu et mires de quan en quan la clasificació??jajajajajajaj!!!