Autor Tema: Arlequinat 2005/06  (Llegit 79589 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re: Videos Anys i panys
« Respondre #200 el: 22 de Febrer de 2006, 15:57:53 pm »
la seccio de anys i panys està genial però el que veig que tots els partits són de la temporada 87-88. Precisament el any que vam baixar.
Podrien posar partits més importants com la repeticio del Osasuna, l´ascens de Binefar, at.madrileño.... E inclus si es podria trobar encara més antics com el partit contra el Brujas que molts no hem vist mai i ja no dic, crec que això deu ser imposible, la final de copa contra el Sevilla. No sé hi ha altres temporades i moments històrics també i no sempre els partits del any 88.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #201 el: 22 de Febrer de 2006, 16:25:11 pm »
la seccio de anys i panys està genial però el que veig que tots els partits són de la temporada 87-88. Precisament el any que vam baixar.
Podrien posar partits més importants com la repeticio del Osasuna, l´ascens de Binefar, at.madrileño.... E inclus si es podria trobar encara més antics com el partit contra el Brujas que molts no hem vist mai i ja no dic, crec que això deu ser imposible, la final de copa contra el Sevilla. No sé hi ha altres temporades i moments històrics també i no sempre els partits del any 88.

El tema del partit davant el Bruges és simplement impossible de recuperar :bigcry:, m'explico:

com sabreu, vaig formar part de l'anomenada 'comissió del Centenari' (que va durar ben poquet, però això és una altra història). La cosa és que ens vam posar en contacte amb qui havia de tenir aquestes imatges que no és altre que TVE, dins la documentació del NO.DO.. Doncs la resposta dels responsables de la televisió va ser que aquest material va ser descartat (que vol dir que se'l van carregar, vaja) i, a menys que algú a títol personal tingui alguna cinta, no hi ha res a fer. :bigcry:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #202 el: 23 de Febrer de 2006, 18:47:25 pm »
no entenc com una televisió pot desfer-se de material que a emitit per TV  :****
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #203 el: 23 de Febrer de 2006, 21:38:26 pm »
no entenc com una televisió pot desfer-se de material que a emitit per TV  :****

Per la senzilla rao de que necessitarien un poligon industrial sencer per a ells sols per poder-hi guardar tal quantitat de cintes i potser per la fortuna que costaria anar passant tot sovint aquests milions de cintes prehistoriques a formats actuals

Vaja, diria jo eh? ;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #204 el: 24 de Febrer de 2006, 09:18:46 am »

Per la senzilla rao de que necessitarien un poligon industrial sencer per a ells sols per poder-hi guardar tal quantitat de cintes i potser per la fortuna que costaria anar passant tot sovint aquests milions de cintes prehistoriques a formats actuals

Vaja, diria jo eh? ;)

Doncs per aquesta regla de tres, no hauria de ser cap problema donar el material en qüestió als interessants (en aquest cas el Sabadell), enlloc de voler fer pagar una pa$ta de molt de compte per metre de cinta. :snore:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #205 el: 24 de Febrer de 2006, 14:23:11 pm »

Vaja, diria jo eh? ;)

segur que d'altres estan ben guardades, sota clau... :ejem :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
nandi el proxima convidat...
« Respondre #206 el: 24 de Febrer de 2006, 22:16:02 pm »
doncs aixo segons la secció ultimo hora de la web arlekinada, nandi sera dilluns el convisat a l'arlequinat...aviam que diu... :ejem :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
sms al arlekinat....
« Respondre #207 el: 01 de de 2006, 22:06:29 pm »
com veu veure aquesta iniciativa? que no vam comentar res...
crec que es encertada, i vaig poder comptar uns 15 sms...tenin en compte que el posaven el treien i aixi, i pèr ser la 1a vegada mol bona idea, ia es va demanar... :ok
un 10 per l'arlekinat!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: sms al arlekinat....
« Respondre #208 el: 01 de de 2006, 22:20:06 pm »
 :anims :clap :clap :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #209 el: 02 de de 2006, 14:41:15 pm »
jo vaig dir fa molt temps que fessin aixo de posar SMS a la tv pero va haber gent que em van tildar de boig (jejejeje  aixo va per tu birri  ;) ).
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #210 el: 02 de de 2006, 15:46:52 pm »
Estuvo bien, pero no duraban mucho y enseguida lo quitaban. Ademas, las letras las pusieron sin fondo, y algunos casi ni se leian.....  :(
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #211 el: 02 de de 2006, 18:16:56 pm »
jo vaig dir fa molt temps que fessin aixo de posar SMS a la tv pero va haber gent que em van tildar de boig (jejejeje  aixo va per tu birri  ;) ).

Jo? Jo mai ho he dit això  :no:  Si et tildo de boig serà per altres coses, no per demanar lo dels sms  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #212 el: 02 de de 2006, 19:44:16 pm »
Estuvo bien, pero no duraban mucho y enseguida lo quitaban. Ademas, las letras las pusieron sin fondo, y algunos casi ni se leian.....  :(

Doncs jo vaig llegir perfectament el teu :icon_exclaim: ;)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #213 el: 02 de de 2006, 22:59:52 pm »

Doncs jo vaig llegir perfectament el teu :icon_exclaim: ;)

jo tb l vaig veure  :laugh:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
Re: que wapo esta el manelinho!!!
« Respondre #214 el: 03 de de 2006, 19:05:34 pm »
Benvolguts companys de fòrum:

possiblement a la majoria no us importa i a alguns igual fins hi tot us molesta (:angel:), però us he de fer saber que aquest proper dilluns 06 de març de 2006, tornareu a tenir a les vostres teles, a través del programa 'L'Arlequinat' a un servidor, el Manelinho. :ejem

El jugador convidat d'aquesta setmana serà l'Ivan Hammouch.

Esperem, per fi, celebrar una victòria :icon_exclaim: :anims
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #215 el: 03 de de 2006, 19:14:23 pm »
Manel...

Vigila la fura que hi ha pél! El meu pare té unes ganes de veure't per la tele... li fà gràcia quan et veu tant formalet :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #216 el: 03 de de 2006, 21:25:31 pm »
Manel...

Vigila la fura que hi ha pél! El meu pare té unes ganes de veure't per la tele... li fà gràcia quan et veu tant formalet :icon_exclaim:

si el vol veure formalet que vagi a on trevalla ;D que va molt trajeat, i per suposat amb el pin del  :scut
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #217 el: 04 de de 2006, 12:56:48 pm »
Benvolguts companys de fòrum:

possiblement a la majoria no us importa i a alguns igual fins hi tot us molesta (:angel:), però us he de fer saber que aquest proper dilluns 06 de març de 2006, tornareu a tenir a les vostres teles, a través del programa 'L'Arlequinat' a un servidor, el Manelinho. :ejem

El jugador convidat d'aquesta setmana serà l'Ivan Hammouch.

Esperem, per fi, celebrar una victòria :icon_exclaim: :anims

Bravo. Home, és el més just, ja que la setmana anterior va sortir el president d'una altra penys, no recordo quina. I també era el segon cop que ho feia.  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #218 el: 05 de de 2006, 08:46:56 am »
es mes, el manel es mereix surtir a la tv aquest dilluns per que s´ha deixat les vanyes preparant la martxa arlequinada  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #219 el: 06 de de 2006, 13:02:22 pm »
es mes, el manel es mereix surtir a la tv aquest dilluns per que s´ha deixat les vanyes preparant la martxa arlequinada  ;)

Et ben asseguro que amb una afició com aquesta és tot un plaer fer el que faci falta... per més cansat i axafat que estigui ara mateix. :Paletas:

:anims
VISCA CATALUNYA!!!