Autor Tema: J. 11 Sabadell - Mirandés Dissabte 1 de Novembre a les 20h  (Llegit 17256 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
  • Gènere: Masculí
Re:J. 11 Sabadell - Mirandés Dissabte 1 de Novembre a les 20h
« Respondre #80 el: 02 de Novembre de 2014, 20:21:27 pm »
El desastre táctico del partido fue similar al del día del Sevilla, con la diferencia de nivel del equipo que había enfrente, unos nos metieron 6 y los de ayer no nos metieron más porque como se ha comentado varias veces son el peor equipo que ha pasado en años por la NCA.

Muchos estamos pidiendo la dimisión de Olmo pero el que tiene que irse ya es Gordillo, porque? porque por ejemplo ayer 4 de sus fichajes jugaron 10 minutos (Juanto) y tres ninguno (Lucas, Marcos y Ariday) porque además no se han cubierto las posiciones que se necesitaban y lo único que hemos hecho es traer varios jugadores que juegan en la misma posición, ahora mismo tenemos como extremos a Collantes, Gato, Sotan, Ariday, Marcos y Lucas Porcar, como van a jugar si son 6 para dos posiciones. Porque hace 6 meses que se sabía lo de Aníbal y no hemos traído un delantero centro hasta el último día de mercado y porque el Murcia bajo de categoría y no quiero entrar si el adecuado o no, pero se ha demostrado que no. Porque sólo tenemos un lateral derecho porque Agus es un proyecto aunque en estos momentos le ponga más ganas que otros con más nombre. Porque hemos fichado a un lateral izquierdo para que sea suplente, creo que son suficientes razones para que este señor coja las maletas y se vaya del equipo en el mismo paquete que Olmo.

Me parecía muy injusto que todos nos cebemos con Olmo (con motivos) y este señor que al final es el que ha hecho el equipo se vaya de rositas

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #81 el: 02 de Novembre de 2014, 21:54:21 pm »
El desastre táctico del partido fue similar al del día del Sevilla, con la diferencia de nivel del equipo que había enfrente, unos nos metieron 6 y los de ayer no nos metieron más porque como se ha comentado varias veces son el peor equipo que ha pasado en años por la NCA.

Muchos estamos pidiendo la dimisión de Olmo pero el que tiene que irse ya es Gordillo, porque? porque por ejemplo ayer 4 de sus fichajes jugaron 10 minutos (Juanto) y tres ninguno (Lucas, Marcos y Ariday) porque además no se han cubierto las posiciones que se necesitaban y lo único que hemos hecho es traer varios jugadores que juegan en la misma posición, ahora mismo tenemos como extremos a Collantes, Gato, Sotan, Ariday, Marcos y Lucas Porcar, como van a jugar si son 6 para dos posiciones. Porque hace 6 meses que se sabía lo de Aníbal y no hemos traído un delantero centro hasta el último día de mercado y porque el Murcia bajo de categoría y no quiero entrar si el adecuado o no, pero se ha demostrado que no. Porque sólo tenemos un lateral derecho porque Agus es un proyecto aunque en estos momentos le ponga más ganas que otros con más nombre. Porque hemos fichado a un lateral izquierdo para que sea suplente, creo que son suficientes razones para que este señor coja las maletas y se vaya del equipo en el mismo paquete que Olmo.

Me parecía muy injusto que todos nos cebemos con Olmo (con motivos) y este señor que al final es el que ha hecho el equipo se vaya de rositas

Cuando jugamos 4-2-3-1 son 6 para 3 posiciones!
« Darrera modificació: 02 de Novembre de 2014, 22:04:04 pm per jarisacat »

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #82 el: 02 de Novembre de 2014, 22:12:18 pm »
Ahir en la jugada del segon gol del Mirandés, Collantes primer està molt bé intentant tallar el passe a l'extrem o lateral, després no tan bé al quedar-se parat demanant fora de joc i no seguint la jugada; si ho hagués fet probablement hauria evitat el remat final. Dues cares de la mateixa moneda.

Tela també Gato, es queda parat (en la mateixa jugada) i no ajuda a la pressió. A vegades tinc la sensació que aquest noi no té clar quan ha de pressionar i quan no cal.
« Darrera modificació: 03 de Novembre de 2014, 00:24:50 am per jarisacat »

Desconnectat Barracuda

• Aleví
  • Missatges: 34
  • Futbolista
« Respondre #83 el: 03 de Novembre de 2014, 00:50:05 am »
Algú em pot dir on van jugar Sabadell i Mirandés dissabte passat??

Em nego a creure que el que va passar a la Nova Creu Alta fos un partit de futbol professional...

Que el Sabadell hagi de guanyar gràcies a la poca qualitat del rival ho diu tot.

No em cansaré de dir que el principal mal d'aquest equip és, a més de la poca contundència i efectivitat defensiva, la poca o nul·la capacitat/voluntat de Miquel Olmo per plantejar variants on no hi càpiguen els amics Sotan, Collantes... i perquè Hidalgo està com està...

Gaudiu de la victòria però prepareu-vos, que venen curves.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #84 el: 03 de Novembre de 2014, 08:52:11 am »
Molt content per la remuntada i els 3 punts! Ja en falten 3 menys per la permanència!!! som-hi!!

El que no entenc és la gent que només va a criticar, jo no veig normal que algú li cridi HijoDeP amb totes les lletres al Collantes quan fa un error (per començar ja demostra molt poca educació), i 5 minuts després quan fa el gol no cridi gens per elogiar-lo... fins i tot semblava que li sabia greu que hagués marcat ell.... en fi, si així disfruten alguns, allà ells. A mi no em veureu mai insultant un jugador nostre o deixant d'animar durant els 90 minuts. Si s'ha de fer alguna critica, es fa quan s'acaba el partit.

Salut i B9na setmana!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #85 el: 03 de Novembre de 2014, 09:35:27 am »
Molt content per la remuntada i els 3 punts! Ja en falten 3 menys per la permanència!!! som-hi!!

El que no entenc és la gent que només va a criticar, jo no veig normal que algú li cridi HijoDeP amb totes les lletres al Collantes quan fa un error (per començar ja demostra molt poca educació), i 5 minuts després quan fa el gol no cridi gens per elogiar-lo... fins i tot semblava que li sabia greu que hagués marcat ell.... en fi, si així disfruten alguns, allà ells. A mi no em veureu mai insultant un jugador nostre o deixant d'animar durant els 90 minuts. Si s'ha de fer alguna critica, es fa quan s'acaba el partit.

Salut i B9na setmana!!

pero tu saps el que es la critica? perque noi nomes cal llegir els teus missatges,que sembla que estem com el real Madrid,campions d'europa liders i jugant de maravella,i la realitat es totalment contraria,estem abaix,juguem de pena,i encaixem gols "a mansalva"

el dia que diguis alguna cosa que no estigui be,podrem fer una festa i tot,es mes si baixem i quedem ultims,encara diras que no es pot criticar  :ejem

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #86 el: 03 de Novembre de 2014, 09:40:45 am »

Salut i B9na setmana!!

Estic d'acord en no insultar a cap jugador, ni cantar ironicament Collantes selecció...

Ara, tu creus que sino haguessin fet la xiulada merescudissima que els hi van fotre als jugadors a la mitja part, hauriem remontat el partit?

Una de les poques coses bones del partit vam ser l'afició, per a mi proporcionals i oportuns, per mi en general vam estar de 10...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #87 el: 03 de Novembre de 2014, 09:49:16 am »

Salut i B9na setmana!!

Estic d'acord en no insultar a cap jugador, ni cantar ironicament Collantes selecció...

Ara, tu creus que sino haguessin fet la xiulada merescudissima que els hi van fotre als jugadors a la mitja part, hauriem remontat el partit?

Una de les poques coses bones del partit vam ser l'afició, per a mi proporcionals i oportuns, per mi en general vam estar de 10...

El que s'ha de llegir! el què ajuda a remuntar el partit és l'afició ANIMANT, no xiulant ni insultant que l'unic que fa és desmoralitzar el jugador....

Ara resulta que teniu més mèrit els que veu xiular els jugadors que els que animem incondicionalment o que el propi entrenador, no? Doncs jo em crec més que a la mitja part l'entrenador els hi va fer el discurs necessari per remuntar.. però seguiu seguiu intentant que salti, si això us fa contents.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #88 el: 03 de Novembre de 2014, 10:12:10 am »

Salut i B9na setmana!!

pero tu saps el que es la critica? perque noi nomes cal llegir els teus missatges,que sembla que estem com el real Madrid,campions d'europa liders i jugant de maravella,i la realitat es totalment contraria,estem abaix,juguem de pena,i encaixem gols "a mansalva"

el dia que diguis alguna cosa que no estigui be,podrem fer una festa i tot,es mes si baixem i quedem ultims,encara diras que no es pot criticar  :ejem

Si a una part de l'afició li agrada criticar, doncs molt bé, feu-ho. Però jo sempre he defensat i defensaré que durant el partit no s'ha de fer. Durant el partit cal animar a mort! I jo em quedo amb lo positiu del partit de dissabte, jo vaig marxar ben content. Ara, obviament cadascú és lliure d'agafar-s'ho com vulgui.

Salut!

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #89 el: 03 de Novembre de 2014, 10:38:59 am »

Salut i B9na setmana!!

Si a una part de l'afició li agrada criticar, doncs molt bé, feu-ho. Però jo sempre he defensat i defensaré que durant el partit no s'ha de fer. Durant el partit cal animar a mort! I jo em quedo amb lo positiu del partit de dissabte, jo vaig marxar ben content. Ara, obviament cadascú és lliure d'agafar-s'ho com vulgui.

Salut!

insultar estic d'acord amb tu que no es bo,pero criticar el que no es fa be? tota la critica del mon!! gracies a actituts com la teva som el club mes conformista del mon,sense ambicio i esperit de millora...aquí no passa res i tot es de color de rosa

una pregunta,tu ets dels que va conduint i veu a tots els demes venir de cara...i els que van al revés son ells no tu,veritat?

perque mira les opinions del partit del dissabte,la gent esta emprenyadisima amb "l'espectacle" que va oferir l'equip..que dit sigui va ser lamentable,davant una autentica banda com el mirandes(equip recordem fet per jugar a 2ªB)

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #90 el: 03 de Novembre de 2014, 10:55:19 am »

Salut i B9na setmana!!

Salut!

insultar estic d'acord amb tu que no es bo,pero criticar el que no es fa be? tota la critica del mon!! gracies a actituts com la teva som el club mes conformista del mon,sense ambicio i esperit de millora...aquí no passa res i tot es de color de rosa

una pregunta,tu ets dels que va conduint i veu a tots els demes venir de cara...i els que van al revés son ells no tu,veritat?

perque mira les opinions del partit del dissabte,la gent esta emprenyadisima amb "l'espectacle" que va oferir l'equip..que dit sigui va ser lamentable,davant una autentica banda com el mirandes(equip recordem fet per jugar a 2ªB)

Critica el que vulguis, si son critiques constructives i aportes solucions potser millor. Però jo critico, i valgui la redundància, el moment de fer-ho. Que critiqueu per aquí em sembla perfecte, per això és el forum, perquè alguns us pogueu desfogar, però durant el partit hi estic i hi estaré sempre en contra. Si et costa entendre això....

Jo he vist opinions de tota mena, només faltaria que tots pensessim el mateix. Jo considero que es noten molt les baixes, i per això no juguem tan bé com podriem fer, però el partit té coses positives i negatives, i no és just quedar-se només amb lo negatiu (al meu entendre, és clar, però ja sé que n'hi ha que teniu la veritat absoluta i que tota opinió diferent a la vostra ja és digne de guillotinar-la)

I de moment mai m'he ficat contra direcció conduint, si algun dia ho faig, ja t'ho explicaré.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #91 el: 03 de Novembre de 2014, 11:02:24 am »

Salut i B9na setmana!!

Aquest tema amb Collantes ja comença a pasar-se de "castaño oscuro".....

Parlem del Sr. Lionel Messi a modo d´exemple;

Aquestes són algunes de les seves estadístiques aquesta temporada;

Pilotes perdudes;     142
Pilotes recuperades;  19
Gols a favor;              9
Remats fora;             19

Com podeu veure moltes pilotes perdudes i no sempre encerta de cara a gol i estem parlant d´un dels 2 millors jugadors del mon.  Collantes desequilibra mes que ningú, ja ha marcat dos gols que poden ser determinants a final de Lliga, a mes a mes de varies assistències i el que no pot ser és que cada vegada que perd una pilota, surtin els de sempre a xiular i a insultar de forma personalitzada a aquest jugador (potser ells no perdrien cap pilota). Això no ajuda l´equip......son arlequinats aquests senyors? o el que es tracta és que el projecte fracasi com sigui?

No és estrany que passi això però, quan a un dels millors jugadors de l´història del CES, Lino Gutiérrez, un cert sector de l´afició no parava de crucificar-lo perquè deien que encara que fos tècnic, era "fred"......Doncs mira, no ha passat per NCA cap centre-campista ni un amb aquest nivel amb posterioritat a ell. 
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #92 el: 03 de Novembre de 2014, 11:26:31 am »
El partit va ser penós. Es veuen millors partits a Tercera amb el segon equip. La prova és que entre els millors altre cop van estar els del filial.

En els pros d'Olmo apostar per Ernest Forgàs. En els contres, tot el demés.

Jo penso que l'esbroncada al descans va servir perque els jugadors veiessin ferit el seu amor propi i reaccionessin.

Sóc dels que vol a Olmo a fora, però si el que ha de venir és un Nogués... apaga y vámonos!
Abans pujo a l'equip tècnic del filial que m'han demostrat molt més, tant en resultats esportius com en fitxatges (Gordillo espavila!).
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #93 el: 03 de Novembre de 2014, 13:43:29 pm »
Em sembla que amb la actitud aquesta, ancara fotem mes pals a la roda, jo veig partits de 1° i es per tancar la tele, però si la solució es xiular... Apaga i vamonos

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #94 el: 03 de Novembre de 2014, 13:56:29 pm »
Hi ha gent que no te ni educació ni vergonya. El partit va ser penós pero d'aqui a insultar els nostres jugadors...es realment esperpentico.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #95 el: 03 de Novembre de 2014, 14:31:41 pm »
Cuando preparamos durante la semana la visita a la NCA., como socio o seguidor de nuestro CES., es para animar y ayudar desde la grada a ganar el partido, siempre con gritos de ánimo y apoyo, en una palabra los jugadores tienen que hacer su trabajo sobre el cesped y los seguidores desde la grada, núnca los malos rollos han dado ni darán buen resultado ya que el adversario se crece y nuestros jugadores menguan con una actitud lamentable.

No creo que la reacción del pasado sábado fuera por los gritos en contra de los jugadores, eso si, en el descanso entre todos hicieron unidad y fueron a por el partido, consiguiendo al final los tres puntos en juego.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #96 el: 03 de Novembre de 2014, 14:49:52 pm »
Insultar als jugadors no, ja que abans que jugadors són persones, però abroncar-los....estem, com a socis, en tot el dret, faltaria més!

en quan al que comento dels insults:
A mi personalment em rebenta més que un insult en sí, quan se n'enfoten, amb comentaris com "Collantes selección", o quan per exemple, contra el Sevilla, canten "olés" quan ens ballen o fem 3 passes seguits.

en quan al que comento de les esbroncades i xiulets:
sóc dels que penso que si es mereixen l'esbroncada i xiulets, doncs s'esbronca i es xiula, però sempre animant immediatament després.
Quan es van endur la xiulada al finalitzar la primera part, se la mereixien de totes totes pel trist espectacle que estaven donant, però quan van saltar a la gespa per disputar la segona, bona part de la grada els va animar.

si com a socis no tenim dret a expressar el que sentim, i fan un ridícul espantós, no els podem xiular? si en el suposat cas, descendim a Segona B, no els podem xiular?

però en fi, en la vida, per sort, ningú és igual ni pensa igual, i totes les opinions s'han de respectar, ja que valen el mateix.
Honor

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #97 el: 03 de Novembre de 2014, 14:53:27 pm »
Algunos se podrían desahogar de otra forma, poner más nerviosos a los jugadores no nos beneficia.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #98 el: 03 de Novembre de 2014, 15:21:00 pm »
Sobre el tema de criticar o no criticar evidentemente este es un fórum que cada uno puede decir la suya y tan válido es el critica de forma constructiva,el que critica por criticar o el que siempre pueda ver la parte positiva, yo creo que a estas alturas nos conocemos todos (aunque sea de escribir aquí) y ya sabemos el tono y cuando son las apariciones de algún forero.
Lo que no estoy de acuerdo y nunca lo estaré es con insultos y broncas cuando se está jugando el partido,luego lo que querais,  nos desahogamos, pero durante el partido no echemos leña al fuego.

Por cierto yo soy de los que opino que el Mirandés es de los más flojos de la categoría,pero de ahí a algunos que estais comentando que si rival muy malo,que si una banda, que si equipo se segunda B..... a ver que llevan 10 puntos y han ganado a un Numancia que nos pintó la cara, en el campo del Racing  y yo le vi un partido muy bueno por la televisión en campo del Betis,
Perdonad pero en segunda no suele haber bandas y puedes jugar mal como el otro dia,pero si no tienes una seriedad y un orden no ganas.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #99 el: 03 de Novembre de 2014, 15:54:06 pm »
No sóc CAP fan de Collantes....però sort en tenim d'ell..... L'ÚNIC JUGADOR QUE A VEGADES MARXA DEL SEU RIVAL I ACONSEGUEIX CENTRAR.....siguem una mica seriosos..... Que si, que tothom el canviaria i que totohom posaria a un altre jugador al seu lloc....i que a vegades fa el que no ha de fer i es queda protestant......mol t bé.....però al seu lloc qui posem  :icon_question: No hi ha cap alternativa i per tan, ha de jugar perque és el millor i amb diferència en la seva posició. El 2n millor en la seva posició està a anys llum del seu rendiment.
I això no és només opinió, és qüestió de mirar el rendiment de cadascú.

La resta, milongas !
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es