Autor Tema: J. 12 Lugo - Sabadell Diumenge 9 de Novembre a les 17h  (Llegit 14240 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:J. 12 Lugo - Sabadell Diumenge 9 de Novembre a les 17h
« Respondre #100 el: 09 de Novembre de 2014, 21:52:31 pm »
Coincido con algún compañero que no se puede decir siempre que si mala suerte por un motivo o por otro, porque ya son muchas veces.

Supongo que coinciden muchas cosas, igual con un delantero de calidad (Tamudo si estuviera bien) seguramente de Mallorca o Lugo no venimos de vacío, pero Juanto de momento no funciona y Forgas creo que tampoco mejora a Juanto,espero que me dejen mal en el futuro. Sin duda en la delantera es donde estamos más cojos.

Pero de ahí a decir que si nuestra plantilla es muy mala que si nos vamos a segunda B por malos... creo que las derrotas a veces no nos dejan ser muy objetivos. Hoy hemos sido mejores que el Lugo,como lo fuimos en el mini estadi o en Zaragoza.
Por tanto si las lesiones respetan creo que hay calidad de sobras para mantenernos, todo y que cada año pasa que buenas plantillas van al pozo.

Sobre el equipo pienso que al final hemos perdido por ir a por los 3 puntos y creo que es lo que tocaba porque estábamos mejor que ellos, pero eso ha implicado dejar espacios.
Yo tampoco voy a ser defensor de Olmo porque creo que le empieza a ir grande la situación , pero lo fácil con el 1-1 es quedarse atras, con poco riesgo de que te hagan una contra... pero nos lo hubiéramos cargado igual por no ir a ganar y al final ha volado el punto.

Por cierto no me gusta lo de si vete a Terrassa, que si egarense, que llevate a tu amigo Cristian.... Al fin y al cabo todos son profesionales y nadie juega aquí por amor a los colores, así que si trabajan de forma profesional me da igual su procedencia y lo mismo digo sobre Cristian, porque a mi hoy me ha gustado que estuviera de nuevo y lo he visto activo en ataque y bien en defensa (hoy los problemas han llegado por la otra banda), si encima como decís no estaba bien del todo pues yo casi no se lo he notado y habla de la profesionalidad del jugador.

En fin muy cabreado con la derrota,ya me sabia mal empatar... pero mi opinión es que cada vez que hay derrota se sacan algunas cosas a veces fuera de contexto, pero como digo es mi opinión.

El problema no es la derrota en si, ya que se puede perder, es que es la enésima vez que perdemos por los mismos motivos, entonces nos preguntamos, ¿que hacen durante la semana en los entrenamientos para corregir errores? por lo que se ve nada, porque jornada tras jornada, las que tenemos que jugar fuera de la NCA pasa lo mismo, sobre ir a buscar los tres puntos está bien, pero cuando ves que estás en el tramo final del encuentro y no has podido adelantarte en el marcador, más vale un empate que ir a por la victoria y perder. Sobre los jugadores no quiero ni hablar, no se merece que pierda el tiempo con ellos, eso si, ninguno tiene categoría para jugar en el CE SABADELL FC con un historial de 111 años 14 temporadass en 1ª división y unas 41 en 2ª división, estos jugadores se piensan que están en un Club de cualquier barrio de una localidad cualquiera, cuando me demuestren lo contrario pues puede que cambie de opinión pero dejan mucho que desear por su falta de profesionalidad.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #101 el: 09 de Novembre de 2014, 22:01:20 pm »
La primera part llançada absolutament, tranquil·lament podíem anar al descans amb el 3-0 en contra.

La segona part, molt decent fins al minut 40, que ens hem apagat i ens han marcat el 2-1, que per cert, NO és fora de joc.

El detall més clar de la poca organització de l'equip, és en el córner on puja a rematar Nauzet, i el servim en curt.  :huh2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #102 el: 09 de Novembre de 2014, 22:29:18 pm »
La entrada de Marquitos por Crespí faltando pocos minutos ha sido un suicidio. Ha dejando a Hervás más sólo que la una. El Lugo no estaba tan mal como para pensar que no lo iban a aprovechar.

Para este partido podía haber salido con Agus en el lateral y Cristian de interior en lugar de Hidalgo. Hidalgo ya no está para ser titular y aguantar más de media hora; le cuesta una barbaridad ir para atrás. El nivel físico del 99% de los medios de esta categoría es más que notable.

Olmo que esto no es la 2a B!!!!!!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #103 el: 09 de Novembre de 2014, 22:35:28 pm »
Aqui com un forum que es, cada un expresa els motius pels que pensa que la situació del equip es la que tenim ara mateix, i la realitat es que casi tots teniu raó, i crec que es aixi, es un compendi de situacions que juntes fan que la situació sigui tan preocupant: jugadors que no donen la talla, entrenador que crec que ha perdut els papers,lesions, situació social preocupant, i per que no...actuacions arbitrals gens favorables , si ho sumem tot, dons fa que ara mateix tinguem al equip a 1 punt del descens, que tinguem l'estadi tan buit cada 15 dies i que cada vegada que juguem a fora (i ara també a casa) fotem el pena, quina es la solució? se suposa que tenim una directiva que está per solucionar problemes i ara mateix en tenim, fotre fora al entrenador? intentar convencer a no se qui perque ens deixin incorporar al mercat d'hivern? fer mes promoció perque la gent vingui al estadi? revisar els serveis medics del perque de tantes i tantes lesions?...no ho se, pero el que si se, es que ara encara estem a temps ...
Hem tornat !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #104 el: 10 de Novembre de 2014, 08:29:51 am »
Derrota preocupant ja que anímicament després de la 2a part que va ser força bona, deixa l'equip i a tots molt tocats. El resultat just hagués estat un empat. El Lugo tot i dominar el primer temps, tampoc va generar massa perill.
No podem regalar dues ocasions tan claríssimes en els darrers 5 minuts de partit.

I ara el calendari.....fa por
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #105 el: 10 de Novembre de 2014, 09:12:21 am »
Molt d'acord amb el que diu en Jaume, exactament penso com tu

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #106 el: 10 de Novembre de 2014, 09:47:49 am »
Competint 40 minuts de 94, no es guanya a cap equip, i menys a Segona.A on TOTS els equips estan plens de veterania i "mala llet".
No sé si li estan fent el llit, si és així, com que seria el segon any consecutiu, proposo fer fora l' entrenador de manera immediata, i als jugadors que creen els motins (sigui qui sigui) al final de la present temporada.
Els arlequinats diem prou!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #107 el: 10 de Novembre de 2014, 09:53:17 am »
Bufff. altre cop el de sempre; sense competir tots els minuts. Amb un entrenador que prefereix a un coix que aun nano amb plenitud de condicions i que no ha desentonat quan ha jugat.

Doncs res, i els dolents serem els socis que farts de la situació xiulem a l'equip al descans perque ens hauran ofert un altre espectacle penós.

Sakamoto, comença a fer fred. Espavili a fer canvis o al camps només veurà ciment (encara més del que es veu ara).
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #108 el: 10 de Novembre de 2014, 12:38:48 pm »
Tenim la millor plantilla dels últims 40 anys (sense comptar a Juvenal i Barberà) i crec que a Olmo li va gran.
Em sap greu perque es tot un senyor i té bona voluntat però l'equip li va gran.

Molts ànims a tots, ens en sortirem.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #109 el: 10 de Novembre de 2014, 13:38:40 pm »
Os dejo algunos datos de la derrota de ayer del CE Sabadell en Lugo.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/11/cd-lugo-2-1-ce-sabadell.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #110 el: 13 de Novembre de 2014, 01:15:21 am »
Pues llevo muchos dias sin conectarme, ya que el otro dia acabé muy quemado y ahora quiero dejar constancia de mi opinión.

Como el 90% de los partidos en los que jugamos fuera, Olmo sale con el dodotis y sus inventos y mete un trivote defensivo, ademas de eso jugamos los 11 colgados de los palos para ir a por ese 0 a 0 que acaba siendo 1 a 0 y despues a cambiar el sistema o adelantar linias para ir a por el empate.

Segunda parte muy buena del equipo, lástima de los últimos 5 minutos, pero regalando 45 minutos al rival es imposible puntuar fuera y con Olmo van  :whistle:....

Con Olmo no vamos a ninguna parte y cada partido fuera sale a defender y así es muy dificil, ademas cuando se decide ir a por el partido, deja el centro del campo vacío y así es muy dificil :paret :paret

Para terminar diré que los jugadores no tienen culpa en mi opinión y no pienso que hayan tenido falta de actitud, el que les dice que salgan a defender y tirar balonazos para arriba sin sentido no son los jugadores. Que Hervas no de una cuando juega solo en medio campo la mayoría de partidos, no creo que sea su culpa.

OLMO VETE YA!!!