Autor Tema: Som de 2aB  (Llegit 14666 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4168
  • Gènere: Masculí
Re:Som de 2aB
« Respondre #20 el: 15 de Desembre de 2014, 12:18:26 pm »
Tens molta raó Uri 1981

Desconnectat CESB

• Infantil
  • Missatges: 156
« Respondre #21 el: 15 de Desembre de 2014, 13:53:04 pm »
Tens molta raó felix, però dóna la sensació com si no cobressin, i per tant, no rendeixen.
I al soci ens dóna la sensació que se n'enfoten de nosaltres i els hi sua l'escut i la samarreta a quadres ( per davant només...)
Però sí és cert, tal i com he dit molts cops, que aquí l'únic que pateix un descens, som els aficionats, ja que la majoria de jugadors fotrien el camp.

Creéis que somos los únicos que sufriríamos el descenso? los jugadores saben que si el equipo y el rendimiento de ellos mismos sigue igual, al 90% de los jugadores, se les va a ACABAR LA CARRERA EN EL FUTBOL PROFESIONAL.
Que equipo de segunda A los va a fichar viendo  el rendimiento que han ofrecido esta temporada?

Ellos son los únicos que pueden cambiar la situación y confío en que lo harán, SE JUEGAN SU FUTURO, IGUAL QUE EL DEL CLUB.

El principal problema que veo en el equipo es la desconfianza que hay en los propios jugadores, el 90% de ellos, están jugando a un 50% de su nivel, no se ofrecen, fallan controles fáciles, no cubren bien las posiciones, llegan tarde, fallan pases de regionales, todo esto es psicológico, es una presión bestial y una falta de confianza que hace que piense en cada momento y no esté metido en el partido al 100%.
Se de lo que hablo lo he sufrido en mis propias carnes en otro deporte, cuando la cabeza y el miedo se apoderan de ti para no fallar, no te dejas llevar jugando como sabes, pasa lo que he comentado anteriormente, y eso es lo que le está pasando al equipo.

El año pasado la columna vertebral en la defensa es la misma y en casa fuimos el mejor equipo de la temporada, un equipo sólido con confianza, ellos sabían que iban a ganar, se lo creían, y al final las victorias llegaban, jugaban sin pensar en perder, solo en ganar.

Ahora se juega a no perder, a no fallar en el campo, a no fallar el control, a no fallar el pase a no ofrecerse y entrar en el juego por miedo a no cagarla, con las consecuencias negativas que tiene eso en el equipo.

Creo que es un problema psicológico y que todos, tenemos que poner nuestro granito de arena para intentar revertir esta situación, si pitamos, chillamos y criticamos a nuestros jugadores esa mentalidad negativa no se irá y por lo tanto estaremos condenados a ser equipo de Segunda B el año que viene.

Los jugadores son los que son, para lo bueno, para lo malo, hay que confiar en ellos, el que quiera chillar y criticar que se quede en su casa mirándolo por la televisión, allí que se desahogue, y cuando de verdad quiera ayudar al club, al equipo y confíe en que se puede, que venga y que anime.

Entre todos lo conseguiremos. 
Sabadell POWER

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #22 el: 15 de Desembre de 2014, 13:59:19 pm »
Pero como vamos a ser ya de Segunda B? Tantas ganas hay de volver que no estamos ni en la jornada 20 y ya se abren estos posts? Solo necesitamos un entrenador que motive a los jugadores y no haga tonterías con las alineaciones.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #23 el: 15 de Desembre de 2014, 15:10:43 pm »
Pero como vamos a ser ya de Segunda B? Tantas ganas hay de volver que no estamos ni en la jornada 20 y ya se abren estos posts? Solo necesitamos un entrenador que motive a los jugadores y no haga tonterías con las alineaciones.

si Evir pero ese perfil de entrenador que mencionas no lo hemos fichado, yo ya lo dije que prefería a un garrulo tipo david vidal que a un tiki taka pero en el club parece que no piensan igual y con este mister yo creo que estamos en segunda b sin ningún género de dudas y ojalá me equivoque ya que entonces pediré disculpas.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #24 el: 15 de Desembre de 2014, 15:35:52 pm »
Ahora mismo estamos en caida libre, pero todavia queda mucho, demasiado... hay que pelear! Estamos a 4 puntos,si quedaran 4 jornadas estaria muy preocupado, si quedaran 3 todavia más pero quedando 25.....

Si al final pasa lo peor pues ya analizaremos y cada uno veremos nuestros culpables, ahora lo único claro es que el año pasado nos tocó la loteria y lo que pasa muchas veces en el campo es el reflejo de como va  todo:entidad, directiva, jugadores, técnicos, afición que no existe (ojo no me refiero a los socios , que es lo mejor que hay pocos pero entregados) y este año es lo normal, somos un equipo con poca estructura e iniciativa y la que tenemos mala....

Pero bueno, vamos a remar y como ha dicho un compañero,ojo que cada año se cargan a un equipo y este año casi a 2,  así que en caso de ir mal dadas no es lo mismo bajar como el 19 que como el 22.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 15 de Desembre de 2014, 16:05:17 pm »
Jornada 17: espero que te tengas que comer el post.

Salud!!!

Ojalá !!!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 15 de Desembre de 2014, 16:15:20 pm »

Els jugadors no corren: Cert.
La directiva podria fer coses millor: Segur.
L'entrenador no encerta en l'estrategia: Certissim.

Hem de xiular els NOSTRES jugadors? Mai
Hem de crear posts malèvols com aquests? Mai

Que no Felix....que és IMPOSSIBLE que un equip (es digui Sabadell, Almeria o el que sigui), jugant com va fer-ho contra el Leganés pugui salvar-se. Si fos "flor d'un dia".....no passaria res. Però aquest any si som sincers i de 17 jornades podriem salvar 400-450 minuts de joc. Ridícul.....
De moment "només" son 4 punts, però amb aquestes ganes i actitud que mostren la majoria de jugadors és impossible fer res.
Que la gent hi cregui està molt bé, però si el que juga no dona ni la meitat del que hauria de donar.....no s'hi pot fer res. En 17 jornades ja he vist massa cops faltes d'actitud.....i això és intolerable.

Jo, després d'aquestes 17 jornades tinc enveja (sana) de tots els qui encara teniu esperances de salvació. Jo, feia temps que no ho tenia tan clar. Temporada calcada a la 05/06. La temporada anterior quan van fer fora Salamero vam veure un bon canvi d'actitud....aquest any ni això.

Res a fer.....
« Darrera modificació: 15 de Desembre de 2014, 16:19:27 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat CESB

• Infantil
  • Missatges: 156
« Respondre #27 el: 15 de Desembre de 2014, 17:25:51 pm »

Que no Felix....que és IMPOSSIBLE que un equip (es digui Sabadell, Almeria o el que sigui), jugant com va fer-ho contra el Leganés pugui salvar-se. Si fos "flor d'un dia".....no passaria res. Però aquest any si som sincers i de 17 jornades podriem salvar 400-450 minuts de joc. Ridícul.....
De moment "només" son 4 punts, però amb aquestes ganes i actitud que mostren la majoria de jugadors és impossible fer res.
Que la gent hi cregui està molt bé, però si el que juga no dona ni la meitat del que hauria de donar.....no s'hi pot fer res. En 17 jornades ja he vist massa cops faltes d'actitud.....i això és intolerable.

Jo, després d'aquestes 17 jornades tinc enveja (sana) de tots els qui encara teniu esperances de salvació. Jo, feia temps que no ho tenia tan clar. Temporada calcada a la 05/06. La temporada anterior quan van fer fora Salamero vam veure un bon canvi d'actitud....aquest any ni això.

Res a fer.....
Mutio, que pretens amb aquest post? No t'entenc, creus que es positiu, pels jugadors, pels aficionats, pel club, per l'estrucutura social, dir que som de segona b i que no hi ha res a fer a la jornada 17?

Nomes es crea nerviosisme, ansietat, pessimisme i no afavoreix en res al teu club.

Aquest missatge toca quant estiguem sense opcions matemàtiques de mantenir la categoría, ara sota el meu punt de vista NO.

Sabadell POWER

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 15 de Desembre de 2014, 17:46:28 pm »

Res a fer.....
Mutio, que pretens amb aquest post? No t'entenc, creus que es positiu, pels jugadors, pels aficionats, pel club, per l'estrucutura social, dir que som de segona b i que no hi ha res a fer a la jornada 17?

Nomes es crea nerviosisme, ansietat, pessimisme i no afavoreix en res al teu club.

Aquest missatge toca quant estiguem sense opcions matemàtiques de mantenir la categoría, ara sota el meu punt de vista NO.

Nano, NO pretenc res amb aquest post. Només donc la MEVA opinió d'un fet que veig molt clar. Això és un Forum per opinar....opino...

Tranquil, que aquest post no farà que les coses vagin a pitjor....és impossible.

Però ara que ho dius....si algún jugador llegeix el Forum i només "per fotre el desgraciat" que escrit això, corre més i posa la cama al següent partit, em donaré per satisfet.

Alex Garcia hauria d'empapelar el vestuari amb aquest post i MOTIVAR als jugadors perque jo em mengi les meves paraules.

Res em faria més content al mes de juny. Si ens salvem seré el 1r en demanar disculpes per crear aquest post a la jornada 17....tan de bo.....però ho dubto!

www.miequipo.es

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3135
  • Endavant Sabadell
« Respondre #29 el: 15 de Desembre de 2014, 17:56:37 pm »
Sincerament, crec que sí aquest post l'hagués obert un forero novell amb menys de 50 missatges escrits, li estaríem dient el nom del porc.
Titular el post amb aquesta rotunditat fa mal als ulls, podem ser crítics amb el club però no cal que ens fustiguem i cridem al mal temps, ja en tenim prou veient els partits i aguantant la pésima gestió dels directius i demés.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #30 el: 15 de Desembre de 2014, 18:11:57 pm »
Un foro d´opinió és aixó, ell obre el post perque és un més que pensa que aixó a hores d´ara és insalvable, jo penso el mateix i tant negatiu és l´excés de pesimisme com l´optimisme infundat. Ojalá no sigui així i és capgiri la truita però veient lo de diumenge ho veig francament improbable.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 15 de Desembre de 2014, 18:30:50 pm »
Sincerament, crec que sí aquest post l'hagués obert un forero novell amb menys de 50 missatges escrits, li estaríem dient el nom del porc.
Titular el post amb aquesta rotunditat fa mal als ulls, podem ser crítics amb el club però no cal que ens fustiguem i cridem al mal temps, ja en tenim prou veient els partits i aguantant la pésima gestió dels directius i demés.

Si algú obre un post a la jornada 4 (o a l'estiu com a vegades a passat) dient que això és desastre i que baixarem segur.....doncs home.....si que fa mal d'ulls. Però després del que em vist en 17 jornades, trobo que s'ha de ser mooooolt optimiste per intentar no veure-ho molt negre. Si ja no és problema de punts (que també), és problema de donar una imatge patètica. Una imatge penosa davant autèntiques bandes com per exemple Racing o Leganés. Pitjors equips que aquests n'hi ha algún més...però pocs.

www.miequipo.es

Desconnectat Murosbd

• Infantil
  • Missatges: 279
« Respondre #32 el: 15 de Desembre de 2014, 19:18:11 pm »
Ala pues que ya somos de 2B... lo notificamos a la LFP, y nos vamos ahorrando unos dinerillos en desplazamientos

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4168
« Respondre #33 el: 15 de Desembre de 2014, 19:31:43 pm »
Aquest post es tenia que obrí ja fa dos mesos, jo no ho vaig fer perquè no vaig tenir pebrots proute llenya ja em fotian quan deia que aviam fitxat petanqueros (disculpa als de la petanca) Mutiu estic amb tu

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #34 el: 15 de Desembre de 2014, 19:34:21 pm »
Mutio dice verdades como puños...y yo pienso como el,vamos a bajar a2B y el que aun tenga esperanzas de salvacion,pues bienvenido a los mundos de Yupi :wall:
Estos jugadores son una banda,hasta el ejercito de Pancho Villa lo haria mejor :rant:
Jugadores mercenarios me dais mucha tirria,se puede ser un equipo humilde y no sacar resultados... Pero lo que no se puede tolerar y bajo ningun concepto es que SE ARRASTREN POR EL CAMPO SEMANA TRAS SEMANA,GANDULES QUE SOYS UNOS GANDULES!!! Verguenza me da que cobren la morterada que cobran cada mes por tocarse los c******.Nos habeis hundido a los socios y aficionados,volveremos a luchar desde la 2 B pero sin vosotros mercenarios...el centre d'esports Sabadell es MUCHO mas que una banda de gandules tocahuevos :angry2:
Y de la directiva mejor me ahorro saliva porque me hecharian del foro...
TORNAREM A SER GRANS!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1176
« Respondre #35 el: 15 de Desembre de 2014, 19:50:19 pm »
En cualquier deporte (y yo practico uno que nada tiene que ver con el futbol) tienes que salir super motivado desde el minuto 1. Luego podras estar mejor o peor, hacer un buen partido o que no te salga nada... Pero ante todo la actitud desde el principio es obligatoria.

Y es evidente que los jugadores no salen "enchufados" desde el principio y asi es imposible. O alguien les pone las pilas o vamos apañados...
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #36 el: 15 de Desembre de 2014, 20:12:21 pm »
Seria la bomba baixar esportivament i salvar-mos per temes d'hisenda, encara que no pinta bé la cosa.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #37 el: 15 de Desembre de 2014, 21:26:26 pm »
Hola familia, yo quiero separar lo que es el equipo y lo que es directiva, quiero decir con esto y es mi opinión que los que tienen que sacar esto hacia arriba son jugadores y cuerpo tecnico, ayer,Hidalgo tuvo una jugada de gol clarisima y que se durmió con el balón en los pies, Nauzet, si no para balones como el segundo gol, apaga y vamonos, Juanto, cabezazo a manos del portero y mas de lo mismo, de esto la directiva culpa cero, quizas tengan culpa de otras cosas como malos fichajes o no gestionar el club como es debido pero lo que pasa en el cesped es culpa de jugadores y entrenador.Yo pienso que el problema lo tenemos en el vestuario donde posiblemente hay grupitos que hace que la cosa no funcione y acabo hablando del mister, con todos mis respetos no le veo capacitado para salir adelante, el planteamiento de ayer lo dice todo, salir sin extremos en casa no lo havia visto nunca y llevo viendo futbol muchos años.Quizás lo que digo sea una tonteria pero yo volveria a cambiar de entrenador y buscar alguien amb cara i ulls.
Saludos.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #38 el: 15 de Desembre de 2014, 21:36:38 pm »
Hola familia, yo quiero separar lo que es el equipo y lo que es directiva, quiero decir con esto y es mi opinión que los que tienen que sacar esto hacia arriba son jugadores y cuerpo tecnico, ayer,Hidalgo tuvo una jugada de gol clarisima y que se durmió con el balón en los pies, Nauzet, si no para balones como el segundo gol, apaga y vamonos, Juanto, cabezazo a manos del portero y mas de lo mismo, de esto la directiva culpa cero, quizas tengan culpa de otras cosas como malos fichajes o no gestionar el club como es debido pero lo que pasa en el cesped es culpa de jugadores y entrenador.Yo pienso que el problema lo tenemos en el vestuario donde posiblemente hay grupitos que hace que la cosa no funcione y acabo hablando del mister, con todos mis respetos no le veo capacitado para salir adelante, el planteamiento de ayer lo dice todo, salir sin extremos en casa no lo havia visto nunca y llevo viendo futbol muchos años.Quizás lo que digo sea una tonteria pero yo volveria a cambiar de entrenador y buscar alguien amb cara i ulls.
Saludos.

Pep, mírate bien el segundo gol. Es un remate complicadísimo de parar para un portero, el balón bota dentro del área pequeña y entra rozando el palo. Y por poco que Nauzet no la saca. Se lanza bastante bien. No sé... El que remata (el 5) le coge la espalda a Cristian, que no sé que coño hace en esta posición del área. Patético el posicionamiento del equipo en esta jugada. Digno de un equipo amateur.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #39 el: 15 de Desembre de 2014, 21:46:48 pm »
Volem mantindre la categoría?

Necessitem;

Un defensa central alt, expeditiu i que no es compliqui
Un sustitut de Longás (quan torni al Març o Abril, això ja no té solución)
Un lateral esquerra
Un jugador amb muscúl en el central del camp, un "obrer"
El "9" que fa 4 o 5 mesos que hauria d´estar aquí.
Un entrenador experimentat, resultadista i que no tingui ADN Barça  (prou passes en defensa)

Això costa diners òbviament, nomes es pot fer si Sakamoto fa seva la ampliació......si no es fa això o al menys part d´això, comencem a preparar l´"Operació Retorn"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.