Autor Tema: Oda al Optimismo.  (Llegit 70796 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #20 el: 07 de Febrer de 2015, 19:33:52 pm »
tot passa per guanyar demá, no hi ha més.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #21 el: 07 de Febrer de 2015, 21:55:04 pm »
Me vale el empate,

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #22 el: 07 de Febrer de 2015, 22:11:56 pm »
Amb els resultats d'avui Dissabte, en cas de perdre demà a Soria, estariem només a 5 puntets de la salvació, gens catastròfic, però com que aquest post es una oda al optimisme i no a l'esperança, sí guanyem ens posem a 2 punts de la salvació.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #23 el: 08 de Febrer de 2015, 05:08:55 am »
Això és mooolt llarg i tenim temps per tot, incloen el quedar quarts per la cua i assolir la salvaciò als despatxos o sighi només podem lluitar a cada partit i veure com van quedant calendaris i classicicacions però tots units si us plau.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #24 el: 08 de Febrer de 2015, 08:00:16 am »
Amb els resultats d'avui Dissabte, en cas de perdre demà a Soria, estariem només a 5 puntets de la salvació, gens catastròfic, però com que aquest post es una oda al optimisme i no a l'esperança, sí guanyem ens posem a 2 punts de la salvació.
Bé, de moment encara han de jugar el Lugo, Tenerife i l'Albacete, per tant no és segur que ens quedarem a 5 puntos en cas de perdre... De totes formes m'encanta aquest post i que tots recobrem l'optimisme, i això passa per puntuar aquesta tarda.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #25 el: 08 de Febrer de 2015, 11:26:44 am »
Doncs avui m'aixecat amb bones sensacions pel partit,feia molt de temps que no les tenia o sigui que aposto per la victoria (m'haure tornat boig) i mes jugant a domicili :look:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #26 el: 08 de Febrer de 2015, 13:40:46 pm »
Doncs avui m'aixecat amb bones sensacions pel partit,feia molt de temps que no les tenia o sigui que aposto per la victoria (m'haure tornat boig) i mes jugant a domicili :look:

Jo he somiat que guanyavem i ens salvavem ojala suigui aixi  :xin-xin

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #27 el: 08 de Febrer de 2015, 14:37:48 pm »
I el Lugo guanya a Las Palmas...
Hem tornat !

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #28 el: 08 de Febrer de 2015, 15:37:45 pm »
I anava perdent... si tothom espavila i nosaltres no

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #29 el: 08 de Febrer de 2015, 20:07:57 pm »
Estem només a 5 punts de la salvació.
La derrota d'avui en circumstàncies normals hagues sigut fins i tot previsible.

El que està clar es que un ja te els ous pelats i certa edat com per anar idolatrant a tios que vesteixen de curt per tant cal un canvi de rumb clar i ser autocrítics, sino per més Odas que fem no ens en sortirem.

Ara dit això, em nego a creure que som de segona B, la salvació està a tiro i sí l'afició fa força li podem donar la volta a aquest malson. Ganes d'insultar i de escridassar-los tots en tenim, però no aconseguirem res. Baixar a segona B pot suposar la desaparició del nostre club, lluitem fins al final.

Només 5 punts del malson.

Endavant Sabadell.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #30 el: 08 de Febrer de 2015, 20:32:45 pm »
Estem només a 5 punts de la salvació.
La derrota d'avui en circumstàncies normals hagues sigut fins i tot previsible.

El que està clar es que un ja te els ous pelats i certa edat com per anar idolatrant a tios que vesteixen de curt per tant cal un canvi de rumb clar i ser autocrítics, sino per més Odas que fem no ens en sortirem.

Ara dit això, em nego a creure que som de segona B, la salvació està a tiro i sí l'afició fa força li podem donar la volta a aquest malson. Ganes d'insultar i de escridassar-los tots en tenim, però no aconseguirem res. Baixar a segona B pot suposar la desaparició del nostre club, lluitem fins al final.

Només 5 punts del malson.

Endavant Sabadell.

Intentar lluitar al màxim per salvar-se SI, que és un problema gros baixar SI, plantejaments "apocalíptics" de desaparició si es baixa NO.....Cap equip desapareix. es transformen i arrivat el cas, mecanismes n´hi ha molts.....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #31 el: 08 de Febrer de 2015, 20:46:04 pm »
O sento molt, pero jo ja he deixat de creure en aquest equip, ja se que matematicament no estem a segona b pero la diferencia ja es massa gran per un equip que no SAP GUANYAR UN PARTIT. 
Hem tornat !

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #32 el: 08 de Febrer de 2015, 20:53:03 pm »
O sento molt, pero jo ja he deixat de creure en aquest equip, ja se que matematicament no estem a segona b pero la diferencia ja es massa gran per un equip que no SAP GUANYAR UN PARTIT.

El diumenge es veurà les sensacions del nou entrenador, allà es veurà si hi ha esperança ò tot seguirà igual.
Espero veure uns jugadors corren fins l'extenuaciò, tot i dir que fisicament, no els veig massa frescos, ja veurem si no es cambia el tema fisic.perquè dubto molt dels actuals preparadors.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #33 el: 08 de Febrer de 2015, 21:02:42 pm »
Ojalà Mandia sigui el revulsiu idoni.

Com a noticia positiva el Mallorca es suma al grup de l'agonia. Contra més siguem abaix més riurem.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 08 de Febrer de 2015, 22:45:39 pm »
Animarem des del xiulet d'inici fins el xiulet final, i després ens cagarem amb la mare que va parir a tot qui ens roti. Fora del camp, però, que si dintre crides contra algú del club, encara m'enxironaran.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #35 el: 09 de Febrer de 2015, 09:22:25 am »

doncs només toca confiar en que el nou entrenador serà el revulsiu necessari! Costarà molt, això està clar, però encara no hi ha res perdut! Tan de bo arribem fins la última jornada encara patint, i amb opcions!

Jo diumenge hi aniré amb els ànims a tope, amb les piles ben carregades i per no parar d'aplaudir i animar durant tot el partit!

Espero que si algú hi va amb ganes de criticar o xiular se li passin ben aviat!

Costarà, pero tot és possible encara!!

Som-hi! Ànims a tots i bona setmana!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #36 el: 09 de Febrer de 2015, 09:31:06 am »
quins equips poden descendre realment per impagaments? Recre i prou?
pregunto amb opcions reals, ja que dubto que facin baixar Saragossa o Mallorca...
ho dic, pq si asseguren que el Recre baixaria, interessa que no quedi entre els 4 últims per guanyar una plaça de descens no?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #37 el: 09 de Febrer de 2015, 09:54:36 am »
Crec que diumenge ens juguem molt més del que ens creiem: GUANYAR O MORIR. Diumenge, si no guanyem al Real Zaragoza tindrem un peu a SEGONA DIVISIÓ B.

El nostre ritme de puntuació es pèsim: 0,84 punts per partit. Amb les 18 jornades que ens queden, hem de fer almenys 27 punts, és a dir, 1,5 punts per partit. Per fer-nos una idea, hauríem de fer la mitjana que porten el Zaragoza o la Ponferradina en els partits que queden.

Perdre, ens podria arribar a suposar tenir a 6, 7 o fins i tot 8 punts la salvació, tenint en compte gol-averages. Guanyar, ens la podria deixar a 2-3 punts. CERT ES QUE EL ÚNIC QUE EM DONA ESPERANCES AVUI és el tipus d'entrenador i els 5 propers partits: Zaragoza, Ponferradina, Alavés, Albacete i Llagostera.

LA CLAU DELS PROPERS 5 PARTITS SON ASSOLIR ALMENYS 8-9 PUNTS, sinó estarem bastant morts.

Tot són estadístiques i de Mandiá necessitarem un milagre, en col·laboració de tots els jugadors.

I per descomptat, si salvem el cul quan acabi la jornada 42, fer net de tot, Encara que amb en Sakamoto en dubto bastant, ja que ve molt peró no fa res.

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #38 el: 09 de Febrer de 2015, 10:12:45 am »
Moolt difícil però no imposible. Tot passa per l´entrenador escollit. Els jugadors, o no en saben més, o no tenen físic o passen de tot.
Espero que porti el típic tiu dur amb futbol bàsic i resultadista i que tingui els suficients pebrots per enviar a la grada els 3 ó 4 que generen mal ambient al vestidor i en consequència al joc de l´equip.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #39 el: 09 de Febrer de 2015, 11:02:01 am »
Només hi ha una vía: guanyar tots els partits a casa (Zaragoza, Alavés, Llagostera, Mallorca, Lugo, Racing, Alcorcón, Tenerife, Osasuna). Partint de la base que no els guanyarem tots, només puc destacar Albacete i Recreativo fora de casa. Amb això, els 50 punts són factibles.
Visca el Sabadell!!