Autor Tema: Només el Mercantil??  (Llegit 1767 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Només el Mercantil??
« el: 23 de Abril de 2005, 16:33:14 pm »
El meu nom és Vicenç Hernández, sóc soci del club i en les darreres setmanes he pogut escoltar a través dels mitjans de comunicació que el C.E.Mercantil ha estat convidat a poder jugar a la Nova Creu Alta el seu darrer partit de lliga, podent-se inclús proclamar campió de la seva categoria a casa nostra.
Vagi per endavant que el meu acord amb aquesta decisió és total, em sembla primordial que el CE Sabadell mantingui unes relacions cordials amb la resta d´equips de futbol de la ciutat. Ara bé, em semblaria realment injust que aquesta deferència no es tingués també amb el CE Sabadell femení. Com sabran aquest equip tant proper a nosaltres s´ha classificat per disputar la vigent Copa de S.M la Reina, i crec que sería de justícia que aquestes noies també poguessin disfrutar de la Nova Creu Alta, així com nosaltres de la seva participació en aquesta competició.Després d´un any molt difícil per aquesta plantilla sóc dels que crec que seria un gran encert per part del Sabadell, convidar aquestes noies a poder jugar a casa nostra la Copa.
No podem obviar ni el nom del club pel que juguen, ni la samarreta que llueixen. Si és veritat, que l´actual directiva vol integrar en un futur pròxim el futbol femení en el seu projecte, crec que aquest ja seria un bon moment per començar a establir ponts entre les dues entitats.

Moltes gràcies.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Només el Mercantil??
« Respondre #1 el: 23 de Abril de 2005, 16:40:44 pm »
Totalment d'acord amb l'amic Vicenç
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 24 de Abril de 2005, 00:31:40 am »
Espere que el club mos torni a unir les dues seccions (masculina i femenina)!
 :yes: :scut :bandera  :icon_mrgreen: :D :yes: :scut :bandera :) :yes: :D :bandera  :bandera :) :yes: :scut :yes: 8) :bandera :D :scut :bandera :icon_mrgreen: 8) :yes: :) :bandera ;D :yes: :bandera :) :scut :yes: :smoking: :bandera :laugh: :scut :) :smart: :bandera ;D :scut :smart: ;) :wacky: :scut :P :laugh: :bandera :) :tongue3: :scut :D :) :bandera :scut 8) :wacky: :bandera ::) :scut :D :bandera :scut :) 8) :scut :icon_mrgreen: :yes: :) :bandera :scut :smart: :scut :bandera
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #3 el: 24 de Abril de 2005, 13:38:20 pm »

Amic Vicenç, estic totalment d'acord amb tu. Crec que seria un bon començament, per dir-ho d'una forma, que les noies puguessin jugar la Copa a la Nova Creu Alta. Seria un altre premi a les noies (jugar a san mames, va ser un molt bonic malgrat el resultat) el poder trepitjar la gespa de casa. Crec que si la Copa es jugués a la Nova Creu Alta hi aniria molta més gent que al camp de UAB.

Ànim noies i  a per totes a la Copa !!!!
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

oscarjx

• Visitant
« Respondre #4 el: 24 de Abril de 2005, 15:43:25 pm »
Estic totalment dacord amb tu Vicenç. I m'agradaria motlissim que l'any que ve els partis del femení els poguessim anar a veure sempre a la nova creu alta!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2005, 10:42:27 am »
Una pregunta per l'amic Raul, q es el q mes esta informat en el tema del sabadell femeni. E escltat alguna cosa ultimament q la copa es jugara a tenerife d'aki a 2 setmanes. Q hi ha de cert i q hi ha de fals en aixo?? Moltes gracies!
I pel q dieu d poder jugar a la nova creu alta, seria molt maco i hi aniria molta mes gent

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #6 el: 25 de Abril de 2005, 16:37:41 pm »
totalment d'acord. les noies s'ho mereixen.

Desconnectat Atenció Al Soci

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #7 el: 25 de Abril de 2005, 16:46:07 pm »
Hola a tots,

D’aquest tema s’encarrega la directiva del club, des de les oficines no podem aclarir-vos gaire cosa...

Atentament,
Atenció al Soci i Simpatitzant.

CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #8 el: 26 de Abril de 2005, 08:34:17 am »

Adry, el rumor que hi ha és que la final es disputarà a l'illa de La Palma, però de moment no sé res més. Els 1/4 són a doble partit.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!