Jo, com molts de vosaltres, no em vull fer il.lusions que després surt "el tio del mazo" i ja sabem el que passa... De fet, em pregunto, vosaltres creieu que un club que té un màxim accionista que consenteix que el seu equip i afició juguin els seus partits a les 12 del migdia per no encendre la il.luminació de l'estadi i no gastar llum... Posarà els 7 milions d'euros que calen per tornar a Segona A???
Jo també he llegit que a Elx ja s'estan movent per aconseguir els calers i que fet, ja tenen converses molt avançades per pagar els deutes amb els jugadors o en tot cas arribar a un acord per garantir el pagament. En fi, a Elx molt pocs són els que ara per ara pateixen per un possible descens a Segona B.
I nosaltres? En el cas més que hipotètic que recuperessim la categoria... Creieu que com a club estem preparats per en dos dies reestructurar la plantilla, montar un nou pressuspost i competir de nou al futbol professional? Jo crec que amb l'estructura actual és gairebé inviable. Enguany tenim un club montat per militar fora del futbol professional i tornar-hi d'avui a l'endemà em sembla més que complicat, tot i que el Mirandés ho aconseguís. I si li sumem, que a més, hem d'apoquinar 7 milions d'euros... Ja hem direu!