Autor Tema: Amistosos pretemporada i Presentació  (Llegit 26418 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Amistosos pretemporada i Presentació
« Respondre #120 el: 16 de Agost de 2015, 20:59:20 pm »
La mayoría apostais por la dupla De Val- Batanero, yo no lo tengo tan claro. La verdad es que he visto un buen Batanero los ratos que ha jugado y quizás Yeray no ha hecho una gran pretemporada, pero aun así,  Yeray es un jugador muy agesivo con un físico excelente que normalmente se crece cuando compite y que impone mucho respeto a los media puntas rivales. Veremos que decide nuestro mister...

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #121 el: 17 de Agost de 2015, 12:51:24 pm »
Jo el vaig veure dissabte va ser una mala primera part és ha dir no veig aquest 11 de la primera part titular de cap manera y una molt bona segona part amb els canvis efectuats i concretant aquesta millora diria amb actitud, intensitat com feia temps que no veim i joc.
Vaig sortir satisfet del que vaig veure la segona part.
A destacar dels que fins ara conec: Pastells, Pol Roge,Forgas i altres de la segona part que encara no conec.
Miguel Alvarez, de moment m'està agradant la seva feina. Marc Fernandez ho intenta , però no dóna més de si. A la porteria vaig tobar a faltar a De Navas sense cap mena de dubte.
La meva impresió es que crec que tenim equip per estar a la meitat de la taula, però sens dubte disfrutarem més que l'any passat.

Desconnectat birrera

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
« Respondre #122 el: 17 de Agost de 2015, 17:50:01 pm »
Per sort els porters no han de jugar sempre amb els peus. Estem en pretemporada i el partit em va agradar. Ganes i actitud a manta i detalls que em van agradar molt. Pirulo molt bé amb els córners i faltes i Osado em sembla que pot ser la sorpresa de la temporada.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #123 el: 16 de Novembre de 2015, 00:30:02 am »
M'ha agradat la presentació.
Discursos trempadors d'Agustín i Álvarez en els quals es palpa la il.lusió.
Marc Fernández aplaudit, igualment que Lúquez.
Crec que comencem amb bon peu.

Bona senyal.
Que ha dit Alvarez?

En resum ha dit que no hi ha noms si no homes que treballaran i donaran tot el que porten dins per fer una bona temporada.  Diu (crec que també ho ha dit ell, ara no recordo) que molts han vingut no tant per diners si no pel que representa el club.
Crec que és important el seu to i el d'Agustín (que ha posat énfasi en el compromís) ja que no és només el que dius, si no com ho dius. Sembla que es creuen el discurs.

A priori sembla la temporada aquella del Moya quan van venir amb tants jugadors de l'Hospi. Álvarez ha portat molts homes que ja coneix, cosa que assegura bona relació al vestidor i facilita les coses.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #124 el: 16 de Novembre de 2015, 00:33:14 am »
Álvarez tb ha dit que l'equip practicarà un joc que a l'aficionat li faran entrar ganes d'anar al camp

He recuperat un parell de cites, una meva i una de l'Uri1981 d'aquest post sobre el que es va dir a la presentació.

Em sento enganyat ! No hase falta desir nada mas! :angry2: