No em baso en la qualitat dels futbolistes que hem fitxat ja que segur tots són molt bons i donaran un gran rendiment. Tampoc he vist fins ara cap partit de pretemporada, i a més crec que tenim una plantilla amb moltes ganes i molt versàtil, on molts jugadors poden actuar en diferents posicions.
Ara bé, tot això no treu que trobi "una mica preocupant" que hi ha posicions on hi ha molts futbolistes i en d'altres on només n'hi ha 1 que realitizi aquella funció de manera específica.
Bàsicament hi ha 4 posicions que em trontollen una mica....... a l'extrem dret hi ha 4 futbolistes com Marc Fernández, Cortell, Vinicius i Pol Roigé. A l'extrem esquerra hi trobem només Forniés (que abans de la temporada anterior havia actuat com a lateral, tot i que a Lleida segons diuen ho va fer meravellosament bé jugant més avançat), i un nano del B, Cesc Clotet. Només tenim un davanter centre pur, Ernest Forgas i un organitzador, que podria ser Batanero, encara que a aquest el veig jugant en una posición més avançada.
Per tan, i segons la meva opinió, Javi Pérez, fins al moment, i com a màxim responsable de muntar la plantilla, no ha fet del tot bé la seva feina. Si que em dona seguretat, que Miguel Álvarez hagi estat clau en molts dels fitxatges. Es nota que la plantilla l'ha dissenyat més ell que no pas el director esportiu.
I ja sé que tirarem del B....i bla bla bla....però és la meva opinió, ara que pràcticament tenim la plantilla tancada. Igualment, espero que arribi alguna peça més que ajudi a equilibrar tot això.
I segur que fem una bona temporada dins el nostre nivell. Tan de bo siguem una de les sorpresas agradables de la lliga. Ja només per les ganes i actitud que están mostrant els futbolistes, és per estar contents.