Autor Tema: J.07: UE Olot - C.E.SABADELL , Diumenge 04/10/15 a les 17:00h  (Llegit 8396 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:J.07: UE Olot - C.E.SABADELL , Diumenge 04/10/15 a les 17:00h
« Respondre #20 el: 04 de Octubre de 2015, 20:04:07 pm »
Hoy el mister (para mí), bastante mal. Ha parecido que no tenía bien estudiado al Olot. Durante todo el partido su extremo derecho ha estado percutiendo por su lado creando mucho peligro. Poquísimas veces Valentín ha tenido la ayuda necesaria; ni después de la media parte ha cambiado la cosa. Y en los cambios tampoco me ha gustado.

Lo positivo, quizás Cortell que cada vez se le ve mas en forma y con mas confianza,  la primera parte de Bruno, los centrales. ...

PD. Los del Olot flipaban con los que fuimos de SBD.

Honor!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2997
  • Endavant Sabadell
« Respondre #21 el: 04 de Octubre de 2015, 20:44:37 pm »
Per a mi, sincerament, crec que avui no hem jugat a res, ni joc per les bandes, ni possessió, ni contres. A la segona part amb l'entrada de Adama hem remenat una mica la pilota al mig del camp però amb poques transicions i de manera molt lenta.
La part positiva per a mi ha estat Adama, m'agradat molt aquest jugador, un pel lent però crec que quan es fagi amb l'equip podrà ser important per l'equip.
A Olot han al-lucinat amb l'afició, comentaven que feia temps que no rebien tanta afició contraria.
Un 10 per la gent d'Olot, respectuosa i amable.
L'estadi 100% britànic.
Semblava un Crawley Town vs Bristol Rovers ...
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #22 el: 04 de Octubre de 2015, 21:09:39 pm »

Sumar fora de casa sempre es positiu, ara a fer bo aquest punt guanyant a casa al sempre dificilíssim Hércules que no s´ens dona massa be.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #23 el: 04 de Octubre de 2015, 21:19:00 pm »
Partido patético. El resultado justo un 3 o 4 - 1. Falta de salida de balón, sin presión en el medio campo, equipo poco solidario y falta de intensidad en las jugadas. En resumen, nos han dado un baño.
Lo mejor, la primera parte de Bruno y los güevos de Valentín.
Para mí Batanero está siendo el mejor de la temporada, pero hoy ha estado de pena, incluso el árbitro le ha perdonado la segunda tarjeta.
En fin, esperemos que contra el Hércules demos otra imagen.

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #24 el: 04 de Octubre de 2015, 21:43:31 pm »
Yo no voy a decir nada hasta que NO vea el video resumen.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #25 el: 04 de Octubre de 2015, 22:32:06 pm »
Aun asi vamos los sextos... Si fueramos bien como iriamos,primeros?? Esto acaba de empezar.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #26 el: 04 de Octubre de 2015, 22:53:25 pm »
La veritat és que avui tots plegats esperàvem alguna cosa més del partit d'Olot, però crec que tenint en compte que som un equip nou i molt jove que arriba a un club on, de nou, les urgències històriques, apreten de valent...Haver sumat 11 puntets a aquestes alçades no em sembla un mal vagatge.
Crec que es comet l'error d'analitzar el nostre present des de la perspectiva de que hauríem de seguir encara a 2aA i no ser on som. És respectable i inclús comprensible, però si ens teletransportem de nou a la nostra etapa anterior a l'ascens, segur que veure'ns cinquens o sisens i a dos puntets dels de dalt seria considerat molt positivament per tots plegats.
Segurament no tindrem de les millors plantilles del grup, però si sense estar encara conjuntats i prenent el pols a la categoria hem sigut capaços de només perdre dos partits i guanyar tots els de casa, lloc on a més encara no hem encaixat un sol gol...Per què no el futur encara pot ser millor?
Som un club amb mil problemes i dificultats, tenim el que tenim, però jo, ara mateix, no em canvio per cap altre equip del nostre grup. Tenim un equip amb mancances i millorable, segur, però amb una actitud i compromís encomiables que mereix el nostre més absolut recolzament. Estic convençut que ens esperen molt bones tardes amb aquests nanos.

Som-hi!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #27 el: 05 de Octubre de 2015, 00:08:24 am »
Com sempre ha faltat malla llet, contundència i agressivitat al mig del camp.

De totes maneres anem bé. Deixem fer i donem temps a l'equip que té encara molt recorregut.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #28 el: 05 de Octubre de 2015, 00:57:30 am »
Partit típoc de segona B que no hem sabut matar després del gol. Una pena per que els teníme tocats. Per cert, un 10 per a la gran massa d'afició arlequinada que hem anat, però un 0 per a quatre quen han anat a intentar provocar als olotins i per sort, la gent d'aquell poble té dos dits de front més que ells i han passat d'aquests 4 pallassets que van d'ultras com d'olorar la m****.
Seguim a la zona alta i sumant, encara que hagués estat bé sumar la victòria. Per el que veig Pirulo segueix tocat, a veure quan informen ben bé del que té.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #29 el: 05 de Octubre de 2015, 08:26:31 am »

Puntuar cuan unánimament tothom creu que va ser un partit horroros i digne de perdre per 4-1 vol dir una cosa....que som un equip gran en aquesta categoría i mooolt difícil pels rivals.
Cuantes vegades a 2ªA venía un Valladolid, Alcorcón o similar i amb no rés ens feien mal, pues lo mateix..
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #30 el: 05 de Octubre de 2015, 08:27:42 am »
Jo sí que anat a Olot i el que he vist m'ha decepcionat molt començant pel nostre entrenador. Estic d'acord amb la majoria de comentaris que dieu pertant no em repetiré, però l'Olot no ens pot passar per sobre com ho ha fet desvordant per la banda de Valentin una i una altra vegada fins que ha arribat el gol, per joc i per intensitat. Així l'empat ha estat un mal menor. Repeteixo molt mal partit el que hem fet avui i el més lamentable és que ho han fet amb 250 de nosaltres  desplaçats.
Miguel Alvarez analitza el partit i segur que hi han coses ha canviar a l'equip. 

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #31 el: 05 de Octubre de 2015, 12:54:18 pm »
Per cert, dins la parroquia arlekinada hi ha gent de tota ideologia politica, social, etc...
Pregaria que la gent es deixes les banderetes espanyoles a casa, a mi personalment no m'agrada que m'identifiquin amb cap bandera que no sigui la del Sabadell.
Se de molta gent que va decidir allunyar-se del sector on hi havia la bandera per vergonya al-liena, al igual que passaria a l'inversa, amb banderes de signe oposat.
Sí algú coneix a la persona que la porta que parli amb ell i li expliqui.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #32 el: 05 de Octubre de 2015, 14:07:22 pm »
Donc jo penso que si puntuem en un partit com el d'ahir i anem sisens sense fer res de l'altre mon, quan apretem ens posem a dalt.

I per cert..., encara estan escalfant els jugadors?

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #33 el: 05 de Octubre de 2015, 15:06:59 pm »
Per cert, dins la parroquia arlekinada hi ha gent de tota ideologia politica, social, etc...
Pregaria que la gent es deixes les banderetes espanyoles a casa, a mi personalment no m'agrada que m'identifiquin amb cap bandera que no sigui la del Sabadell.
Se de molta gent que va decidir allunyar-se del sector on hi havia la bandera per vergonya al-liena, al igual que passaria a l'inversa, amb banderes de signe oposat.
Completament d'acord amb tu company, prou mesclar futbol amb política. Per cert, a lateral hi ha gent k porta una bandera independentista, com vaig dir fa temps, si us plau que la treguin i posin una del CES perque no se que coi hi pinta aki.
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #34 el: 05 de Octubre de 2015, 15:32:14 pm »
Completament d'acord amb tu company, prou mesclar futbol amb política. Per cert, a lateral hi ha gent k porta una bandera independentista, com vaig dir fa temps, si us plau que la treguin i posin una del CES perque no se que coi hi pinta aki.

Jo soc més de que cadadcú pengi la bandera que vulgui sempre i quan no sobrepassi certs motius ètics (nazis,...) i s'atingui a les conseqüències. Si vol penjar una espanyola amb no se qué deia, donc ell mateix. Jo mai aniria a certs camps amb una estelada, per exemple.

Ara, que a Olot segurament no serà benvingut

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #35 el: 05 de Octubre de 2015, 22:27:16 pm »
Després de veure el resum, el penalti és algo rigurós. El veig un tant injust. Li toca a la mà, sí, però el defensa intenta amagarla darrere el cos.
Com està el tema del reglament de les mans dintre l'àrea ara mateix? Si és clarament involuntaria es pita vist lo vist, no?

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #36 el: 05 de Octubre de 2015, 23:37:36 pm »
Després de veure el resum, el penalti és algo rigurós. El veig un tant injust. Li toca a la mà, sí, però el defensa intenta amagarla darrere el cos.
Com està el tema del reglament de les mans dintre l'àrea ara mateix? Si és clarament involuntaria es pita vist lo vist, no?
No, més aviat al revés, un penal només s'hauria de xiular quan hi ha  intencionalitat.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #37 el: 06 de Octubre de 2015, 08:29:21 am »
Jo, després de veure el resum, veig un penal clar al nostre favor, i també veig que fou un miracle que suméssim 1 punt.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Esplenditz

• Aleví
  • Missatges: 35
« Respondre #38 el: 06 de Octubre de 2015, 12:52:20 pm »

Jo soc més de que cadadcú pengi la bandera que vulgui sempre i quan no sobrepassi certs motius ètics (nazis,...) i s'atingui a les conseqüències. Si vol penjar una espanyola amb no se qué deia, donc ell mateix. Jo mai aniria a certs camps amb una estelada, per exemple.

Partiendo de la base que no me gusta ninguna bandera en un campo de fútbol, ni de un lado ni de otro, pero aquí solo se forma revuelo cuando la bandera es solo un de lado. A mi no me gusto, pero tampo vi a gente huir de la bandera como dices. Si que vi a gente huir ( me incluyo)de gente con tatuajes nazis y borracha que estropean el buen ambiente. Eso si que hay que decirlo.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #39 el: 06 de Octubre de 2015, 13:59:21 pm »

Partiendo de la base que no me gusta ninguna bandera en un campo de fútbol, ni de un lado ni de otro, pero aquí solo se forma revuelo cuando la bandera es solo un de lado. A mi no me gusto, pero tampo vi a gente huir de la bandera como dices. Si que vi a gente huir ( me incluyo)de gente con tatuajes nazis y borracha que estropean el buen ambiente. Eso si que hay que decirlo.

Lo de la bandera es una sugerencia, lo del grupúsculo es una lacra que ya dura demasiado.