Autor Tema: J.07: UE Olot - C.E.SABADELL , Diumenge 04/10/15 a les 17:00h  (Llegit 8387 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:J.07: UE Olot - C.E.SABADELL , Diumenge 04/10/15 a les 17:00h
« Respondre #40 el: 07 de Octubre de 2015, 16:18:21 pm »
Vist el resum del partit (no vaig poder anar-hi), penso que podem estar contents amb el punt que ens vàrem emportar d'Olot. Desgraciadament el seu gol és absolutament evitable, ja que un jugador no es pot quedar mai sol al segon pal rematant.

Cal continuar treballant i sumant punts. Segueixo pensant que l'objectiu ha de ser els 45 punts i després ja veurem: https://www.youtube.com/watch?v=vC-NKw61qJQ
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:J.07: UE Olot - C.E.SABADELL , Diumenge 04/10/15 a les 17:00h
« Respondre #41 el: 07 de Octubre de 2015, 19:51:19 pm »
Vist el resum del partit (no vaig poder anar-hi), penso que podem estar contents amb el punt que ens vàrem emportar d'Olot. Desgraciadament el seu gol és absolutament evitable, ja que un jugador no es pot quedar mai sol al segon pal rematant.

Cal continuar treballant i sumant punts. Segueixo pensant que l'objectiu ha de ser els 45 punts i després ja veurem: https://www.youtube.com/watch?v=vC-NKw61qJQ

Si et fixes en les imatges del resum , en la jugada del seu gol Agus tanca molt cap al mig (potser massa) i Vinicius, que en aquest moment era l'extrem dret, va caminant i no segueix en cap moment la jugada corrent cap enrere. Abans, hi ha també una altra jugada on quedem retratats, el seu mig centre dóna una passada a un davanter sense cap tipus de pressió d'Osado o Cortell; menys mal que no tenien a Carlos Martínez!
« Darrera modificació: 07 de Octubre de 2015, 20:00:46 pm per jarisacat »