Autor Tema: Jda 27: HERCULES - SABADELL. (Diumenge 28, 17h)  (Llegit 6797 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5167
  • Gènere: Masculí
Re:Jda 27: HERCULES - SABADELL. (Diumenge 28, 17h)
« Respondre #40 el: 01 de de 2016, 09:49:12 am »
Crec recordar que es va parlar de projecte de 3 anys.
Però que si és en 2, molt millor.

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #41 el: 01 de de 2016, 11:54:37 am »
Sabiendo la plantilla que teniamos hemos tenido muchas opciones de poder meternos de lleno por la lucha por los playoffs, pero lo mas importante al menos para mi era salvar primero la categoria este año, bajar siempre es complicado y puede llevar a cosas peores. Pero despues de tener esas opciones claras para engancharnos y no llegar, queda un mal sabor de boca. Hemos tenido errores de bulto en momentos claves, ejemplo los errores contra el Hercules y esa es la diferencia con otros equipos que estan mas arriba, pero dadas las circustancias, menos un par de equipos y el nivel me ha parecido bastante bajo o mediocre de la mayoria de los equipos, quizas por eso hemos tenido esas oportunidades...

Si como se ve se va a confiar en muchos jugadores jovenes de la cantera, solo espero que los esfuerzos economicos sean para poder "atar" a los tres o cuatro jugadores actuales que han demostrado estar a otro nivel y a reforzar la plantilla con fichajes que nos den el plus que nos ha faltado este año, no entenderia otra planificacion para la siguiente temporada.

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 610
« Respondre #42 el: 01 de de 2016, 12:45:08 pm »
Hi ha l'equip que hi ha. I és de mitja taula i prou.
Suposo que els que parlaven de play-off eren uns catxondos en tota regla.
Exactament, per mi d'acord amb la plantilla que tenim, em fet una campanya logica

Estic d'acord en que el resultat d'aquesta campanya és lògica, sempre i quan no posem els braços avall com si ja tot estigués fet. Però també recordo que a la presentació de l'equip el míster va dir que això era un projecte per a dos anys: o sigui que l'any vinent s'hauria de veure un equip amb aspiracions a playoff sí o sí. I això, de moment, no és el que estic veient que es planifiqui. De moment confirmats nanos del b i encara en podem donar gràcies. I ja es parla de fitxatges "mitjanets" per a fer una temporada similar a aquesta: aquí crec que és on ens han enganyat a tots.

Mare meva quins gols ! Vergonya aliena en el gol de la passada de la mort de Yeray , patètic ! :grogi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 01 de de 2016, 13:04:12 pm »
Tinc una amiga que fa moltes apostes esportives i s'està fent un bon calaix apostant en els nostres desplaçaments.  :confused:

És trist, però seguim amb la mateixa tònica de no guanyar fora, però almenys estem molt lluny del descens. Temporada per acabar-la a la grada prenent el solet sense patir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2368
« Respondre #44 el: 01 de de 2016, 15:45:32 pm »
El pitjor es q no és la primera vegada.Ens han marcat altres gols en que el defensa despeja cap al centre del area i fa un pase genial al davanter.Si ets tan patós com el Yerai i et fas un lio tot sol, almenys reconeixe-ho i envia-la a corner. Pq volem fer play-off, per fer el ridícul?

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #45 el: 01 de de 2016, 18:05:23 pm »
Hi ha l'equip que hi ha. I és de mitja taula i prou.
Suposo que els que parlaven de play-off eren uns catxondos en tota regla.
Exactament, per mi d'acord amb la plantilla que tenim, em fet una campanya logica

Estic d'acord en que el resultat d'aquesta campanya és lògica, sempre i quan no posem els braços avall com si ja tot estigués fet. Però també recordo que a la presentació de l'equip el míster va dir que això era un projecte per a dos anys: o sigui que l'any vinent s'hauria de veure un equip amb aspiracions a playoff sí o sí. I això, de moment, no és el que estic veient que es planifiqui. De moment confirmats nanos del b i encara en podem donar gràcies. I ja es parla de fitxatges "mitjanets" per a fer una temporada similar a aquesta: aquí crec que és on ens han enganyat a tots.

La temporada que ve està per veure, però aquesta no; aquesta és una realitat que està sent bastant fluixa. Cert que encara no ha acabat, però a hores d'ara l'equip no enganxa pel seu futbol (horrorós en quant a passes i centres) i no defensa bé (difícils d'acceptar els errors infantils d'Alacant). I compte, jo sincerament no veig clar que això pugui canviar d'aquí a final de temporada. Si això és el normal per aquesta temporada, doncs no ho sé, a mi em sembla que no, que mereixem alguna cosa més. En quant al mister, no en tinc cap dubte, no és l'home adequat per dirigir el nostre projecte.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #46 el: 01 de de 2016, 21:00:17 pm »

No seré jo el que defensi a Yeray (cero patatero) pero crec que al primer gol hi ha una petita agafada (falta) que fa que ell perdi l´equilibri i fagi una centrada cap a seva propia àrea.
El penal...bé, no el veig bé, l´hauría de veure de mes a prop, pero el jugador de l´Hércules el busca (amb la manera de tirar-se) d´una forma exagerada, el Rico Pérez a 2ªB es com el Bernabéu a 1ª, fácil de pitar.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2368
« Respondre #47 el: 01 de de 2016, 22:31:34 pm »
El Yerai es lia tot sol . Es va  cap a l'area i molt patosament es lia amb la pressió rival que li pot tocar. Però és lia tot sol. I perquè despejan cap al centre de l'àrea?. Ja dic que no és el primer gol que rebem així. L' entrenador els hauria de dir que amb aquestes situacions la pilota es llança a corner, fora a ón sigui. Però mai al centre de l' àrea que, probablement, hi haurà un rival.

Ja dic, Adama  per perdre una pilota al mitg del camp que va ser gol s' el va castigar.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1856
« Respondre #48 el: 02 de de 2016, 00:05:30 am »
El Yerai es lia tot sol . Es va  cap a l'area i molt patosament es lia amb la pressió rival que li pot tocar. Però és lia tot sol. I perquè despejan cap al centre de l'àrea?. Ja dic que no és el primer gol que rebem així. L' entrenador els hauria de dir que amb aquestes situacions la pilota es llança a corner, fora a ón sigui. Però mai al centre de l' àrea que, probablement, hi haurà un rival.

Ja dic, Adama  per perdre una pilota al mitg del camp que va ser gol s' el va castigar.

Els gols són escandalosos, és que quasi no eren ni jugades de perill.
No us preocupeu que Adama ha de purgar encara la cagada d'aquell partit i no jugarà, Yeray fa cagades cada partit que ens han costat molts punts i allà està. Estic segur que diumenge tornarà a ser titular. Ho dic des del principi de lliga, Yeray no té nivell de segona b, però la veritat és que no entenc els entrenadors.
La pifia de De Val també té delicte, esperem que sigui per la inactivitat.

Ara no fem el ***** i espero que guanyem algun partit més per assegurar la permanència.