Autor Tema: llistat que al mercat d'hivern podrien ser interessants  (Llegit 5137 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: possible fitxatge
« Respondre #20 el: 04 de Desembre de 2005, 21:52:05 pm »
ja que segons el senyor gil no es pot tenir una secretaria tecnica perque es molt car(la majoria d'equips de segona b mes pobres economicament en tenen) i segons deia els senyors vilchez i martinez tenen una gran experiencia en jugadors(pensaba que els totxos no tenien res a veure amb els futbolistes) ens podria explicar la vinculacio del representant raul verdu? i ja de pas com aquests senyors saben tant de futbol proposso que fotin fora el montes i ens sortiria mes barat tindre el tandem vilchez-martinez a la banqueta i matarien dos pajaros de un tiro

per cert no recordeu unes grans promeses esportives i aires de grandeza la temporada pasada al sabadell nord van acabar baixant a primera regional tots sabreu quins senyors avui al sabadell estaben en aquella junta????

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 04 de Desembre de 2005, 21:56:02 pm »
Perdona Dagar els senyors de la junta hi entenen molt de totxos i ens han portat una bona de colla de Totxos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 05 de Desembre de 2005, 13:03:14 pm »
Perdona Dagar els senyors de la junta hi entenen molt de totxos i ens han portat una bona de colla de Totxos

:laugh: :laugh: :laugh: Òstres, aquesta vegada t'haig de felicitar perquè tens tota la raó del mòn.  :laugh: :laugh: :laugh:

I a més de totxos, hi han barrejat alguns pedrots, ja que no es mouen sobre la gespa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #23 el: 05 de Desembre de 2005, 13:17:18 pm »
amic mutiu, a radio sabadell, vaig entrar a un parell de foros d'alacant i alguna cosa a sonat per alla, tambe deien que tenian un davantar esquerra desde fa temps a radio sabadell i no es juanma cruz, sera veritat?sabeu que molist i camacho triunfan al cartajena?necessitem un fitxador nat no el patata del tomas
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
llistat que al mercat d'hivern podrien ser interessants
« Respondre #24 el: 06 de Desembre de 2005, 21:39:24 pm »
Partint de la base que jo donaria la baixa a un quants, i que de moment marxan segur Gabi, Sebas i segurament Madrigal i Peque, i algun més, jo faré una llista de jugadors que no juguen massa als seus equips i que per mi serien prou vàlids per a la segona volta. Jo desconec si estan lesionats o no i perque no juguen massa, ni tampoc els seus emoluments econòmics.

PORTERS:

Oliva (Castelló) --> tot i que acaba de sortir de una lesió que no l'ha permès jugar, jo seria partidari del seu reforç.

Raúl Arribas (Alcorcón) --> no sé, però imagino que deu jugar de titular.

Balbuena (Melilla) --> desconec si esta jugant o no, pero a mi m'agrada.

Tom (Salamanca) --> suplent de Felip, i jugador que ja va estar aquí. Ha madurat força i no és aquell porter dubitatiu que teniem llavors.

Roca (Badajoz) --> també va estar aquí i a mi m'agradaba molt. El portaria.

DEFENSA:

David Pirri (Albacete) --> Ha jugat 390 minuts aquest any. No és "asiduo" i seria un bon reforç, tot i que MOLT difícil.

Gartzen (Lemona) --> defensa dur i contundet. No aniria pas malament.

Lusarreta (Oviedo) --> va estar al nàstic i penso que és un bon central.

Lambea (Zalla) --> jugador veterà i dur que ens aniria més que vé.

MITG CAMP:

Àlex Fernández (Xerez) --> no juga massa al seu equip, i a mi m'encanta per la seva qualitat tècnica al mig camp i perque podria aportar una millor distribució. Suposo que deu cobrar massa.

Enric Pi (Cartagena) --> No juga mai. Per mi seria un reforç de luxe.

Camacho (Cartagena) --> no juga mai, i per ser de casa i jove penso que seria un jugador que podria aportar força i desparpajo. Tot i que no m'agrada, penso que podria fer una bona feina.

Juvenal (Recreativo) --> Només ha jugat 246 minuts en tot l'any. Seria un reforç de luxe, de la casa i que ja fa anys que es va darrera seu.

Luismi Loro (Llevant) --> abans al llevante B, i abans al Novelda. Només ha jugat 1 partit aquest any a 2a A. A mi m'agrada molt aquest home, tècnicament molt bo.

DAVANTERS:

Philippe Toledo (Elche) --> no juga mai, i per mi seria un reforç capdal per pujar posicions a la classificació. Un crack.

Diego Torres (Nàstic) --> si no vingués Toledo, tot i que crec que és un merceneri -com molts- seria un bon reforç a dia d'avui.

Jordà (Numancia) --> davanter tanque que ha jugat poc aquest any i l'any anterior va despuntar molt al filial.

Arnal Llibert (Racin Ferrol) --> davanter català, que només ha jugat 6 partits i que és un bon golejador.

Nakor (Lleida) --> suposo que un somni impossible.

Diego Gómez (Algeciras) --> bon golejador que ja va demostrar-ho al Mirandés. Aquest any els andalusos tene greus problemes econòmics.

Sergio Francisco (Real Unión) --> va estar al nàstic l'any passat on apenes va jugar i abans al Lorca on marcaba tot el que tocaba.

Tot això son jugadors que jo he vist jugar. Penso que tots ells, podrien ser bons per a la segona part de la lliga.
De totes formes és una llista curiosa que m'he permès fer, per res en especial. De bons jugadors n¡hi ha, o millor dit, de jugadors vàlids n'hi ha i ESTIC CONVENÇUT QUE EN AQUEST MERCAT D'HIVERN LA DIRECTIVA ENCERTERÀ I ACABAREM LA TEMPORADA ON AQUEST GRAN CLUB MEREIX.

Ànims a la directiva  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: llistat que al mercat d'hivern podrien ser interessants
« Respondre #25 el: 06 de Desembre de 2005, 21:56:32 pm »
j**** tiu , si puguessin fitxar a un d'aquests que as posat  per lineas  serian un equip nou pero primer que marxin els que no valen bona llista
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 06 de Desembre de 2005, 21:58:26 pm »
j**** tiu , si puguessin fitxar a un d'aquests que as posat  per lineas  serian un equip nou pero primer que marxin els que no valen bona llista

Bé, si si, he posat a molts noms.  :laugh:

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #27 el: 06 de Desembre de 2005, 22:30:15 pm »
pero don treus tots aquets noms? eres un crack MUTIO!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #28 el: 06 de Desembre de 2005, 22:48:53 pm »
Dels porters que has dit no em quedaria amb cap, putser amb Oliva pero... Una de les teves fraces celebres es "las vueltas nunca fueron buenas" o algo aixi :tongue3: per tant NO ROTUND A TOM :icon_exclaim: era un patata quan va venir, ho va confirmar aqui i no a millorat gaire a dia d'avui...

Defenses, com e dit en algun altre post, David Pirri sens dubte.

Mitjos: Doncs em quedaria amb totes les teves propostes :laugh: :laugh:

Davanters: Nakor, Diego Torres i ja disposats a tirar la casa per la finestra dic a Aaron
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 06 de Desembre de 2005, 22:56:02 pm »
Dels porters que has dit no em quedaria amb cap, putser amb Oliva pero... Una de les teves fraces celebres es "las vueltas nunca fueron buenas" o algo aixi :tongue3: per tant NO ROTUND A TOM :icon_exclaim: era un patata quan va venir, ho va confirmar aqui i no a millorat gaire a dia d'avui...

Defenses, com e dit en algun altre post, David Pirri sens dubte.

Mitjos: Doncs em quedaria amb totes les teves propostes :laugh: :laugh:

Davanters: Nakor, Diego Torres i ja disposats a tirar la casa per la finestra dic a Aaron

Tens raó Cudi. Potser Tom, no seria una bona opció. Tan fa..... tampoc vindrà jejejeje  ::)

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #30 el: 06 de Desembre de 2005, 23:00:53 pm »
Pq Diego Torres mercenari?  :o Quan va estar aqui estava cedit, i després, quan vam tenir la oportunitat de fitxar-lo, vam fitxar a Orife per estalviar-nos diners, i ell se'n va anar a Novelda. Més tard, és normal que marxés a 2º A.
Pel que fa a la llista està força bé, però hi han fitxatges molt complicats. Com Luismi Loro, que en tot cas el passarien al B, abans de cedir-lo a un equip rival teu, o Nakor, com bé deies. M'agraden jugadors com Enric Pi, per exemple, que ja ens la va liar de jovenet al Mallorca B, Lusarreta o Toledo. I pel que fa als porters... Oliva em cau molt malament, així que no m'agradaria veure-ho vestit d'arlequinat, però si fa la seva feina...  :tongue3: Com ja he dit en algun que altre post, necessitem un porter de les característiques de De la Fuente, Ramón o com bé dius, Oliva, que les hagin vistes de tots colors, veterans, que transmetin seguretat a la resta de l'equip.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 06 de Desembre de 2005, 23:06:48 pm »
Oliva és un porteràs, ja amb una edat, però seria un reforç de luxe per a la nostra porteria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #32 el: 06 de Desembre de 2005, 23:10:06 pm »
Mutio, només de llegir la teva llista ja m'engresco. Però l'entrenadoret que duc a dintre em pregunta ¿quins 2-3 jugadors mencionats serien els adequats per fer despegar l'equip? Ja que el problema principal és d'actitut i serenor

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #33 el: 06 de Desembre de 2005, 23:46:56 pm »
mutio secretari tecnic ja !!!!!!!!  jajajajaja  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 07 de Desembre de 2005, 13:59:38 pm »
Com ja és força evident i segons publica avui DS, Madrigal podria fitxar per Eldense o Novelda i es diu que el seu comportament és excelent i no posaria trabes en la seva resició. Mentre, Peque també marxarà amb tota seguretat, i es diu que gairebé ja es té a un porter pràcticament lligat. Fassiones i Cruz de moment son les altes segures.

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 07 de Desembre de 2005, 14:12:48 pm »
Com han dit a RS a l'anotador migdia, Diego Torres segur que no vindrà, ja que demana molst calers.
Bueno, s'haurà de seguir buscant.

www.miequipo.es

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #36 el: 07 de Desembre de 2005, 14:25:49 pm »
I de qui porter parlen que tenim lligat??
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #37 el: 07 de Desembre de 2005, 14:41:34 pm »
I de qui porter parlen que tenim lligat??

Diuen que estan molt avançades les converses amb un porter, però el nom no trascendeix

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #38 el: 07 de Desembre de 2005, 16:30:17 pm »
Esta molt be la llista k fas mutio, l'unic k treuria es a Tom, un pakte com una casa  :laugh: Conec a un del salamanca i buenu parla fatal del Tom  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #39 el: 07 de Desembre de 2005, 16:37:47 pm »
Mutio te interesa un trabajillo extra... Yo te pondria de secretario tecnico del C.E.Sabadell y seguro que no cobras mucho :clap
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!