Partint de la base que jo donaria la baixa a un quants, i que de moment marxan segur Gabi, Sebas i segurament Madrigal i Peque, i algun més, jo faré una llista de jugadors que no juguen massa als seus equips i que per mi serien prou vàlids per a la segona volta. Jo desconec si estan lesionats o no i perque no juguen massa, ni tampoc els seus emoluments econòmics.
PORTERS:
Oliva (Castelló) --> tot i que acaba de sortir de una lesió que no l'ha permès jugar, jo seria partidari del seu reforç.
Raúl Arribas (Alcorcón) --> no sé, però imagino que deu jugar de titular.
Balbuena (Melilla) --> desconec si esta jugant o no, pero a mi m'agrada.
Tom (Salamanca) --> suplent de Felip, i jugador que ja va estar aquí. Ha madurat força i no és aquell porter dubitatiu que teniem llavors.
Roca (Badajoz) --> també va estar aquí i a mi m'agradaba molt. El portaria.
DEFENSA:
David Pirri (Albacete) --> Ha jugat 390 minuts aquest any. No és "asiduo" i seria un bon reforç, tot i que MOLT difícil.
Gartzen (Lemona) --> defensa dur i contundet. No aniria pas malament.
Lusarreta (Oviedo) --> va estar al nàstic i penso que és un bon central.
Lambea (Zalla) --> jugador veterà i dur que ens aniria més que vé.
MITG CAMP:
Àlex Fernández (Xerez) --> no juga massa al seu equip, i a mi m'encanta per la seva qualitat tècnica al mig camp i perque podria aportar una millor distribució. Suposo que deu cobrar massa.
Enric Pi (Cartagena) --> No juga mai. Per mi seria un reforç de luxe.
Camacho (Cartagena) --> no juga mai, i per ser de casa i jove penso que seria un jugador que podria aportar força i desparpajo. Tot i que no m'agrada, penso que podria fer una bona feina.
Juvenal (Recreativo) --> Només ha jugat 246 minuts en tot l'any. Seria un reforç de luxe, de la casa i que ja fa anys que es va darrera seu.
Luismi Loro (Llevant) --> abans al llevante B, i abans al Novelda. Només ha jugat 1 partit aquest any a 2a A. A mi m'agrada molt aquest home, tècnicament molt bo.
DAVANTERS:
Philippe Toledo (Elche) --> no juga mai, i per mi seria un reforç capdal per pujar posicions a la classificació. Un crack.
Diego Torres (Nàstic) --> si no vingués Toledo, tot i que crec que és un merceneri -com molts- seria un bon reforç a dia d'avui.
Jordà (Numancia) --> davanter tanque que ha jugat poc aquest any i l'any anterior va despuntar molt al filial.
Arnal Llibert (Racin Ferrol) --> davanter català, que només ha jugat 6 partits i que és un bon golejador.
Nakor (Lleida) --> suposo que un somni impossible.
Diego Gómez (Algeciras) --> bon golejador que ja va demostrar-ho al Mirandés. Aquest any els andalusos tene greus problemes econòmics.
Sergio Francisco (Real Unión) --> va estar al nàstic l'any passat on apenes va jugar i abans al Lorca on marcaba tot el que tocaba.
Tot això son jugadors que jo he vist jugar. Penso que tots ells, podrien ser bons per a la segona part de la lliga.
De totes formes és una llista curiosa que m'he permès fer, per res en especial. De bons jugadors n¡hi ha, o millor dit, de jugadors vàlids n'hi ha i ESTIC CONVENÇUT QUE EN AQUEST MERCAT D'HIVERN LA DIRECTIVA ENCERTERÀ I ACABAREM LA TEMPORADA ON AQUEST GRAN CLUB MEREIX.
Ànims a la directiva