Autor Tema: INCIDENTS A LA GRADA AL FINALITZAR EL SABADELL-FIGUERES  (Llegit 20082 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Penosa actuació policial
« Respondre #40 el: 11 de Desembre de 2005, 21:17:39 pm »
EL WIMPI TE RAO"si va la nacional el soci no entra al camp!"

Que es això de bemba?

El Manel té molts collons i és una persona que clarament com fariem tots ha defensat a una persona innocent com ell també ho era
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: si va la nacional el soci no entra al camp!
« Respondre #41 el: 11 de Desembre de 2005, 21:25:48 pm »
dons ho sento molt pero jo seguiré anant al camp a animar al meu equip. el C.E.SABADELL
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #42 el: 11 de Desembre de 2005, 21:30:15 pm »
Esta clar k el mes perjudicat seria el Sabadell, i aixo no ens interessa.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 11 de Desembre de 2005, 21:30:55 pm »
El club no en té la culpa dels incidents.

La culpa, és d'uns maleducats vestits amb uniforme blau.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #44 el: 11 de Desembre de 2005, 21:33:23 pm »
Mes perjudicat que avui :icon_question: la imatge que han donat avui no perjudica al  :scut  :icon_question:

Ara parlaré sense coneixement de causa pero... els  :police: qui els porta? el club està obligat a portar nacionals o pot "escollir" entre seguretat civil,etc :icon_question:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 11 de Desembre de 2005, 21:38:54 pm »
Ara parlaré sense coneixement de causa pero... els  :police: qui els porta?

Son els que ens envia la Delegació del Govern a Catalunya.

Si el club no els volgués, l'àrbitre podria demanar la suspensió del partit per absència de força pública.

Per tant... lligats de mans i peus.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #46 el: 11 de Desembre de 2005, 21:40:43 pm »
i el club no pot presentar cap queixa?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #47 el: 11 de Desembre de 2005, 21:40:49 pm »
no cudi la seguretat es obligatoria de la policia nacional (fins que no entrin els mossos a fer-ho) i el club no es responsable de res que faci la policia, inclus el ajuntament no es responsable de la policia nacional,(ho seria si hagessin sigut policia municipal)
la seguretat civil la posa el club i d´aquests si que és fa carreg el club
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

wimpi

• Visitant
« Respondre #48 el: 11 de Desembre de 2005, 21:46:17 pm »
EL WIMPI TE RAO"si va la nacional el soci no entra al camp!"

Que es això de bemba?

El Manel té molts collons i és una persona que clarament com fariem tots ha defensat a una persona innocent com ell també ho era

Primer, aixo de no entrar al camp a sigut cosa del xon

i aixo del bemba...

el bemba era un bar que havia al centre de sbd el cual avien de tancar no se per kins motius. una bona nit, la poli va anar a desallotjarlo i es va trobar amb els seus clients, els cuals amb mes o menys ganes van desallotjar. en un moment, un va llençar una ampolla de vidre cap als polis, els cuals van carregar amb gran brutalitat. consecuencia daixo i van aver varis detinguts i un gran enrenou social ke va provovar la dimisio del germa del bustos ke en akell moment era el responsable de la seguretat ciutadana.

wenu, mes o menys es aixo

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #49 el: 11 de Desembre de 2005, 21:48:44 pm »
en un partit aixi, com el de avui on i avia algunes persones de l'altre equip vale que vvinguesin pero en altres partits, alcoyano, logronyes, i equips d'aquets que no venen aficionats de ells...tanta poli fa nosa, am 3 o 4 ia fariem, nomes faltaria que ens estomakesim entre nosaltres... :o :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #50 el: 11 de Desembre de 2005, 22:16:24 pm »
Aquest Oscar és l'Oscar Jimenez?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #51 el: 11 de Desembre de 2005, 22:22:50 pm »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #52 el: 11 de Desembre de 2005, 22:41:56 pm »
Bé, jo només he vist una miqueta per sobre que ha passat, i pel que dieu, molt trist tot.
Espero que estiguin bé tan el Manel com l'Oscar.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #53 el: 11 de Desembre de 2005, 22:42:46 pm »
mira cudi te vist al camp avui venent loteria e estat apoyant als afeccionats del sabadell cuan a pasat el merder et pregunto que tens a dir dels skins?si no entran al camp perque sempre a remoure la m****? e?queixat dels maderus i no diguis mes res dels skins perque dos d'aquests skins an anat a defensar a una señora gran que li an donat una empenta
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #54 el: 11 de Desembre de 2005, 22:50:10 pm »
Tris molt trist, ara deixem´nos de queixes a l´estadi i els implicats que presentin una denúncia al jutjat de guàrdia per acosament i brutalitat policial. Si més no servirà perquè se´n parli, ja que els jutges són igual o pitjors que la policia.
D´altra banda com integrants d´una penya que són la majoria que han rebut, una queixa formal a la directiva no estaria de més.

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
missatge de l'oscar detingut al camp municipal de la nova creu alta
« Respondre #55 el: 11 de Desembre de 2005, 23:31:17 pm »
Hola foreros! Li he demanat a un amic que poses aixo al foro...  és una mica la meva versió del que ha passat avui...

Al final del partit estava tothom cridant, es notava que l'ambient era tens i de nervis per lo que havia passat.. han saltat uns nanos al camp, i la policia els ha fet surtir, després tots els d'aquella zona ens hem posat a cridar, i la policia s'ha posat en plan "xulo" dient-nos que marxesim.. la gent ha respost en plan "marxarem quan volguem", i han pujat cap a la grada alguns policies amb les porres.. jo he rebut algun cop, i més gent també, prou que ho sabeu...  allà un policia li diu a un altre: "eh, cuidado con la porra que hay fotografos"..mmm.. dona que pensar,eh.

A mi m'han agafat, suposu que com podien agafar a qualsevol altre.. perque no he fet res més que cridar.. m'han posat les esposes i m'han fet passar pel mig del camp, fins el tunel de vestidors.. el tiu m'agafava pel braç de mala manera.. alla he estat una estona, "vigilat" de 3 policies, no m'han fet res més... a part de fer-me seure amb males maneres "sientate, sientate coño!"i de dir-me "hablame en español que el catalan no lo entiendo" , després m'han dit que no digués res, fins que ha baixat el jefe de policia, i jo.. es clar, ben educat.. parlant-li de vosté, i amb bones paraules.. (recordem que estava enmanillat i no era plan de dir-li tot el que pensava), m'he discuplat pels insults que li hagi pogut fer, ell deia que li havia dit "hijo de ****", cosa que estic segur no haver-li dit... i no sé com ho podia afirmar tan segur, amb la gent que estavem allà cridant de tot.. i m'ha dit que em deixaven anar, pero que si ell volgués hauria pogut portar-me al calabós, i que ja m'arribara una multa.. que obviament recorraré...... ha sigut una estona de nervis, i una situació molt desmesurada per part de la policia.... i haver-me de veure enmanillat passant pel meu camp.. no és gens macu de recordar.

Encara em fan mal els canells, i tinc un vermell a l'esquena...

Bé.. us ho volia explicar, i agrair-vos el suport i recolzament de tots, despres del mal moment que m'han fet passar.

Gracies i salutacions!!!

oscarjx

PD: x cert.. MOLT BONES FESTES DE NADAL A TOTS!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: missatge de l'oscar detingut al camp municipal de la nova creu alta
« Respondre #56 el: 11 de Desembre de 2005, 23:50:30 pm »
Ostres quina colla de mal.....parits.
Em sap greu que passin coses d'aquestes, i encara que hagis passat per aquest mal trangul, espero que estiguis el proper partit a casa a animar l'equip.
Moltes salutacions Oscar i ànim  :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
PER TALLAR LA C-58 !!!
« Respondre #57 el: 12 de Desembre de 2005, 00:01:47 am »
jo avui no he pogut anar al camp, pero si això que expliqueu es cert us juro que és per fer soroll. això es per agafar i tallar vint minuts l autopista en hora punta. ja esta be, que se'n enterin de quina policia tenim.

amb una mica de reso mediatic igual prenen mesures contra aquets dos agents de la policia. vull pensar que el cos de policia no es aixo ni de bon troç.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
Re: missatge de l'oscar detingut al camp municipal de la nova creu alta
« Respondre #58 el: 12 de Desembre de 2005, 00:05:01 am »
anims oscar !!

entre tots, em de manifestar-nos !!

Desconnectat aino

• Penya @rlekinats.com
  • Prebenjamí
  • *
  • Missatges: 13
  • Gènere: Femení
« Respondre #59 el: 12 de Desembre de 2005, 00:13:17 am »
Jo també e estat present en tot el follón , e vist com empuchaven i passaven per sobre del nen , com ho feian tot. Només dic , com ja heu dit tots , que quina imatge es portaran els nens de la policia , i voldran tornar al camp ... crec que no eh! Ells i cualsevol aficionat... per que a mi sem treuen les ganes de anarhi...
I indignant que vinguin a riure's de nosaltres i a fotrans ****** , qui s'han cregut que són?
Bueno només espero que això surti per els mitajans de comunicació , com a sortit aquesta tarde a radio sabadell , i que encara que no es pogui fer res , tothom sapiga quina policia te sabadell. A més quan hem anant a la porta de tribuna a quexarnos de la actitut , ens han tornat a accoralar i cada vegada eren més ,per sort no ens han fet res. I aquests són els que ens han de protegir? deu meu! idignant! visca el sabadell!!!!