Hola foreros! Li he demanat a un amic que poses aixo al foro... és una mica la meva versió del que ha passat avui...
Al final del partit estava tothom cridant, es notava que l'ambient era tens i de nervis per lo que havia passat.. han saltat uns nanos al camp, i la policia els ha fet surtir, després tots els d'aquella zona ens hem posat a cridar, i la policia s'ha posat en plan "xulo" dient-nos que marxesim.. la gent ha respost en plan "marxarem quan volguem", i han pujat cap a la grada alguns policies amb les porres.. jo he rebut algun cop, i més gent també, prou que ho sabeu... allà un policia li diu a un altre: "eh, cuidado con la porra que hay fotografos"..mmm.. dona que pensar,eh.
A mi m'han agafat, suposu que com podien agafar a qualsevol altre.. perque no he fet res més que cridar.. m'han posat les esposes i m'han fet passar pel mig del camp, fins el tunel de vestidors.. el tiu m'agafava pel braç de mala manera.. alla he estat una estona, "vigilat" de 3 policies, no m'han fet res més... a part de fer-me seure amb males maneres "sientate, sientate coño!"i de dir-me "hablame en español que el catalan no lo entiendo" , després m'han dit que no digués res, fins que ha baixat el jefe de policia, i jo.. es clar, ben educat.. parlant-li de vosté, i amb bones paraules.. (recordem que estava enmanillat i no era plan de dir-li tot el que pensava), m'he discuplat pels insults que li hagi pogut fer, ell deia que li havia dit "hijo de ****", cosa que estic segur no haver-li dit... i no sé com ho podia afirmar tan segur, amb la gent que estavem allà cridant de tot.. i m'ha dit que em deixaven anar, pero que si ell volgués hauria pogut portar-me al calabós, i que ja m'arribara una multa.. que obviament recorraré...... ha sigut una estona de nervis, i una situació molt desmesurada per part de la policia.... i haver-me de veure enmanillat passant pel meu camp.. no és gens macu de recordar.
Encara em fan mal els canells, i tinc un vermell a l'esquena...
Bé.. us ho volia explicar, i agrair-vos el suport i recolzament de tots, despres del mal moment que m'han fet passar.
Gracies i salutacions!!!
oscarjx
PD: x cert.. MOLT BONES FESTES DE NADAL A TOTS!!!