Autor Tema: INCIDENTS A LA GRADA AL FINALITZAR EL SABADELL-FIGUERES  (Llegit 20081 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
Re: missatge de l'oscar detingut al camp municipal de la nova creu alta
« Respondre #60 el: 12 de Desembre de 2005, 07:03:59 am »
anims !!!!!!
si em necessites per fer alguna manigestació o si vols fer algu estare al teu 100% am tu!!
tots contra aquets fills de ****!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #61 el: 12 de Desembre de 2005, 07:11:50 am »
Li ha tocat a l'Òscar, però ens podia haver tocat a qualsevol de nosaltres.
Si em necessites, ja saps on soc company.

POLICIA NAZIONAL, MARXEU DE L'ESTADI.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: PER TALLAR LA C-58 !!!
« Respondre #62 el: 12 de Desembre de 2005, 07:15:23 am »
amb una mica de reso mediatic igual prenen mesures contra aquets dos agents de la policia. vull pensar que el cos de policia no es aixo ni de bon troç.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: No me llames iluso, porqué tenga una ilusión...  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Es nota que a tu mai t'han detingut 'per error' ni t'han tocat la moral aquesta pandilla de matons.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
oscar estic am tu!!
« Respondre #63 el: 12 de Desembre de 2005, 07:21:25 am »
anims noi! estik am tu el 100%
nomes dic que si el clubno es mou i et fan pagar una multa perque et peguin i tesposin!!!
si te la fan pagar PERDEN UN SOCI, i uns quants mes!!!
estik am tu fins el final!!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #64 el: 12 de Desembre de 2005, 07:26:08 am »
Oscarjx ja saps que molts cops aqui en el forum haviem discutit en moltes coses però crec que el tema d'avui no te nom crec que la directiva, l'alcalde i el delegat del govern haurien de donar explicacions del que ha passat

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #65 el: 12 de Desembre de 2005, 07:36:35 am »
Oscar com la resta estic amb tú. Coma ja he dit a un altre post jo presentariauna denúncia per brutalitat policial .

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Penosa actuació policial
« Respondre #66 el: 12 de Desembre de 2005, 09:52:59 am »
atencio als menbres d'arlequinats.com i demes gent que seieu en aquella zona relato una conversa amb un nazi-anal a la porta del estadi despres dels alderulls,jo li dic heu perdut els papers totalment es penos i lamentable, resposta=hem perdut els papers perque dius aixo(el nazi-anal parlant en catala) fotent pals a crius de 8 anys es de vergonya i ATENCIO A LA RESPOSTA= AQUESTA GENT HAN DIT FILL DE **** A UN POLICIA I SON INDEPENDENTISTES I MENBRES DEL COLECTIU OCUPA DE SABADELL, LI CONTESTO I QUE QUE SIGUIN EL QUE VOLGUIN QUE PASSA QUE ES TEMA DE POLITICA? I HEM DIU ADEMES JO NO T'HE DE DONAR CAP EXPLICACIO, DESPRES D'AQUESTES PARAULES NO RECORDEU EL TEMA DEL GERMA DEL BUSTOS? UNA EXPLICACIO URGENT PER PART DEL CLUB DEL DELEGAT DEL GOBERN I DEL BUSHTOS

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #67 el: 12 de Desembre de 2005, 10:49:18 am »
 oscar tots amb tu !! ja u saps alla estavem junts i a tribuna et vem esperar AIXO NO POT SER !! SI LA NACIONAL ESTA  A LA NCA ELS SOCIS NO HI HAURIEM D'ANAR!!

INDIGNACIÓ TOTAL NO SOM g***** SOM SOCIS!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
no és la primera vegada
« Respondre #68 el: 12 de Desembre de 2005, 11:18:18 am »
No és la primera vegada que hi ha un accident entre la policia i un nen. Recordeu el nen tan dolent de les enganxines .Va sortir el germà del Bustos plorant i al final ell va ser la victima i va dimitir però encara treballa a l´ajuntament i cobra el seu bon sou. Va canviar de regidoria i ja està. Així també dimiteixo jo.
Cada divendres al matí el sr. Alcalde parla en ràdio sabadell . A veure si algú pot trucar per preguntar que és pot fer per frenar a aquests nens de 8 anys que són molt i molt perillosos perque fan molta por i és necesita una mà dura  que ens protegeixi d´ aquests vàndals
Gràcies per mantindre Sabadell lliure d´aquests subjectes . Visca els germans Bustos que mantenen l´ordre a la ciutat en aquests moments tan foscos i perillosos ja que sense ell aquests infants malvats  portarien el caos a la ciutat. Sense pietat amb aquests elements subversius  que ells no la tindrien amb nosaltres. No us fieu mai d´un nen de 8 anys o us la fotarà. Sort que els nostres herois de la policia no tenen por i van actuar amb valentia aquest diumenge a la Nova Creu Alta perque no sé sinó a ón aniriem a parar.
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2005, 11:32:43 am per hicks »

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Que arribin els Mossos al Vallès Occidental d'una vegada!
« Respondre #69 el: 12 de Desembre de 2005, 11:32:04 am »
Ja sé que els Mossos no són la panacea però és que aquests "nacionals" que hem d'aguantar a la Nova Creu Alta són una vergonya!!!  :police:
No és el primer cop que alguns d'ells demostren aquesta actitud tan fatxa i anticatalana, últimament estan rabiosos i crec que estan bastant cremats.
Les seves actuacions marxen de tota lògica: temps enrere en incidents greus s'inhibien i no feien absolutament res i ara sense motiu protagonitzen la càrrega totalment injustificada i indiscriminada al lateral. Tothom va quedar al·lucinat i espantat. Aquests són els que ens han de protegir? que Déu ens agafi confessats.
M'agradarà veure si la directiva dona la cara aquesta setmana per aquests fets, i és que s'ha d'estar a les verdes i a les madures.

MOSSOS AL VALLÈS OCCIDENTAL!!! FORA LA POLICIA NACIONAL!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #70 el: 12 de Desembre de 2005, 11:47:45 am »
atencio als menbres d'arlequinats.com i demes gent que seieu en aquella zona relato una conversa amb un nazi-anal a la porta del estadi despres dels alderulls,jo li dic heu perdut els papers totalment es penos i lamentable, resposta=hem perdut els papers perque dius aixo(el nazi-anal parlant en catala) fotent pals a crius de 8 anys es de vergonya i ATENCIO A LA RESPOSTA= AQUESTA GENT HAN DIT FILL DE p*** A UN POLICIA I SON INDEPENDENTISTES I MENBRES DEL COLECTIU OCUPA DE SABADELL, LI CONTESTO I QUE QUE SIGUIN EL QUE VOLGUIN QUE PASSA QUE ES TEMA DE POLITICA? I HEM DIU ADEMES JO NO T'HE DE DONAR CAP EXPLICACIO, DESPRES D'AQUESTES PARAULES NO RECORDEU EL TEMA DEL GERMA DEL BUSTOS? UNA EXPLICACIO URGENT PER PART DEL CLUB DEL DELEGAT DEL GOBERN I DEL BUSHTOS

Davant dels teus comentaris no puc quedar-me impassiu, com he intentat fins al moment:

La penya @rlekinats.com no pertany a cap grup polític ni a cap altre tipus d'associació. No som, ni més ni menys, que una penya del Centre d'Esports Sabadell. Dins la nostra institució hi caben totes les ideologies polítiques pel simple fet de que només hi alcem una bandera: l'arlekinada :bandera
Així ho diuen els nostres estatuts a l'article 2n.:

Les finalitats principals d’aquesta Penya, que es constitueix com a entitat sense ànim de lucre, es dirigeixen només a aconseguir els objectius comuns d’ordre social dels seus associats.

a) Crear un nucli associatiu i solidari, que reuneixi, en una sola Penya esportiva i recreativa, als socis i simpatitzants del C.E. SABADELL F.C. que hi vulguin pertànyer.
b) Promoure accions dirigides a la captació d’aficionats que sentin els colors blanc i blaus amb atenció preferent a fomentar l’engrandiment i recolzament al C.E. SABADELL F.C.
c) Organitzar actes esportius, culturals, recreatius, artístics, familiars  i altres activitats similars per tal d’unificar criteris sobre la manera de complir les finalitats de la Penya i obtenir els permisos administratius en els casos en que sigui necessari.
d) Mantenir la base fundacional independent, no partidista i comunitària i per tant amb aquesta raó de ser, brindar la lleialtat com a consideració més vigorosa sobre l’acompliment de les finalitats de la Penya.
e) Realitzar totes aquelles activitats que es considerin necessàries o convenients per tal de complir les finalitats exposades.
f) En queda exclòs tot ànim de lucre.
Si algú diu el contrari, si us plau, que ho demostri.

A títol personal, tothom pot pensar i opinar lliurament, això si no recordo malament, està previst dins la Constitució espanyola i nosaltres no som menys.

Vull acabar donant-vos les gràcies pel vostre suport a l'Òscar i la vostra solidaritat a la condemna sobre fets succeïts. De veritat: MOLTES GRÀCIES :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :clap
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #71 el: 12 de Desembre de 2005, 11:53:36 am »
Això no pot quedar aixi. No poden anar akests bretuls foten por al public, ni poden anar repartint pals a tort i a dret a gent inocent, gent q cada diumenge ve al club, paga el seu carnet de soci i anima vagi bé o malament el Sabadell.

Crec q una manifestació a la plaça de l'Ajuntament staria força bé.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #72 el: 12 de Desembre de 2005, 11:56:47 am »
Anims oscar, amb akestes actuacions de la polizia nazional es buquen la seva ruina, espero k no sigui res.

Demano k algu es faci responsable del k ha pasat.
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2005, 12:06:44 pm per SG_fAk »

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #73 el: 12 de Desembre de 2005, 11:57:32 am »
Anims  OScar !! estem amb tu en akest moment. Ja s'ho trobaran akests nazi-onals  :veryangry: :veryangry:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #74 el: 12 de Desembre de 2005, 12:18:47 pm »
Repeteixo, deixem-nos de manisfestacions i presenteu denúncies.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #75 el: 12 de Desembre de 2005, 12:42:56 pm »
Repeteixo, deixem-nos de manisfestacions i presenteu denúncies.

jo no puc presentar cap denuncia pq a mi no m van fer res, per aixo crec q una manifestació és manera de solidaritzarnos amb ls efectats i de q ls polis akests s donin compte q no som un o dos q ens queixem, sino q som 50, 100 o 1000 !!

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #76 el: 12 de Desembre de 2005, 13:22:52 pm »
ben dit randel actuacions ja!! :clap
lo que a pasat es molt greu :bigcry:
i de moment ningu dona la cara  :ko

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #77 el: 12 de Desembre de 2005, 14:57:59 pm »
mira cudi te vist al camp avui venent loteria e estat apoyant als afeccionats del sabadell cuan a pasat el merder et pregunto que tens a dir dels skins?si no entran al camp perque sempre a remoure la m****? e?queixat dels maderus i no diguis mes res dels skins perque dos d'aquests skins an anat a defensar a una señora gran que li an donat una empenta

En quin moment jo m'he queixat dels HHVV :icon_question: quan e fet referència als skin volia dir els Arlekins Korps aquells que tants mal de caps us van portar ;)

Ara jo em pregunto, amb una "simple" queixa, que podem guanyar?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #78 el: 12 de Desembre de 2005, 16:09:41 pm »
Totalment d'acord, una manifa a la porta de l'ajuntament, fer correr la veu, i ser el maxim de gent possible davant de l'ajuntament amb pancartes!  :ok

wimpi

• Visitant
« Respondre #79 el: 12 de Desembre de 2005, 16:10:46 pm »
Les declaracions de l'Andreu Gil.

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=2937.msg33881#msg33881

Les valoro possitivament, encara que aixo nomes a de ser l'inici per fer ke es depurin responsavilitats