Autor Tema: ANY NOU CE SABADELL NOU??  (Llegit 573 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
ANY NOU CE SABADELL NOU??
« el: 18 de Desembre de 2005, 21:34:40 pm »
bé, acaba l'any i amb aixo gairebe acaba la primera volta de la temporada 05-06, estem en descens amb 17 punts a 1 de salvar-nos.
Ara vindran nous fitxatges prometedors i  que de ven segur faran q el dia 8 de gener la NCA doni una bona imatge al igual que el primer partit de temporada contra osasuna B per a veure les noves incorporacions; ara ve, estar clar que tots som del SAbadell pero no tots tenim els mateixos objectius: els més optimistes creuen en un canvi molt fort que ens dugui a les primeres places, els optimistes moderats creuen en un CE Sabadell que no pateixi per a baixar, els prudents creuen en un sabadell que es salvarà a ultima hora  ( jo mateix) i els pessimistes veuen al CE Sabadell a Tercera.
Jo crec amb aquest equip i en una possible millora pero si a més a més de les incorporacions es cambia de sistema tàctic i no seguim anant a no perdre pels camps, jo aposto pel famos 4-4-2 deixant a Gallo YAAAAAAA!!!!!!!  a la banqueta, ja li em donat prous minuts no?? i la paciencia s'acaba,  confio en que fitxem algun davanter que faci cambiar aixo amb l'ajuda de Juanma Cruz perque ara per ara no tenim gols senyiors i sense marcar gols es impossible salvar una categoria.

weno salud, i bon nadal a la parroquia arlequinada    :bandera

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: ANY NOU CE SABADELL NOU??
« Respondre #1 el: 18 de Desembre de 2005, 22:47:05 pm »

Està vist que això dependrà molt de l´estat d´inspiració de Juanma Cruz, juntament amb el que pugui venir de nou i el treball superior a altres equips que es suposa que s´haurà de fer aquests dies, per compensar la baixa intensitat de la pretemporada.

Crec que ens hauriem de fixar amb el partit post-vacances de la temporada passada Sabadell-Badalona.  Allà el sabadell va lluitar molt, mostrant una barreja de motivació i encert molt interessant. I és evident que aquesta partit va marcar la recuperació de la resta de la temporada.  S´arriba a perdre en les circunstàncies del moment i ningú ens hagués tret ja del pou.

Penso que per no caure en un optimisme irreal ni en una por poc recomanable, hem de mirar cap al centre de la tabla cap a la segona volta.  I quan quedin mitjana dotzena de partits, ja parlarem de si es pot fer alguna cosa més.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.