Acaba de dir Toni Hernández que Solivelles será el míster fins final de temporada... si continua així sense espavilar que Déu ens agafi confessats. En quan al partit d'ahir, infumable com el dia del Ebro. Ja em va costar suficient com per acostar-me al Estadi com per veure l'espectacle lamentable de fa 24 hores. En fi, a veure si a Paterna treiem un punt ( i contents), encara que la lògica diu que ens cauran 3 o 4
Mare meva, jo tambe l he escoltat, la veritat es que te un bon discurs i si no en tens ni idea de la situacio del club doncs te l creus i et quedes amb una bona impressio.
Pero els que anem al camp, estem per Olimpia on hi ha un desgavell
Impresionant i portem anys per aqui dificilment ens podra convencer, a dia d avui diu encara aspira a guanyar la lliga i fer playoff, Solivelles finsafinal de temporada, fins i tot s ha permes el luxe de demanar al locutor ke desde els mitjans no es critiqui a l ekip.....ufffff
Té un bon discurs i té il·lusió per fer coses i això està molt bé; però ara per ara el seu primer projecte està sent un fracàs (com a mínim a nivell esportiu). Em va agradar veure'l parlar amb la determinació que ho va fer del futur del club. Repeteixo tot això està molt bé, és molt bonic de sentir, però compte perquè ascendir no és fàcil i moltes vegades un ascens és la conseqüència d'un treball molt ben fet i a llarg plas, sense presses i amb uns fonaments sòlids. Aquest serà el treball que es farà aquí?

?? Veurem...
Va parlar de pujar i per pujar és importantíssim quedar 1r de grup; aquesta és la clau. Girona, Llagostera, Reus, Nàstic (al menys l'última vegada), nosaltres també la temporada 10-11. Els equips catalans han aconseguit pujar quan ho han fet amb l'avantatge que té quedar 1r. És molt complicat fer-ho havent de passar tres eliminatòries i fer forçosament 6 bons o molt bons partits. I per quedar 1r normalment ja s'ha de començar bastant bé la temporada i evidentment fer un bon tram final.
Sense llançar a la basura aquesta temporada (la permanència encara no està assegurada), però això és com la F1, a hores d'ara ja s'hauria d'estar pensant en la pròxima temporada, renovant als nostres millors jugadors i ben aviat fitxant als millors jugadors possibles per competir molt millor a 2aB. I no cal que siguin de l'altre punta d'Espanya, al grup III de 2aB, al grup V de 3a i fins i tot a 1a Catalana n'hi ha alguns. Com és possible que fitxés aquest any tants mig centres defensius?

?? Així és impossible.
Al que sí que vull felicitar és al sr José García Alcaraz per apostar pel Sabadell; la veritat que és d'agrair que hi hagi persones que inveteixin els seus diners en el Centre d'Esports. Una cosa molt important que pel que es comenta està fent (a diferència del sr Sakamoto) és que normalment està presencialment en el club. A veure si té/tenim sort i a veure si Toni Hernández es dedica a la part comunicativa del club i es busca un nou Xavi Roca.
Honor

!