Veig un partit molt complicat. L'Español B és un bon equip i quan juguen al seu camp normalment ho fan força bé i amb un ritme bastant més alt que el nostre. Acostumen a fer un 4-4-2 i, com deia abans, tenen bastant futbol i són perillosos per les bandes (què passarà a la nostra banda esquerra?

??).
Però per sobre de tot destacaria a un jugador:
OSCAR MELENDO. M'encanta aquest migcampista. És justament el tipus de jugador que tant ens fa falta a nosaltres, un "pelotero" boníssim. Distribueix el joc de manera magistral; dóna gust veure'l jugar. L'any passat estava en el juvenil A perico, però aviat de ben segur que estarà en el seu primer equip, de fet ja ha jugat un partit a 1a divisió en lliga. Jo d'entrada tampoc descartaria del tot que el Quique el convoqués pel Nou Camp. Per una banda preferiria que el convoqués, doncs ens lliuraríem d'un autèntic crac (com a mínim a 2aB); però per l'altra, els que puguin anar a Sant Adrià (jo aquest me'l perdré per temes familiars) i els hi agradi el bon futbol, independentment de qui jugui i en quin equip ho faci, es perdrien el joc d'un jugdor, com diria aquell, "top". Alguns pensaran que estic exagerant una mica, però ja veureu d'aquí un parell d'anys on està aquest nano.
Honor i a donar la sorpresa!