Tema filial prefereixo Max mil vegades al primer equip que no al filial. El noi sempre que surt intenta donaro tot. Ojala que no sigui el següent Sandro, Manel. (que l'any que ve no el tornem a veure) Suposo que el filial haura baixat de nomines com el primer equip, l'any pasat 60.000 i 200.000 el primer equip ara no ho recordo bé del tot. Rectifiqueu-me si no es correcte, gracies.
Siguem realistes tambè la realitat del filial es jugarse-la contra Manlleu, Júpiter, Europa, Santfeliuenc, Vilassar.
Olot, Vilafranca, Peralada, Ascó, Sant Andreu, Terrassa (alguns partits jugats contra aquests equips) van plantar cara en Olimpia i fora de casa en el derbi. (0-1 Peralada, 1-2 Sant Andreu, Terrassa 0-1) A Vilafranca es on es va notar la diferencia 4-0. Es un equip que es millor com a visitant aquest filial, gol de Max 0-1 a Granollers. Victories fora de Olimpia a Castelldefels, La Jonquera, Cerdanyola etc etc etc.
Si Max juga a Manlleu intentaran tot per sortir d'abaix si el veiem contra Badalona tota la sort al filial amb el que queda de temporada.
A mes Max cinc partits amb el primer equip cinc empats encara no coneix la derrota. I a Palamós amb Paris Adot els dos d'extrems van jugar molt bé.
A la NCA com davanter centre no podia fer res a la seva posició estava el pilotes perdudes de Jordán Gaspar (el tenemos Jordán Gaspar para rato). Per a mi Max millor que Gaspar. Jordán Gaspar nomes va donar una pilota bé al company les altres perdudes. Inclos Enric Franquesa ho feia millor.
En fi molta sort aquesta tarda al filial contra el lider aspirant a 2B i dema Max ens dona el gol de la victoria.
Ultima el president del Celta de Vigo amenaça a l'ajuntament de Vigo per marxa de la ciutat per falta de recolsament de part de l'ajuntament amb el club vigues. Ahir HS en RS Adrián Arroyo. Som franquicies NBA, NHL etc. El fútbol no es el que era, ara els clubs son empreses per molts directius. Quina vergonya.