Autor Tema: Inadmisible Holigans  (Llegit 5083 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
Inadmisible Holigans
« el: 25 de Abril de 2005, 08:52:02 am »
ayer fui en autocar a huesca, y paso algo increible con los holigans.
primero bebieron hasta artarse en el autocar, y como no, luego en huesca siguieron la fiesta.
Conclusion: nos hicieron pasar un viaje de medio... peleas, nervios, insultos, provocaciones, mala educación, etc etc
Nosotros nunca vamos en autocar, siempre en nuestro coche, y quisimos ir en autocar para ver que tal... y feu un fiasco de los grandes.
Fijaros que tubo que intervenir la Guardia Civil dentro del mismo autocar, y claro, los niños llorando muertos de miedo... y no digamos el pobre conductor.
Segun me contaron los más asiduos a los viajes, esta no es la primera vez que se dan situaciones como esta en los desplazamientos, y que incluso estos "señores" tenia la entrada vetada a los buses durante mucho tiempo, y a aqui va mi pregunta:
- por que los dejaron venir esta vez???? ya se sabe que mala hierva nunca muere....

Nosotros personalmente que no nos busquen jamas en un autocar, si podemos iremos con nuestro coche como siempre, y si no lo escucharemos por la radio.

No es normal lo que paso, y alguien deberia dar una explicación.

PD: tambien es cierto que algunos de los miembros de ese grupo, por cierto facista, intentaron contener a los mas locos, pero me da igual, por mi todos son iguales... dime con quien vas y te dire quien eres..

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Inadmisible Holigans
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2005, 09:55:07 am »
Jo voldria dir que van ser 4, els q ho van fer, no s'ha de generalitzar. La penya Hooligans Vallés es van presentar a la reunió de penyes de la setmana pasada on es debatia el tema del viatge a Osca, i van demanar disculpes pels seus anteriors actes i van demanar una oportunitat. Tots es van comportar força bé, i reitero, quatre la van liar (no els vull amparar, estic en contra d'aixo, van ser lamentable l'actitut, pero tampoc vull tacar a tota la seva penya quan només va ser un sector. I es demostra veient el viatge de Osca a Lleida, i de Lleida a Sabadell. Es notava la diferencia, eh?). Doncs aixo, van demanar disculpes i una nova oportunitat. Se la van donar pq es van comprometre a donar tots els telefons i dni's. Jo estava en mig de tots ells al bus, i veia com alguns la liaven, i els altres cada 2 X 3 parlaven amb ells pq es controlessin, i els deien, a sobre q ens donen la oportunitat... Es més, un d'ells es va asseure davant, per ""protegir"" l'albert i el conductor dels insults d'aquest sector.
Espero que no torni a ocorrer mai més, el meu germà, per exemple, te només 10 anys i no es la millor experiencia que pot viure un nanu a aquesta edat, veure com alguns insulten, canten cantics contra els comunistes, els emigrants, els malalts cronics, amb emblemes nazis... van beguts... crec q tots una mica vam sentir por, i per aixo, s'han de prendre mesures, crec jo, pq no torni a pasar. Pq primer, enbruten el nom de la seva penya, i segon, embruten el nom del club i de la ciutat.
I a l'amic arlequinat100% dir-li que feia més de 2 anys, des del viatge d'Orihuela, que no es vivien aquests succesos. I l'animo a tornar a venir en autobus. En aquests dos anys, he fet força viatges en bus (Zaragoza, Tafalla, Palamós, València etc etc) i guanyis o perdre, sempre t'ho pases bé amb la colla que anem. Per aixo, t'animo a provar un altra cop la experiència, ja que lo que va ocorrer ahir no es la tónica dominant ni molt més.
I sense més, ara l'important es animar a l'equip a mort diumenge que ve contra la Grama. Es un partit, de nou, vital, com els 5 que queden, i s'ha d'anar a una tots junts. I animo de nou als Hooligans Vallés que torni'n a fer iniciatives com la de diumenge passat, amb el mossaic que van fer, que els va quedar força xulo ;) Felicitats per aquest aspecte!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #2 el: 25 de Abril de 2005, 15:05:10 pm »
VERGONYA!!!!!GRACIES ADRY PER DIR LA VERITAT,ELS ARLEKIN KORPS VAN SER RESPONSABLES DELS ACTES QUE VAN PASAR AL BUS I NO HOOLIGANS VALLES ENCARA QUE DINTRE DELS SEUS CANTICS DIUEN LA PARAULA HOOLIGAN,I ES BARREGIN ENTRE NOSALTRES,ES VA AVISAR DEL COMPORTAMENT D'AQUESTS  ABANS DEL VIATGE,TOTS EL MENBRES DE HOOLIGANS VALLES VAN PARLAR I DEFENSAR A TOTHOM DEL BUS INCLUS A L'AMIC ALBERT, I EL XOFER,TOT EL VIATGE SENSE PROBLEMES,FINS QUE AQUESTS  ES VAN AFEGIR,A LLEIDA,COM POT SER QUE A UN CAMP DE FUTBOL VENGUIN CUBATES?ES VAN POSAR COM A MOTOS I A VEURE QUI ELS CONTROLA,ESPERAR AL JUGADORS PER ANIMARLOS  NO VEIG CAP MAL,YO NO VEIG NOMES QUE UNA SOLUCIO POLICIAL.PERDO A TOTS ELS AFECCIONATS DEL SABADELL
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

oscarjx

• Visitant
« Respondre #3 el: 25 de Abril de 2005, 15:43:22 pm »
La solució és fàcil.. prohibir tornar a pujar a un autocar x anar a veure el Sabadell als que l'han liat, els gamberros que han fet aixo que expliqueu.  amb noms i cognoms, sense generaltizar amb cap nom de penya. Es fa una llisteta amb tots els implicats, i que no viatgin més...no?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 25 de Abril de 2005, 15:50:53 pm »
totalment d'acord amb l'oscar. I tb dir q, encara k al kamp no venessin alcohol, des de la 1 fins a les 4.15 vam estar a Osca... Aixi q tenien temps de beure, igualment.
Per cert, vau entrar als lavabos del camp de El Alcoraz?? Son penosos!!! No es poden permetre. Parets amb la pintura rascada i al terra, lavabos trencats, bassalts al terra, portes que s'encallen i et deixen atrapat a dins (experiencia propia  :-[  :tongue3: ) etc etc Quin camp!! Tan de bó ens salvem i pugem a segona, estic fart d'aquests camps!!!  :Hecho_polvo:

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2005, 16:19:33 pm »
La solució més coherent és fer fora de la penya a aquests energúmens. una penya que accepta fascistes no está en contra dels fascistes.  I com a mostra, tot el q passa al País Vasc i E.T.A.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #6 el: 25 de Abril de 2005, 17:09:12 pm »
A LES OFICINES TENEN LES LLISTES AMB ELS NOMS,RESPECTE AIXO D'EXPULSAR,COM EXPULSAR ALGU QUE NO ES SOCI D'UNA PENYA?SIMPLEMENT BAREJATS ENTRE NOSALTRES?AQUI ENTRA LA POLI NOSALTRES VAM INTERMEDIAR PERO ES IMPOSSIBLE FER MES
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #7 el: 25 de Abril de 2005, 17:15:54 pm »
Suposo q si es barrejen serà per alguna cosa. Jo conec a gent de la teva penya desde l' egb i puc dir q són uns tius collonuts, q s'estimen l'equip i tot això, però tb puc dir q he vist actituts de la vostra penya q són similars a la dels korps. Heu de fer alguna cosa pq això no pot continuar axí, i la clau la teniu vosaltres, pq la poli no farà res.

friend

• Visitant
« Respondre #8 el: 25 de Abril de 2005, 17:18:36 pm »
quina diferencia hi ha entre els korps i els hhvv?????

on es posen els korps i qui son???

sk sino no entenc la historia akesta...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 25 de Abril de 2005, 17:37:09 pm »
Jo proposo que HHVV faciliti al club una llista dels seus membres (i si pot ser Arlekin Corps tb) per tal de tenirlos diferenciats i així poder actuar en contra d'una penya o d'una altra quan sigui necessari(no permetent que una de les penyes vagi en l'autocar per exemple o en el cas que sigui necessari).

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #10 el: 25 de Abril de 2005, 18:37:12 pm »
El millor ke podem fer es calmar-nos i pensar ke la directiva té a la seva disposició els DNI's dels dos individuos  , i ke esperem , actui amb consekuencia.... El ke si ke hem d fer es preocupar-nos de la imatge ke dona akest ekip , i ke ahir jo almenys em vaig rallar molt , u veig negre....ni excuses d'arbitres ni punyetes!!!

oscarjx

• Visitant
« Respondre #11 el: 25 de Abril de 2005, 20:07:31 pm »
La mala imatge la donen els gamberros que ens volen fer creure que son del Sabadell. Hi ha molta gent que no tornarà a anar amb un autocar del Sabadell si hi van certa "gent".. si se'n pot dir gent.

l'equip, pel que m'han explicat i el que vaig sentir per la radio, no va donar pas mala imatge!! Tenim bon equip i segur que ens salvarem!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #12 el: 25 de Abril de 2005, 20:31:01 pm »
El millor ke podem fer es calmar-nos i pensar ke la directiva té a la seva disposició els DNI's dels dos individuos  , i ke esperem , actui amb consekuencia....

Ací heu demostrat que voleu fer fora esta gent que busca problemes.
Esperem que els Arlekin Korps deixin d'emprenyar a l'estadi... i a fora.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 25 de Abril de 2005, 20:51:42 pm »
Ondia kin mal rotllo, a mi que m'agradaria anar-hi algun cop, ara no se que fer.
Ara si, tinc entes que esta prohibit vendre begudes alcoholiques als recintes esportius (com a minim a primera segur). Sel's pot caure el pel.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 25 de Abril de 2005, 21:04:55 pm »
Ara si, tinc entes que esta prohibit vendre begudes alcoholiques als recintes esportius (com a minim a primera segur). Sel's pot caure el pel.

A Segona 'b', també està prohibit, igual que a Sabadell, a Girona, les birres eren 0,0
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #15 el: 25 de Abril de 2005, 23:22:06 pm »
Per cert, que tenia d'especial aquel tal albert al que criticaven a l'autocar??? ??? ???
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #16 el: 26 de Abril de 2005, 08:12:06 am »
Primero de todo, creo que se deberían aclarar unas cosas:

A LOS QUE IBAN EN EL BUS,  que pasó exactamente?

A LOS RESPONSABLES, por que se coge gente en Lleida? No hay un solo punto de salida? Si van en coche de Sabadell a Lleida, por que no continuan así hasta Huesca?

A LOS HHVV, si es cierto lo que decís. Por que no os desvinculais de una vez de esos energúmenos? Por que vais con ellos?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #17 el: 26 de Abril de 2005, 08:33:18 am »
Per cert, que tenia d'especial aquel tal albert al que criticaven a l'autocar??? ??? ???

l'albert deu ser l'Albert Ramos, el de les oficines. no?
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 26 de Abril de 2005, 10:57:41 am »
exacte. Us explico. Vam fer una porra en el viatge d'anada. Lo típic. Un euro, cadascu posa 1 resultat, i qui guanyi, per ell tots els diners, a no ser que hi hagin varis, k llavors es reparteix. Dons nomes va sortir 1 guanyador, i llavors, 1 dels que va provocar els alderulls va reclamar que ell tb havia posat 1-0. I el q havia pasat es k li va dir, apuntalo tu, pon 0-1 o 1-0, nose. No se si va dir 0-1 amb la intencio de q guanyavaa l'Osca i es va equivocar, o l'albert es va equivocar apuntant, o que se jo, coses q pasen. Un volia dir una cosa i l'altre va entendre una altra. Llavors, vam mirar els papers i possava 0-1. I llavors es va posar l'home aquest a insultar a l'albert, el de les oficines, pq deia que era un "usuerero" que l'havia estafat i demés. Per aixo va rebre els insults també l'albert. Després, va anar l'albert, va demanar disculpes pq potser no l'havia entes, i es va calmar la cosa. Pero va estar una mitja hora insultant-lo.
I després... lo dels responsables... jo era un d'ells, juntament amb l'Albert, i reconec, al menys per la meva part, que potser en aquest tema la vam *****. Es van dormir, i van anar en cotxe fins a lleida, on estava prevista la parada. I alla van pujar. Pero no li vam donar més importancia, al menys jo. Com estaven apuntats i havien pagat... doncs no se, no li vam donar més importancia, pq despres tb haviem de parar a lleida... alla es baixarien i tornarien de lleida fins a sabadell en cotxe.
Espero haver aclarit els teus dubtes, amic Kitanovsky.