Autor Tema: J. 6 - D 30 - 12:00H Villarreal CF B - CE Sabadell FC  (Llegit 13674 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 610
Re:J. 6 - D 30 - 12:00H Villarreal CF B - CE Sabadell FC
« Respondre #60 el: 30 de Setembre de 2018, 15:40:38 pm »
Aviam si ens en foten 4 o 5 i així es plantegen fer fora a aquest paio que a camp contrari sempre va a empatar. Veient que perdent no ho fan, poder si ens en foten un carro...

El carro ja el tens.. ara a veure que fan

Res , segons el president , res de res...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #61 el: 30 de Setembre de 2018, 15:52:50 pm »
FINAL

VILLARREAL CF B  4  -  1  CE SABADELL FC

«¡¡Eso es to... eso es to... e-eeesto es todo amigos!!»
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
« Respondre #62 el: 30 de Setembre de 2018, 15:55:30 pm »
Jo confio plena i cegament en la Directiva. La decisió que prenguin la recolzaré.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1856
« Respondre #63 el: 30 de Setembre de 2018, 15:59:29 pm »
Acollonante lo que diu el twitter del club:

El @CESabadell ha reaccionat a la segona meitat però els dos gols groguets als primers 45 minuts i decisions arbitrals decisives han dificultat les opcions dels arlequinats de sumar al Mini Estadi.

Ara la culpa és de l’àrbitre !!!
Jo no he vist la segona part, però que passa aquí??? Ens volen enganyar quan saben que el partit es podia veure pel youtube. Quina vergonya
La meva desil.lusió és grandíssima. Tot l’estiu esperant que comencés la gran temporada que ens havíen promés i mira...

Veig un problema molt gran quan ni el club, ni l’entrenador, ni el president ni els principals mitjans de comunicació no fan ni una mica de crítica.

Jo particularment estic al.lucitat que el gran Pere Figueras (he seguit totes les seves cròniques desde que escriu al DS fins com a mínim fins avui) estigui abduit per Seligrat de tal manera que és incapaç de veure la situació de forma objectiva cosa que em fa pena i no fa cap favor al club (al.lucino amb els seus twits) i lo mateix detecto amb Rádio Sabadell, la rosca que li fan cada dia és increible. .
Potser és questió de seguir altres periodistes i mitjans més independents com isabadell, el 9 per exemple.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3688
  • You will never walk alone
« Respondre #64 el: 30 de Setembre de 2018, 16:28:04 pm »
Suma y sigue.

Proposo la setmana que ve rebre els jugadors sense aplaudiments i d'esquenes. Si fa falta porteu un mocador de tela blanc pel que pugui passar al final del partit. La setmana que ve NO valen excuses: o es guanya o es guanya. Tan se val que el gol sigui d'Arturo, de Roberto, en pròpia porta o del Pajares.

I Seligrat, li queda 1 partit de marge, no més.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #65 el: 30 de Setembre de 2018, 16:30:34 pm »
Suma y sigue.

Proposo la setmana que ve rebre els jugadors sense aplaudiments i d'esquenes. Si fa falta porteu un mocador de tela blanc pel que pugui passar al final del partit. La setmana que ve NO valen excuses: o es guanya o es guanya. Tan se val que el gol sigui d'Arturo, de Roberto, en pròpia porta o del Pajares.

Que li facin fitxa al Pajares i el posin de porter.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 981
« Respondre #66 el: 30 de Setembre de 2018, 16:35:36 pm »
Acollonante lo que diu el twitter del club:

El @CESabadell ha reaccionat a la segona meitat però els dos gols groguets als primers 45 minuts i decisions arbitrals decisives han dificultat les opcions dels arlequinats de sumar al Mini Estadi.

Ara la culpa és de l’àrbitre !!!
Jo no he vist la segona part, però que passa aquí??? Ens volen enganyar quan saben que el partit es podia veure pel youtube. Quina vergonya
La meva desil.lusió és grandíssima. Tot l’estiu esperant que comencés la gran temporada que ens havíen promés i mira...

Veig un problema molt gran quan ni el club, ni l’entrenador, ni el president ni els principals mitjans de comunicació no fan ni una mica de crítica.

Jo particularment estic al.lucitat que el gran Pere Figueras (he seguit totes les seves cròniques desde que escriu al DS fins com a mínim fins avui) estigui abduit per Seligrat de tal manera que és incapaç de veure la situació de forma objectiva cosa que em fa pena i no fa cap favor al club (al.lucino amb els seus twits) i lo mateix detecto amb Rádio Sabadell, la rosca que li fan cada dia és increible. .
Potser és questió de seguir altres periodistes i mitjans més independents com isabadell, el 9 per exemple.
Jo fa temops no escolto radio sabadell ,no fan gens f autocrítica inoenso que no fan cap bé al club. A sobre tinc com trauma a la frase tocarà remontar.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #67 el: 30 de Setembre de 2018, 16:49:48 pm »
Jo ja no se que dir,esperem una setmana mes,ja no be d'aquì  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 882
« Respondre #68 el: 30 de Setembre de 2018, 18:32:48 pm »

Sento dir-ho pero.. aaaaiiii si estigués Solivelles a la banqueta  :mmmm el penjaven del Eix Macià i li peguen foc.

Aixo vaig dir-ho ja la primera volta de la temporada pasada,i molts deien que era diferent...i que amb solivelles no jugavem a res

Que cert es el dit aquell de mas vale caer en gracia que ser gracioso,unaltre entrenador ja hagues sigut fulminat fot messos

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #69 el: 30 de Setembre de 2018, 18:52:55 pm »
Aixi com volen que la gent torni al camp?
Seligrat, si tens vergonya dimiteix.

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #70 el: 30 de Setembre de 2018, 19:00:10 pm »
 Companys, al Sabadell no li sobren, més bé li falten diners. No trobem nous inversors. No entra dins dels esquemes actuals indemnitzar a ningú. Hem de tenir paciència amb el què hi ha.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #71 el: 30 de Setembre de 2018, 19:38:44 pm »
El meu resum del que he vist, veient el partit en diferit... Que podíem haver fet el 2-2 però podíem haver acabat 6-1 també. A la primera part ens hauríem de preguntar per quina causa no tenim intensitat amb regularitat i la resta doncs amb les presses és normal que la caguem com alevins.

Del demés, oblideu-vos de canvis a la banqueta i oblideu-vos del play-off per ara. Primer sumar i sortir d'allà a sota o patirem molt aquesta temporada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 882
« Respondre #72 el: 30 de Setembre de 2018, 19:48:04 pm »
Companys, al Sabadell no li sobren, més bé li falten diners. No trobem nous inversors. No entra dins dels esquemes actuals indemnitzar a ningú. Hem de tenir paciència amb el què hi ha.

Au va deixem ja la plorera del tema calers que ja no cola...si no fem res i ens anem al pou si que sortira car(que li preguntin al sakamoto,que per no voler gastar un duro mes  per no baixar,va deixar caure l'equip a segona B,i despres va tenir casi que regalar-lo)   

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5167
« Respondre #73 el: 30 de Setembre de 2018, 21:52:43 pm »
Algú creu que li estan fent al llit a Seligrat? O sóc l'únic que li ha passat pel cap?
És que semblem alevins que anem a passar el diumenge pels camps de futbol pq els pares ens han apuntat per fer algo d'esport.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 981
« Respondre #74 el: 30 de Setembre de 2018, 22:17:37 pm »
Algú creu que li estan fent al llit a Seligrat? O sóc l'únic que li ha passat pel cap?
És que semblem alevins que anem a passar el diumenge pels camps de futbol pq els pares ens han apuntat per fer algo d'esport.
+1903, totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #75 el: 30 de Setembre de 2018, 23:51:17 pm »
És que semblem alevins que anem a passar el diumenge pels camps de futbol pq els pares ens han apuntat per fer algo d'esport,
En absolut. Cada jugador deu tenir la seva idea personal del mister i del que els hi està passant, però l'ambient del vestidor jo no me l'imagino de passotime o de rebuig al cos tècnic. A més, des de la darrera sortida de Pastells, tots els contractes dels jugadors de la plantilla s'han fet amb l'ok del mister, tots els ha portat ell, i això els jugadors mai ho obliden i per tant estic convençut que a la majoria se'ls hi faria molt difícil actuar tal com apuntes.

Avui era difícil, el Villarreal és un molt bon equip.
« Darrera modificació: 30 de Setembre de 2018, 23:53:29 pm per jarisacat »

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • @BalonyLapiz
« Respondre #76 el: 01 de Octubre de 2018, 09:21:07 am »
Suma y sigue.

Proposo tot el contrari. Que els jugadors sapiguen que juguen a casa, que la pressió caigui al rival i no a ells, i que posem la nostra part coo a jugador núm. 12 per a guanyar el partit creant un ambient on ni pericos ni árbitres es sentin cómodes.

Si a la j6 ja començem repudiant als nostres futbolistes, no els hi demanem després que es deixin l'ánima. Qualsevol crítica, que estic d'acord que hi ha d'haver, que sigui un cop hagi xiulat l'árbitre el final del partit, mai abans ni durant el transcurs del mateix.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2839
« Respondre #77 el: 01 de Octubre de 2018, 10:28:58 am »
Tot i que em costa pensar així,  però crec que diumenge HEM DE SORTIR A ANIMAR L'EQUIP MÉS QUE MAI. Estic segur que tots els tirariem ous i tomàquets però no, ara toca animar i fer de jugador número 12. En cas contrari  ens n'anem a tercera de cop.
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3688
  • You will never walk alone
« Respondre #78 el: 01 de Octubre de 2018, 10:56:03 am »
Si, em sembla bé animar-los. Pero porteu mocadors blancs per si les mosques.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #79 el: 01 de Octubre de 2018, 12:20:59 pm »
La cosa hasta ahora va fatal, peor no puede estar, pero está comprobado de que si hay mejora esta situación se puede invertir, podemos darnos cuenta que equipos que estaban en lo más alto están ahora en mitad de la tabla hacia abajo y otros que estaban peor que nosotros, ahora están en puestos de play off, la cuestión es cuando se puede materializar el cambio y si los jugadores están por la labor, al fin y al cabo ellos son los que saltan al terreno de juego, leyendo comentarios mucha culpa la tiene el cuerpo técnico y con razón, mala preparación física, cambios a destiempos, pocas oportunidades a los nuevos jugadores y lo peor jugadores que no dan la talla como todos pensábamos, creíamos y deseamos, la verdad que las jornadas pasan y seguimos esperando ese cambio a mejor que han conseguidos otros equipos que habían empezado por un mismo estilo, espero que cuando llegue no sea demasiado tarde, no para entrar en puestos de play off, no, sino para salvar la categoría. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia