Autor Tema: SALUTACIONS !!!  (Llegit 1054 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2488
  • Gènere: Masculí
SALUTACIONS !!!
« el: 27 de Desembre de 2005, 01:21:53 am »
Bé, soc en Chemanez, dir que jo a la NCA ja hi anava intrauter, doncs la meva mare embarassada de mi ja anava a la NCA, per lo que si ara tinc 34 anys, doncs podria dir que en fa 35 que vaig a la NCA, jejeja.
Un dels primers records de la NCa, debia ser que quan jo tenia 2 o 3 anys, que va venir el Sevilla C.F a juagar-hi i em va sobtar molt veure un jugador de color que hi jugava (era en Biri-Biri), ja que probablement era la primera persona de color de veritat que veia a la meva vida (lo altre havien estat els patges dels reis d'orient).
A la NCA,  les he viscudes de tots colors, recordo l'ascens a 2ª Divisió, l'últim partit contra l'Olímpic de Xàtiva, tindria 5 o 6 anyets, i després les etapes a 2ªA, l'èpic triomf a Binèfar, les dues últimes temporades a primera, la debacle del descens administratiu a 3ª i fins l'actualitat.
Soc soci des de fa 21 anys, i ve, confeso, que aquesta temporada és la que estic més desanimat de totes, i sento amb l'ànima dir-ho, però és el que sento.
Salutacions a tots, i Visca el C.E. Sabadell.  :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: SALUTACIONS !!!
« Respondre #1 el: 27 de Desembre de 2005, 22:00:53 pm »
Ànims Chemanez, que tanta fidelitat a els nostres colors mereixen algun premi, tard o dora.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
Re: SALUTACIONS !!!
« Respondre #2 el: 01 de Gener de 2006, 16:10:42 pm »
Benvingut al mon arlekinat virtual.