Bon triomf en una segona part amb moltes oportunitats i, un altre cop hem fet internacional al porter rival. A la primera part ha estat més igualada i ells ab molt de perill els primers 15', ja després del gol de Néstor s'ha anat agafant control i deixant nervis -nervis que a la 2a part, no s'han vist-.
Roberto avui m'ha donat més sensació de tranquilitat que no en tot lo que porta per aquí, tot i que és cert, que ha deixat alguna pilota mig morta.
La dupla Delmonte-Migue al principi no m'ha acabat de convencer. El primer per què l'he vist de sobrat en algunes acciones. El segon, l'he vist superat en algunes accions.
Capó, partidàs al lateral dret. Pensava que només es quedaria a defensar i m'ha garadat veure'l pujar algún cop.
Pol Ballesteros, res a dir. Sempre que surt li dóna un plus a l'equip.
Néstor Querol un altre partit sobresalent. Dels millors fitxatges d'aquest any.
Adri Cuevas aliberat i amb ganes de demostrar. ¿Haurà influit el toc que li va donar Seli?
Arturo m'ha agradat tot i la que ha faalta davant el porter. Si las fiqués seria top. Jo amb que les lluiti per dalt, crei jugades per a la resta i ho doni tot, em conformo. Tampoc és un davanter que tingui 5 oportunitats -compto 2-3 màxim-.
Edgar avui m'ha tornat a semblar el dels primers partits. Fora de lloc, perdut i poc lluitador. No sé si li passa quelcom, no està a gust o esperava tenir més mins però de moment el dia de l'Hércules va fer un partidàs, la resta de temporada res.
En general, bon partit i amb unes línies mestres marcades. Jugadors més alliberats per crear, associar-se i pujar a l'atac. Res de conformar-se amb 1-0 i patadons.
Tampoc ara cal avançar-se i pensar que lluitarem pels PO però hem aprofitat una bona jornada per retallar.
Aspectes claus fora del partit:
-M'ha semblat molt bona idea/acció que l'speaker comentés els resultats del partit del B, juvenil i femení, al descans. A més, del final del partit de les noies en mig del nostre.
-Avui crec que l'afició em donat una sensació d'unió amb l'equip brutal, per si hi havia algún mitjà esperant quelcom. Res, avui tots amb ells. L'esforç ja es veia abans i ara també.
-Molt bo corejar el nom del míster, rebent el suport desde el dia 1.