No escarmentem mai....
Al Miniestadi no s´ha d´anar a disputar la pilota al rival, perquè en aquest terreny sempre tindrem les de perdre.
Lluís Carreras en la primera temporada a Segona, va plantejar un dispositiu amb 4 marcadors defensius ferris (Redondo, Ramírez, Olmo i Toni Lao), i sortides ràpides....resultat 0-1 amb gol espectacular de Juvenal i donant l´impresió d´equip amb molt d´ofici.
Lluís Carreras en la segona temporada, va anar a deixar jugar i a disputar la pilota, deixant a la banqueta a Moha, el millor de l´equip fins aquell moment i ens vem emportar un 2-0, que hagués pogut ser un 4-0 o 5-0 si l´àrbitre no hagués anul.lat 3 gols dubtosos al FCB.
Això és la Segona B i no la Primera, i no som un Real Betis per plantar-los cara quan la batalla es planteja en aquests termes....Jo al menys hagués sortit amb 3 centrals (no s´ha fitxat a Pajarero?) i amb dos carrilers ràpids, però no, la sombra del tiki-taka és molt allargada.
Un ridícul absolut per tant.....vull ser positiu però recordant que Miquel Olmo, també va guanyar al Mirandés, després es va quedar sense arguments al Miniestadi i ja va continuar guanyant al Zaragoza a la NCA i portant a terme aquesta gran lliga que tots recordem, esperem que això es repeteixi....
Per la meva part no tinc intenció de asistir a cap FCB B-Sabadell mentre la intenció sigui "sortir a jugar a futbol"....