Autor Tema: Jda 33: CE SABADELL- LLEIDA ESPORTIU (14/04, 17h)  (Llegit 4866 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1788
  • Gènere: Masculí
Re:Jda 33: CE SABADELL- LLEIDA ESPORTIU (14/04, 17h)
« Respondre #20 el: 14 de Abril de 2019, 23:23:46 pm »
He escoltat el partit i he vist per tv3 els últims 10 minuts. Quasi m'agafa un atac de cor!!!
Ja era hora! Es nota que Hidalgo-Juvenal imposen el seu caràcters als jugadors! Ai si haguessin arribat abans....però encara estem a temps. Seguim a tope!! :clap2

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #21 el: 14 de Abril de 2019, 23:50:18 pm »
Crec que necessitem 7 punts, sobretot no perdre amb rivals directes.
Ojo amb el que ens queda...

Hercules - Sbd
Sbd - Castellón
Alcoyano - Sbd
Sbd - Ejea
Olot - Sbd

Tenim tres partits seguits contra rivals directes (castelló, alcoi i ejea), els quals es important no perdre. Ojo Olot en caiguda lliure no sigui un partit “a cara de ****”.

Ojalà aprofitem els nervis de l’Hércules per sumar almenys un puntet que ens aniria molt bé. Tal com va, veig la permanència en els 43 punts.

I ATENCIÓ !!!!!!!
Tot i que l’objectiu es la salvació, tenim la copa del rei a només 3 punts. Es classifiquen 8 primers sense filials, i qui marca es l’Ejea amb 39 punts.
« Darrera modificació: 15 de Abril de 2019, 00:13:18 am per kitanovsky »

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #22 el: 15 de Abril de 2019, 00:33:17 am »
Por fin una alegría!!! Que manera de sufrir la verdad y eso que el equipo a estado bien plantado y el Lleida no a creado nada, pero con la racha que llevebamos... Pues eso viene la jugada del 96 y por suerte esta vez la sacó Angel!!!

Ahora a seguir, ya que con esta victoria solo no hacemos nada, vamos a por todas Alicante!!!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #23 el: 15 de Abril de 2019, 01:07:28 am »
És increible lo del Lleida, la seva dinàmica negativa ha pesat més que la nostre. En 4 jornades i lluitant per entrar en playoff, han perdut per la mínima contra Castelló, Alcoyano, Ejea i ara nosaltres. L'Hercules serà una altre història. Però l´únic important és que per seguir en la lluita avui s'havia de guanyar i s'ha aconseguit.

Sobre el partit, el més destacat han sigut les ganes i els collons que li han posat alguns jugadors i la sort que ens ha faltat en altres partits. La similitud entre el final del partit contra el Cornellà i el d'avui és clara. Aquell dia vem tindre mala sort i avui no.

I tàcticament es veuen coses diferents. Avançant jugadors hem presionat com mai. A la primera part el Lleida estava ofegat i no sabia per on sortir. Tot i que adalt encara queda molta feina, perque tot i que la idea de trencar per les bandes és bona, hem arribat amb perill el mateix que en altres partits anteriors on el resultat ha estat negatiu. Ojalà la dinàmica hagi canviat de veritat. A per totes, que ja sol queden 5 finals.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 786
« Respondre #24 el: 15 de Abril de 2019, 01:15:09 am »
Gran partit avui. S'ha notat que hi havia tensió i que els dos equips arribaven en una dinàmica fotuda. M'agrada veure que els detallets que es varen veure el dia del Badalona, avui continuen, l'equip s'ha adaptat i només provaran a canviar les peçes que no acabin de rutllar o les que millor i vagin (Capó i Gato).

M'ha agradat veure com TOTS ho han deixat tot al camp, així dóna gust anar-hi i estar al costat dels jugadors; Hidalgo i Juvenal els han dotat d'un caràcter extra per afrontar la situació. A part d'això, tot segueix igual i així morirem o sobreviurem.

Gato de 10, imperial, el MVP del partit de llarg. Estava a tots llocs i ajudant a treure la pilota, a recuperar...Qui ens ho havia de dir. Benvingut sigui.
Capó, ha cuallat un gran partit a la defensa. Un cop més responent i sense complicacions, ni errades. ¿Adéu Migue, segon intent?
Roberto, pels pals que li dono, avui l'he vist segur en les sortides i tot bé.
Àngel amb la que ha salvat al final. Els últims minuts em rondava pel cap un Cornellà 2.0 i estava acollonit.

El penal/falta a Pol poc abans del final era molt clar i l'àrbitre ha volgut passar d'ell, quin c*****.
M'han dit que la jugada que acaba amb gol del Lleida no era fora de joc, no he vist les imatges a tv però bé, m'és igual.

Espero que aquest triomf ens doni més esperança i no ens veiem abocats. Ho hem de gaudir; i ja pensarem en un parell de dies amb l'Hércules, que ja ens toca.

PD, no m'agrada veure l'Olot que s'apropa a la zona vermella, només tenen +6 nostre. Prefereixo que estiguin salvats i no que els dos ens juguem algo (també em serveix a la vicerversa, que s'ho juguin ells).

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #25 el: 15 de Abril de 2019, 08:01:32 am »
Tenint en compte el nivell que tenim, molt bon partit dels nostres, sobretot en intensitat, que era l'únic que demanàvem alguns.
S'ha notat a la gespa la actitut dels nostres nous entrenadors, per fi han  entès el missatge de qui hi ha a la banqueta.
Tampoc vol dir això que ara guanyarem sense parar, però per fi hem cambiat la maleida dinàmica.
Per cert, partidàs de Gato, ha lluitat fins a la extenuació, de remarcar també la falta que ha forçat i que ha entrat gatejant dins la gespa per tal d'evitar que poséssin la pilota en joc ràpidament....veter ania en estat pur.
A intentar sumar al Rico Pérez, que fàcil no serà, però havent fet el més difícil, trencar la ratxa, jo m'ho crec tot.
I deixem-nos de Copa....tan de bo, però com diria aquell, ara no toca.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #26 el: 15 de Abril de 2019, 15:44:46 pm »
Victòria merescuda i imprescindible per començar a sortir del pou. L'equip va ser una més competitiu que d'altres vegades i al final la bona sort va tornar a la NCA; encara que si l'arbitre hagués fet millor la seva feina i hagués pitat el penal claríssim a Pol, segurament els minuts finals haguessin estat una mica més tranquils.
Felicitar a Hidalgo i a Juve per la part que els hi correspon, la seva feina es va notar positivament. Vam veure una versió millorada de molts jugadors i això no és casualitat. Un Gato que va fer possiblement el millor partit de la temporada, un Rubio que al mig camp s'emportava moltes pilotes i tenia més incidència en el joc ofensiu, un Roberto que ahir sí que en va salvar una, un Arturo que va ser capaç de fer el seu gol, etc. Quan tants jugadors rendeixen més o millor, és que hi ha una feina prèvia al darrere. I, sobretot, van prendre una decisió arriscada que no gaires entrenadors haurien pres però que (en la meva opinió) sens dubte era necessària: Retrassar la posicó de Capó. Resultat: L'equip ara és més competitiu i ens els darrers dos partits pràcticament només ha encaixat 1 gol (el del darrers instants a Badalona no el conto); el problema n1 que hem arrastrat tota aquesta temporada.
Tot i que hem de veure com va la cosa en els propers partits per poder valorar millor la progressió de l'equip i saber si és sòlida, el pas que es va donar ahir va ser importantíssim en molts sentits, això per mi és innegable. Caràcter, sí, però també moltes decisions acertades. GRÀCIES!

No sé què farà el sr Calçada en el futur, però... em sembla que allò que tant buscava pel seu projecte esportiu, potser amb una mica de retard, finalment HO TÉ. Creuem els dits i confiem en ell. Honor!  :bandera
« Darrera modificació: 15 de Abril de 2019, 16:15:36 pm per jarisacat »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #27 el: 15 de Abril de 2019, 21:19:54 pm »
https://youtu.be/KSaSUL1fP14

El possible penal abans del ensurt del últim moment.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #28 el: 15 de Abril de 2019, 21:45:42 pm »
Victòria merescuda i imprescindible per començar a sortir del pou. L'equip va ser una més competitiu que d'altres vegades i al final la bona sort va tornar a la NCA; encara que si l'arbitre hagués fet millor la seva feina i hagués pitat el penal claríssim a Pol, segurament els minuts finals haguessin estat una mica més tranquils.
Felicitar a Hidalgo i a Juve per la part que els hi correspon, la seva feina es va notar positivament. Vam veure una versió millorada de molts jugadors i això no és casualitat. Un Gato que va fer possiblement el millor partit de la temporada, un Rubio que al mig camp s'emportava moltes pilotes i tenia més incidència en el joc ofensiu, un Roberto que ahir sí que en va salvar una, un Arturo que va ser capaç de fer el seu gol, etc. Quan tants jugadors rendeixen més o millor, és que hi ha una feina prèvia al darrere. I, sobretot, van prendre una decisió arriscada que no gaires entrenadors haurien pres però que (en la meva opinió) sens dubte era necessària: Retrassar la posicó de Capó. Resultat: L'equip ara és més competitiu i ens els darrers dos partits pràcticament només ha encaixat 1 gol (el del darrers instants a Badalona no el conto); el problema n1 que hem arrastrat tota aquesta temporada.
Tot i que hem de veure com va la cosa en els propers partits per poder valorar millor la progressió de l'equip i saber si és sòlida, el pas que es va donar ahir va ser importantíssim en molts sentits, això per mi és innegable. Caràcter, sí, però també moltes decisions acertades. GRÀCIES!

No sé què farà el sr Calçada en el futur, però... em sembla que allò que tant buscava pel seu projecte esportiu, potser amb una mica de retard, finalment HO TÉ. Creuem els dits i confiem en ell. Honor!  :bandera
Res mes a afegir, un cop mes ens deleites amb la teva gran capacitat analítica.
Ens en sortirem !!!
Orgullos de ser arlekinat.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #29 el: 15 de Abril de 2019, 22:34:52 pm »

Res mes a afegir, un cop mes ens deleites amb la teva gran capacitat analítica.
Ens en sortirem !!!
Orgullos de ser arlekinat.
Gràcies  :ok tots aportem el nostre granet de sorra.  :bandera