Autor Tema: LA CRÒNICA D'UNA MORT ANUNCIADA  (Llegit 679 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
LA CRÒNICA D'UNA MORT ANUNCIADA
« el: 30 de Desembre de 2005, 19:40:53 pm »
Bona tarda i sobretot bona entrada d'any a tots els forerus,
M'havia proposat no tornar a criticar a ningú al forum arlequinat però la veritat és que m'ho han posat tant difícil, que avui s'ha transformat en impossible. Les declaracions de Montes són un cop molt dur a un pacient malalt, gairebé terminal. Una temporada que comença amb més dubtes que esperança al voltant del primer entrenador (Mora), i que el relleu a la banqueta té el mateix tarannà que el primer està condemnada al fracàs. A vegades em pregunto perquè tot és tant difícil però darrerament no hi trobo explicació. És molt clar que el senyor Montes vol marxar. De fet està convidant a la junta a que el fotin al carrer. A tot això i a tots aquests afers, els jugadors haurien de demostrar sobre el terreny de joc i a les discoteques que estan per sobre de personalismes i cal reflexionar tots plegats. El projecte de la il·lusió s'ha capgirat en un autèntic despropòsit de projecte. En el Sabadell pot passar de tot, des de que el meu pare sigui secretari tècnic a que la Policia Nacional carregui injustament sobre una afició patidora i fins als nassos de tants problemes i escassa presència dels homes forts per donar la cara. Que l'entrenador protesti per un fitxatge té collons la cosa. Això se'n diu tocar fons. Algú s'ha parat a pensar que redimonis pensaran altres jugadors del grup tercer?Qui voldrà venir al nostre Sabadell amb aquest panorama?No trobo la sortida del quiròfan i cada dia que passa trobo més arguments per convèncer a un amic per fer-se soci d'un club històric. Esperem que el 2.006 comenci d'una altra manera i sobretot els jugadors tinguin una mica de dignitat i guanyin d'una punyetera vegada.

Gràcies a tots per fer d'aquest forum un punt de trobada maravellós per tots els que sentim el Centre d'Esports Sabadell. Feliç any 2.006.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re: LA CRÒNICA D'UNA MORT ANUNCIADA
« Respondre #1 el: 30 de Desembre de 2005, 20:02:15 pm »
jo crec que el que passava abans amb el futbol base ara pasa i afecta a tot: l' enxufisme. En el mon dels favors, no hi cap la possibilitat de fer gran cosa.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: LA CRÒNICA D'UNA MORT ANUNCIADA
« Respondre #2 el: 30 de Desembre de 2005, 20:27:18 pm »
La veritat es que amb el que hem d'aguantar l'ajuntament hauria de dictar un band on es fes public que els socis del Sabadell ho tinguessim tot pagat alla on anessim a consumir que ens ho guanyem a pols en cada renovacio de carnet que gairebe es com dir pagar per fotre el ridicul ens haurien de declarar especie protejida. Si un dia cau un meteorit gegant segur que cau a la Creu Alta un dia que es plena pero sempre ens queda el morbo aquell de si algun dia arribara algu que sabra conduir aquest club pel bon cami i mentres esperem i somiem anem obrint radios i diaris i anem sentint las desbarrades d'uns i altres pero en fi sempre ens quedara Brujas.