Autor Tema: Pàgina web: VÍDEOS  (Llegit 3378 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Pàgina web: VÍDEOS
« el: 25 de Abril de 2005, 18:19:04 pm »
Molt bones Ramon. Res, t'escrivia per veure si vols que et passi 2 videos que tinc del SABADELL, un de l'ascens de 3º a 2º b, a casa amb el... Crevillente? si, crec q si. No es veu força bé pero buenu. I l'altre, el 3 a 3 a Novelda, l'any del play-off. Si vols alguna cosa més, com els golasos d'en Juanma aquest any (Badalona i Espanyol), el penalt de marcos al barça b, el video de la copa de la reina, el 2-1 a la grama k vam remontar en 5 minuts a 1 nova creu alta on diloviava... m'ho dius ;) Encara q soc conscient de lo dificil q es pasar format VHS a algun format tipus AVI o MPEG, i sobretot penjar-ho.
« Darrera modificació: 22 de Agost de 2006, 21:11:10 pm per X-Men Foc »

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re: VIDEOS PEL WEBMASTERQ
« Respondre #1 el: 26 de Abril de 2005, 22:43:09 pm »
Hola Adry,

Gracies pel teu oferiment.

La resposta es Si... i No. M'explico o ho intento:

Si que m'interessen els videos dels CES, clar... ja en pots preparar una copia i m'els dons quan ens veiem pel camp... pero de moment seran per a la meva videoteca particular... no els podem penjar a la web pq tot el que es imatge ocupa molt espai al servidor i consumeix tambe molt ample de banda... i la veritat es que anem justets, no d'espai pero si d'ample, ja que molts mesos arribem al 85% del limit contractat.

Ho comentem diumenge si vols. Salut!
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 27 de Abril de 2005, 07:18:52 am »
No hi hauria manera de penjar-ho a l'emule i qui volgui s'ho baixi

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 27 de Abril de 2005, 19:16:06 pm »
No es podria fer una altre web per posari exclusivament els videos dels aficionats  :bandera?? Yo no tinc ni idea de webs per tant no se si akesta proposta es coherent o posible jejeje  :tongue3:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 27 de Abril de 2005, 23:09:22 pm »
suposo que el que dius es crear una altra compta i alla penjar solsament els videos, i despres posar un enllaç de la oficial a aquesta, que seria una secció més de la oficial. La idea crec que es bona, dons tindriem tota la banda i memoria per possar només videos, el problema m'imagino que vindra amb els quartus. No es barat tenir un domini .es .org o .com ehhh? Imaginat 2 :P I els gratuits no tenen memoria suficient com per penjar videos (tipus geocities de yahoo o el lycos de terra crec) No es aixo Ramon?

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #5 el: 28 de Abril de 2005, 22:47:31 pm »
Vas per bon cami Adry, t'hi acostes  ;)

Efectivament, el problema que ens trobariem es que els hostatges gratuits com el que anomenes no solen oferir molt espai, i com sabeu, els videos ocupen molt.

Crec que els 2 videos que tenim actualment a la seccio DOWNLOADS (Resum ascens a 1a i Copa de la Reina) ja ocupen ells sols quasi 100 megas d'espai, el del Centenari es diu que son 500 megas mes, mes els gols, mes els resums i videos que de ben segur anirien sortint... buf, es molt espai el que s'ha de contractar... i tal i com explico en el post anterior, l'ample de banda tambe es important... i car  :-\

Jo el que m'agraderia es animar a tots els arlequinats manetes a que es facin mes webs arlequinades. Hi han aficions a 2a B que tenen moltes mes webs que nosaltres i com exemple la de l'Hercules...

Un Domini propi i un hostatge professional minim (pero suficient per començar) pot sortir per uns 50-55Euros a l'any, iva inclos... que esta força be, crec.

Amb mes webs es podrien tenir els videos repartits i no caldria recargar en plan bestia a una sola web... vaja, seria una opcio... i a qui s'animi, em comprometo a guiar-lo (modestament, fins a on arribin els meus limitats coneixements) en el mon del registre i del hosting  ;)

Nosaltres, fins que no ens toqui una primitiva, ja no ens podem permetre mes registres i hostings dels que ja paguem de la nostra butxaca  :wacky:

Salutacions.

« Darrera modificació: 28 de Abril de 2005, 22:57:00 pm per WebTeam SBD »
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 28 de Abril de 2005, 23:30:08 pm »
Jo ho penjaria a la meva, pero hauria de ser gol a gol. Per exemple, els gols de juanma cruz els podria penjar. El problema es que no se com passar-ho de VHS a format de PC. Tu podries fer alguna cosa, Ramon? Mercès!!
X cert... si, l'hercules o el castelló tenen moltes webs... pero son un 5% com a molt. La meitat d'equips de 2º b, si tenen una web, massa!!!

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 29 de Abril de 2005, 00:19:05 am »
Si que ho puc fer Adry, pero ara tinc les maquines ocupades amb altres projectes... Amb temps es pot fer... pero d'un dia per l'altre, en aquests moments no puc... i qui diu d'un dia, diu uns mesos :-\
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 29 de Abril de 2005, 15:04:51 pm »
com ho fas??

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 01 de Maig de 2005, 21:44:53 pm »
A la feina tinc un ordinador especial pel tractament de video (Media100)... enxufo el pc i el video, capturo, n'optimitzo el tamany per internet o per CD amb un programa q es diu CLEANER5 i ja el temin planxat i llest per internet... pero es força lent i ara el pc esta bastant ocupat i jo tambe  :-\

Crec q tambe es podria fer amb un dvd d'aquests gravadors i un vhs: vhs amb l'original amb senyal cap a tv i el dvd gravador q capturi la tv... no?

:smart:
Visca el CE Sabadell!