Autor Tema: Nou entrenador  (Llegit 9846 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
  • Gènere: Masculí
Re: Nou entrenador
« Respondre #40 el: 01 de Gener de 2006, 16:08:05 pm »
Per lo k tinc entes si

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #41 el: 01 de Gener de 2006, 16:12:52 pm »
OLEEE¡,Sababrugge no se don has tret el rumor pero pel que tinc entes   lo has clavao
            Però quina experiència té aquest senyor ? Es tracta de posar un amic que escalfi la cadira i no crei problemes?  Una altra errada.  Es demencial el que està passant aquestes últimes setmanes i el que estem consentint.    Per favor, senyors, que estem a un pas de Tercera i amb un claríssim divorci  Directiva-Jugadors-Afició i a més a més intern dintre la mateixa Directiva.     Des d´aquí sol.licito al Sr. Andreu Gil, persona que degut a la meva coneixença personal considero d´un gran criteri i"mà esquerra",que intenti redreçar una situació que imagino que també li desconcerta i que ens està enviant a Tercera en caiguda lliure i a la vegada destrossant d´arrel qualsevol il.lusió present i futura de l´afició.  
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #42 el: 01 de Gener de 2006, 17:12:27 pm »
Us seblarà una xorrada pero la incorporació de Genis i Sala ja sigui a la directiva, secretaria tecnica o com a entrenadors ajudaria i molt...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 01 de Gener de 2006, 18:27:06 pm »
Us seblarà una xorrada pero la incorporació de Genis i Sala ja sigui a la directiva, secretaria tecnica o com a entrenadors ajudaria i molt...

Xorrada?
Perqué? Seria una bona ajuda, dos arlequinats que coneixen el club i el que hi passa.
Jo estaria prou content.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #44 el: 01 de Gener de 2006, 18:29:17 pm »

Penso que seria una bona idea. El que passa és que començo a tenir dubtes que a la directiva agradi que entri gent que hi entengui de futbol i estiguin amb ells.
És més, l'únic directiu que ha donat la cara en tot moment està sent el Sr. Andreu Gil. La resta per mi un ZERO. Començant pel president.
Penso que el Sr. Gil és l'únic que pot fer quelcom per serenar ànims -k és el que es necessita- i posar les coses al seu lloc.
També us he de dir que si el Sabadell elimina al Barbastre, guanya a la Grama i empata al camp del Llevant la crisi s'ha acabat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• President
  • un camp de primera
« Respondre #45 el: 01 de Gener de 2006, 18:39:49 pm »
Absolutament d´acord amb Mutio....

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #46 el: 01 de Gener de 2006, 18:47:25 pm »
Cudi, doncs, xorrada, xorrada,..., no ho crec.

Actualment el Sabadell necessita un/s entrenador/s que coneguin el club, la categoria, pencaires, honestos i amb molt prestigi en l'entitat, per evitar que el primer dia ja se'ls posi en dubte. Per mi el duet vallesano-osonenc ho compleix.

Mutio, et torno a donar la raó, l'unic directiu que a donat la talla es el Sr. Gil i és ara quan la gent demostra la vàlua.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #47 el: 01 de Gener de 2006, 19:01:56 pm »
com el proper entrenador sigui un tipus bonet-nogues un servidor deixara d'anar al camp ja no puc mes el futbol es un espectacle per anar a gaudir no perque un dia ens doni un infart al camp,cada dia que pasa tinc menys ganes d'anar a veure el sabadell cosa que porto fent tota la vida pero any rere any les vaig perden

• President
  • un camp de primera
« Respondre #48 el: 01 de Gener de 2006, 19:07:05 pm »
Tot el que es vulgui, però res de fer de "conillets d´indies" d´entrenadors que vinguin a aprendre o experimentar amb el nostre club.    O és que per salvar una empresa en suspensió de pagaments es portaria un estudiant en pràctiques ?     Igual que dagar, radicalment no a "SOLUCIONS" que crec que només portarien a complicar una mica més les coses.       

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #49 el: 01 de Gener de 2006, 19:24:25 pm »
Yo apostaría para terminar la temporada, por:

LLuis Pujol, Jaume Creixell, Quico Díaz, ... mientras se contacta con el futuro técnico para que empieze a trabajar con gente de futuro, los 3 o 4 veteranos que le den la suficiente experiencia.

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #50 el: 01 de Gener de 2006, 20:59:45 pm »
De totes formes si el nou entrenador es en BONET tinc entes que fa un clar       4-4-2 , ja comencaria a ser hora, ja no recordo quan fa que no juguem aixi a sabadell.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #51 el: 01 de Gener de 2006, 21:10:27 pm »
 José Luis Oltra, tot i que a mi m'agrada, no podria ser l'entrenador al haver entrenat ja al Llevant aquesta temporada.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #52 el: 01 de Gener de 2006, 21:26:14 pm »
Però ha entrenat el primer akip akest any no? Nosaltres juguem contra el b.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #53 el: 01 de Gener de 2006, 23:00:58 pm »
El Montes és un impresentable !!
Mai havia d'haber entrenat el Sabadell. Ni té respecte pel club que el paga, ni per l'equip contrari (recordeu les butifarres i altres incidències amb contraris), es baralla amb els jugadors (Peque), etc.

FORA MONTES!

Jo em quedo amb Julià Garcia o Lluis Pujol.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #54 el: 01 de Gener de 2006, 23:12:49 pm »
Jo veient com els mercenaris (*) ja han fotut el llit a 2 entrenadors, i per evitar una tercera, el que faria es fer una votacio entre els jugadors i que l'estriin ells.

(*) Dic mercenaris pq entenc que qualitat a la plantilla n'hi mes que de sobra, i quan hi ha qualitat, es tindria de guanyar amb la tactica que fos i l'entrenador que fos. Al meu modest parer, no els hi ha donat la gana de treure endavant molts partits en que nomes han fet que passejar-se pel camp.

I no ho dic de conya.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #55 el: 02 de Gener de 2006, 09:16:43 am »
Jo nomes demano k sigui un entrenador de la kasa,katalà i k es konegui el grup. m'agradaria k tornes el Rubi...
el futbol esta inventat i no vindra ningu de fora a obrirnos els ulls.
RUBI TORNA!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #56 el: 02 de Gener de 2006, 10:18:22 am »
Però ha entrenat el primer akip akest any no? Nosaltres juguem contra el b.

Un entrenador que ha presentat contracte a la federació espanyola amb un equip, ja no pot entrenar més durant aquella temporada a cap categoria profesional.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat javidellenc22

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #57 el: 02 de Gener de 2006, 13:17:12 pm »
mutiu: Imagino que aquest noi, l'Isaac Fernández que està portant la cantera i que l'any passat era a la Rapitenca també deu tenir les seves opcions. Diuen que és bo, jo ni idea, però podria ser una alternativa vàlida.
esperemos que pase lo que pase con primer equipo no afecte al futbol base ya que este año se estan haciendo las cosas bien . no conozco al cordinador como entrenador pero los padres estamos muy contentos de como se llevan cosas este año y es lo unico que puedo opinar.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #58 el: 02 de Gener de 2006, 13:30:00 pm »
Alguns heu comentat al Mora..una mica estúpid perquè després de com el van fotre al carrer creieu que tornaria..es impossible!!

A mi m'agradaria tenir al Julia Garcia ;D
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #59 el: 02 de Gener de 2006, 13:32:12 pm »
quan es sabra el nom del nou entrenador, ahir a rs vaig llegir a la web que encara no avien fotut fora al montes, sino que perillava el seu lloc... :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona