Primer que res voldria posar en valor el mèrit que té el que està fent l´equip, que ha passat d´un inici de Lliga on eren "el Sabadell i 21 equips de Segona", amb una diferència de ritme descomunal a una situació com l´actual, en la que l´equip competeix contra qualsevol equip i en els desplaçaments és temible.
No sé si sabeu l´enorme paper que va jugar Angel en el "play-off" a l´hora de mentalitzar a la plantilla de que podien aconseguir l´ascens i algún video ho corrobora; va ser una especie de "coach" o psicòleg vestuari i això ho sap Hidalgo i ho sé jo perquè vaig tindre vàries converses amb Angel. Ell es basava en la seva experiència en el Blackpool, equip que va pujar en un play-off sense ser favorit en els pronòstics. Obviament no té 18 anys per anar en la màxima intensitat, però el seu carisma i "saber fer" en determinades situacions, són utils per l´equip.
Penso que abans de focalitzar la crítica en un jugador, s´ha de tindre en compte aixo, igual com vaig trobar absolutament injust que fa anys, part de la grada, xiulés un jugador com Lino, que tant va aportar a l´entitat, en termes de classe i fidelitat, només perque "era lent" en l´elaboració de les jugades.