Autor Tema: CE SABADELL - REAL ZARAGOZA DIVENDRES 12 DE FEBRER A LES 21:00 HORES  (Llegit 7232 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3998
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL - REAL ZARAGOZA DIVENDRES 12 DE FEBRER A LES 21:00 HORES
« Respondre #100 el: 15 de Febrer de 2021, 21:15:40 pm »
Al final el Castelló a perdut, Castelló, Albacete Cartagena i Alcorcon tots han cambiat d'entrenador, tots han fet bons fitxatges i estan de moment darrera nostra, inclús alguns afeccionats demanant la tornada dels entrenadors despedits, no se com acabarà la cosa però cada cop estic més convençut que la sensatez amb la que a actuat la nostre directiva es l'única manera que ens pot salvar, a vegades no val la pena cremar ho tot, i que consti que jo també vaig ser molt crític amb l'equip i amb Hidalgo

Desconnectat damima

• Juvenil
  • Missatges: 332
« Respondre #101 el: 15 de Febrer de 2021, 21:25:33 pm »
El Oviedo també va perdent ara...un altre que s'apunta a la festa

Per sensacions de la majoria de la lliga, ara mateix veig per baixar (Castellón, Logroñés, Albacete) i la darrera entre Oviedo, Alcorcón, Cartagena i Sabadell

Desconnectat damima

• Juvenil
  • Missatges: 332
« Respondre #102 el: 15 de Febrer de 2021, 22:51:24 pm »
El Oviedo també va perdent ara...un altre que s'apunta a la festa

Per sensacions de la majoria de la lliga, ara mateix veig per baixar (Castellón, Logroñés, Albacete) i la darrera entre Oviedo, Alcorcón, Cartagena i Sabadell

Al final guanya.... però a partir del Lugo cap avall, tots a la lluita pel descens (11 equips implicats)

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #103 el: 15 de Febrer de 2021, 23:29:21 pm »
Al final el Castelló a perdut, Castelló, Albacete Cartagena i Alcorcon tots han cambiat d'entrenador, tots han fet bons fitxatges i estan de moment darrera nostra, inclús alguns afeccionats demanant la tornada dels entrenadors despedits, no se com acabarà la cosa però cada cop estic més convençut que la sensatez amb la que a actuat la nostre directiva es l'única manera que ens pot salvar, a vegades no val la pena cremar ho tot, i que consti que jo també vaig ser molt crític amb l'equip i amb Hidalgo

Estic d’acord en que s’ha fet molt bé mantenint l’entrenador, Hidalgo és el millor que podem tenir. Només trobo a faltar com a mínim un parell de fitxatges al mercat d’hivern, no em va agradar com es va portar el tema.

Volia aprofitar per comentar que em va agradar Radio Sabadell oferint la roda de premsa de l’entrenador rival. De vegades va bé saber el que pensen els contraris, com a mínim les primeres preguntes. De vegades amb les respostes te n’adones de que ens valoren més del que ens valorem nosaltres mateixos ( ho vaig comprovar a la roda de premsa de l’entrenador de l’Almeria).

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #104 el: 17 de Febrer de 2021, 13:11:51 pm »
Cada vegada tinc més clar ,com m'agrada Guruzeta.
Nomès per aquest fitxatge l'hi perdono tot a Manzanera.
Si aquest noi, nota el caliu de la nostra afició el seu rendiment es multiplicarà.
Entèn el joc com ningú a l'equip(a la par amb Stoichov)el seu repartiment de passes ,sprints en curt ,desmarcades en llarg es excepcional,sempre prova el chut i bon toc de pilota.
Per mi ,si s'ho creu, pot arribar a ser tan bo com Ibrahimovic.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3998
« Respondre #105 el: 17 de Febrer de 2021, 13:36:21 pm »
Si aquest noi, nota el caliu de la nostra afició el seu rendiment es multiplicarà.
Entèn el joc com ningú a l'equip(a la par amb Stoichov)el seu repartiment de passes ,sprints en curt ,desmarcades en llarg es excepcional,sempre prova el chut i bon toc de pilota.
Queeeeeeeeeeeeee? Tan bo com el ibraimovich? Vols dir? Estàs segur del que dius?

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #106 el: 17 de Febrer de 2021, 14:25:44 pm »
Queeeeeeeeeeeeee? Tan bo com el ibraimovich? Vols dir? Estàs segur del que dius?
Deixem-ho amb Aduriz.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #107 el: 17 de Febrer de 2021, 16:03:15 pm »

Doncs a veure si és veritat i aquest proper dissabte fa alguna pirueta per l'àrea i marca!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #108 el: 18 de Febrer de 2021, 12:51:25 pm »
Absolutament convençut del que dic o'rei,tinc fe cega i no tan cega amb Guruzeta.
Es el millor fitxatge que a fet el Sabadell,desde Joan Barbarà i David de Navas.
Tambè ho dic perque m'agradaria que estigues tants anys i tan bon rendiment com els altres dos,peró jo a Guruzeta el veig jugant a 1A en el plaç máxim de 2 anys.
Ojala fós amb nosaltres.