en quan a la crispació, doncs no sé però aquest any en veig molta tan aquí com a twitter (és la única xarxa social que tinc, per tant a facebook no sé si n'hi ha o no)
estic veient també molts repartidors de carnet, sobretot a twitter, que sembla que si critiques alguna cosa, sigui a nivell esportiu, social o econòmic, no ets del Sabadell.
Gent (a twitter també) que quan algú comenta alguna cosa quan perdem un partit, posa un GIF de rates marxant d'un vaixell (en plan es baixen del barco....)
Gent que raja del Barça (que també són aficionats del club culé i socis del Sabadell), però rajar rajar eh, però que quan algú esciu rajant del Sabadell els hi contesten que "aquests que rajeu no sou del Sabadell)
Per una banda crec que això és símptoma de que el club importa i molt a la gent, ja que si els resultats no acompanyessin i la gent no escribís, voldria dir que ens és igual si palmem o si guanyem, si ens salvem o si baixem, si pujem o no....
Per altra banda, em preocupa i em sorprèn la voluntat de tapar-ho tot de molts aficionats, que sembla que no es pot criticar RES del club.
Que la piloteta no entra, doncs ja sé que no té tota la culpa Hidalgo, però si entre els que han confeccionat la plantilla, haguéssin apostat per jugadors de més qualitat, doncs segurament n'entrarien més a porteria rival, i molts mal de caps d'aquesta temporada no els tindríem.
Ni mal de caps ni discussions per les xarxes socials o al fòrum.
Que Calzada i els seus han fet una feina MAGNÍFICA a nivell econòmic SALVANT el club? Doncs sí, el va posar al dir......i prou.
Pel meu gust m'ha faltat més inversió a la gespa (jugadors) i sobretot, un sponsor.
No tenia tants contactes el seu grup empresarial?
A 2aB entenc que poques empreses apostin per sponsoritzar la samarreta (sponsor principal, no a la màniga), ja que la visualització que té un club de 2aB és mínima, ja que no surt a la tele a no ser que siguis aficionat.
Però a 2aA, que després de les principals lligues europees, és de les més fortes i més seguides, no trobar sponsor principal....em sembla un delicte.
Resumint i perdó per el tostón, el conformisme mata un club com el nostre, mentre hi hagi crítica significa que hi ha vida.
I deixo una reflexió, perquè a Sabadell sempre ens hem de comparar amb equips com el Recre, Extremadura, Mérida, Badajoz....per tal de poder defensar el "venim d'on venim i tot va millor del que podíem pensar", i no pas ens comparem amb Getafe, Eibar, Huesca....
A mi m'agrada mirar amunt, i amb el "tot va bé" no aconseguirem ser grans altre cop.
M'encantaria ser un club que mínim està a 2aA i de tan en tan tasta la 1a, com a mínim, ja si ens establim a Primera seria la leche.
Ánims a tots, que estem a res de sortir del pou que ens menja el coco a tots, i si ens ensortim espero que fem les coses millors la propera temporada.
Salut a tots.