Autor Tema: MIRANDÉS - SABADELL (diumenge a les 21:00), la nit dels transistors!!  (Llegit 14628 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat joelt21

• Juvenil
  • Missatges: 592
  • Gènere: Masculí
Re:MIRANDÉS - SABADELL (diumenge a les 21:00), la nit dels transistors!!
« Respondre #200 el: 31 de Maig de 2021, 00:54:33 am »
Si Avui el Burgos no paga els deutes no puja y encara Hi ha opcions de salvació per aixo a veure quina es la resolució final
Espero que sea lo que sea se avise rápido, porque si no partiremos con un handicap importante al hacer la plantilla. Ya sea para 2A o la PRO.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #201 el: 31 de Maig de 2021, 01:02:00 am »
Si Avui el Burgos no paga els deutes no puja y encara Hi ha opcions de salvació per aixo a veure quina es la resolució final
Tinc la sensació que per aquí tenim possibilitats.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #202 el: 31 de Maig de 2021, 01:52:19 am »
Tant a prop que em estat... Llàstima, em de fer una plantilla molt competitiva i tornar la temporada que ve. Els jugadors plorant al dinal del partit... No seran els millors però son uns professionals. Moltes gràcies a tots!!!
Estem tristos però som el Sabadell i tornarem. El tema Burgos deixem de somiar.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #203 el: 31 de Maig de 2021, 03:19:47 am »

Ánims i visca el Sabadell, ho han intentat fins l'últim segon, res mes a dir
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Connectat mss

• President
« Respondre #204 el: 31 de Maig de 2021, 04:13:01 am »

Curiosament amb el que menys comptava era amb la derrota del Logronyés i ves per on Las Palmas ha sigut el mes professional.
Incomprensibles derrotes d'Espanyol i Rayo que m'han decepcionat molt, sobretot el Rayo que es jugava el PO.

M'hagués agradat molt que el Sporting (un altre decepció i ja li está bé) hagués estat guanyant a 15min d'acabar

Connectat mss

• President
« Respondre #205 el: 31 de Maig de 2021, 04:22:56 am »

I perqué no, molta, molta ràbia que el Espanyol sigui campió de lliga tot i perdent, esperva que si no complíen com a mínim no fossin campions per desidia...

El Mallorca també ha sigut decepcionant, amb un 0-2 al descans hagués espoliat al RCDE

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #206 el: 31 de Maig de 2021, 05:23:29 am »
Tinc la sensació que per aquí tenim possibilitats.

Crec que tenen fins el 30 de juny. De fet, dimarts s’anuncia una reunió molt important per aconseguir 14M€.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #207 el: 31 de Maig de 2021, 06:58:16 am »
Realment EL GRAN PROBLEMA ha estat el que ha provocat que 3 dels 4 equips que havien ascendit tornin a baixar, Cartagena s’ha salvat x poc. S’ascendeix a mig agost i amb tot ja fitxat, tens menys de 30 dies per confeccionar un planter en una categoria diferent i començar a jugar partits.

Com s’ha vist... impossible!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #208 el: 31 de Maig de 2021, 08:04:37 am »
descens molt dolorós, ja que ha sigut per un sol punt, i tots tenim al cap molts partits on hem perdut punts de manera molt tonta.
Penses en qualsevol d'aquests moments i et cagues amb tot.
Lo fàcil és posar-se la vena als ulls i culpar a Espanyol o Rayo, que tenen tela també, però la lliga dura 42 jornades i la hem liat en la majoria d'elles, així que ja sabem que no podem esperar res de ningú, i que els deures o els fas tu o ningú te'ls farà.
Hidalgo, pel que diu, marxa.
Si és cert, la enhorabona a tots els que han apostat cegament per la seva continuitat passi el que passi.....
En quan a lo del Burgos, he llegit que tenen fins el 30/06 per pagar els deutes amb la plantilla, però suposo que amb la pasta que van invertir-hi, no deixaran escapar un ascens després de tants anys per això.
Jo no hi compto.
I ojo amb la 1aRFEF, que si seguim amb la majoria de la plantilla, les passarem canutes per manternir-nos.
Sento ser tan pessimista, però serà duríssima aquesta categoria, i amb lo que tenim, no ens dóna.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #209 el: 31 de Maig de 2021, 08:05:20 am »
La culpa no es dels jugadors, no en saben més i punto, la culpa es dels que van pensar que aquesta plantilla era vàlida per salvar-se (i a punt hem estat) però lo més GREU es que al gener veient com anava la cosa NO ES VA FER ABSOLUTAMENT RES, si potser tenim mes calers al banc, i per que?
Hem tornat !

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #210 el: 31 de Maig de 2021, 08:08:51 am »
Victòria estèril.

Toca recompondre la casa i treballar per tornar.
Borrero, tu que durant les darreres setmanes ho has anat deixant caure, que no seria el mateix escenari que a 2016 un descens, saps si tenim opcions de fer un equip fort o, al menys, sobre el paper, tenir un escenari més propici pel retorn en els propers anys? Dóna'ns una mica de llum en aquesta foscor  :consol
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
« Respondre #211 el: 31 de Maig de 2021, 08:14:24 am »
Día triste ayer ,día más triste hoy.
El debate quien ha tenido la culpa? Que cada uno ponga la Cruz en la casilla que crea oportuna.
Yo como todos vosotros ya di mi parecer durante casi todo el campeonato de por donde venían los problemas.
Y he defendido siempre que una vez se confeccionó la plantilla,para mi ya los jugadores eran sagrados.(sobre todo la segunda vuelta).
Hoy sin ánimo de revancha con los que os habéis metido con ellos, solo se me ocurre acordarme de una Cita sobre El Cid .Que buen vasallo sería si tuviese buen señor.
Gracias a toda la plantilla porque para mi creo que ha estado siempre al Servicio,Ordenes ,Deseos,Ideas y porque no caprichos de su entrenador.
Suerte para todos los que nos dejen ,jugadores y técnicos.
Y a los que se quedan Arriba el animo que junto a nosotros los aficionados ( los 2000 de siempre) SOMOS EL SABADELL” :bandera

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #212 el: 31 de Maig de 2021, 08:55:35 am »
Dia duro, sin paliativos. Una p****a no poder haber disfrutado de ni un mísero partido en 2a y en nuestro templo.

Aunque no sirva de consuelo si puede ayudar a entender lo extrema que es esta división:

De los 4 que subimos de 2aB bajamos 3 y solo se salva el Cartagena a base de ampliar capital y endeudarse en el mercado de invierno.

De los que bajaron de primera suben 2 directos (RCDE y Mallorca) y el tercero termina tercero.

Parece que puede haber correlación entre dinero invertido y posición final. ¿Qué hubiera pasado con algún refuerzo en invierno? Un mediocentro titular, o que Alvaro hubiera rendido un poquito, solo un poquito (los primero partidos prometia...). Quien lo sabe!

Ahora todos a rezar para que el Burgos no pueda pagar en breve y sino a ilusionarnos con nombres que no conocemos pero que vienen de la cantera de nosedonde y pintan bien :)

Honor

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #213 el: 31 de Maig de 2021, 10:06:18 am »
Dia duro, sin paliativos. Una p****a no poder haber disfrutado de ni un mísero partido en 2a y en nuestro templo.

Aunque no sirva de consuelo si puede ayudar a entender lo extrema que es esta división:

De los 4 que subimos de 2aB bajamos 3 y solo se salva el Cartagena a base de ampliar capital y endeudarse en el mercado de invierno.

De los que bajaron de primera suben 2 directos (RCDE y Mallorca) y el tercero termina tercero.

Parece que puede haber correlación entre dinero invertido y posición final. ¿Qué hubiera pasado con algún refuerzo en invierno? Un mediocentro titular, o que Alvaro hubiera rendido un poquito, solo un poquito (los primero partidos prometia...). Quien lo sabe!

Ahora todos a rezar para que el Burgos no pueda pagar en breve y sino a ilusionarnos con nombres que no conocemos pero que vienen de la cantera de nosedonde y pintan bien :)

Honor

Com esmento abans, els que vam pujar vam fer-ho tard, amb jugadors ja fitxats i a escasos dies per començar la lliga. Impossible com s’ha demostrat.

PER CERT... TEMA BURGOS ALGÚ SAPS COM ESTÀ EL TEMA? (detalls com quin es el darrer dia per pagar deute, de quant parlem,...)?

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #214 el: 31 de Maig de 2021, 10:20:52 am »
Per mi les dues claus son, primer el poc temps (unes 3 setmanes) que es va tenir per confeccionar la plantilla després d'una temporada alterada per la COVID i que va acabar massa tard.

I segon, no haver trobat reforços al mercat d'hivern per donar-li el plus de més que li faltava a la plantilla. I aquí el responsable està molt clar.

Estic molt trist, però satisfet de la honestedat de cos tècnic i jugadors. També molt trist pel President i resta de consellers, han treballat molt per portar al CE Sabadell al futbol professional.

I per últim, el meu record pel Bransu, com ell es sent es com tots ens sentim. Ànims i a treballar pel futur.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #215 el: 31 de Maig de 2021, 10:25:14 am »
Per mi les dues claus son, primer el poc temps (unes 3 setmanes) que es va tenir per confeccionar la plantilla després d'una temporada alterada per la COVID i que va acabar massa tard.

I segon, no haver trobat reforços al mercat d'hivern per donar-li el plus de més que li faltava a la plantilla. I aquí el responsable està molt clar.

Estic molt trist, però satisfet de la honestedat de cos tècnic i jugadors. També molt trist pel President i resta de consellers, han treballat molt per portar al CE Sabadell al futbol professional.

I per últim, el meu record pel Bransu, com ell es sent es com tots ens sentim. Ànims i a treballar pel futur.

Signo totes les teves paraules.

El gran error va ser el mercat d'hivern, com si anéssim sobrats. Chapeau pel cos tècnic i la plantilla per un esforç sense premi (pendent del miracle als despatxos).
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #216 el: 31 de Maig de 2021, 10:51:36 am »

Totalment d'acord, tot i que crec que en el mercat estival s'hauria pogut fer alguna cosa més i en l'invernal encara molt més.

En qualsevol cas, i em resulta molt difícil escriure ara (per això aprofito en gran part el missatge d'un altre company), simplemente me queda agradecer a todos los jugadores y cuerpo técnico su enorme compromiso y trabajo hasta el último segundo.

Creo que no somos conscientes de lo cerca que hemos estado de lograr la mayor gesta de la historia reciente de este club, visto el desarrollo y los medios con los que hemos contado todo el año.

HONOR!!!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #217 el: 31 de Maig de 2021, 10:59:14 am »

100 % d'acord !!!
Fent una ullada a la classificació hi ha una clara relació entre ingressos econòmics i classificació final, es impossible confeccionar una plantilla smartbank en tres setmanes i més encara en plena situació pandémica.
La resta ja s'ha dit tot, sota el meu punt de vista ha estat un miracle poder haver aconseguit 46 punts.
Culpables, responsables, no m'agrada assenyalar ningú, tots han fet el que han pogut, han estat honestos i professionals i respectuosos amb el club.
Ara sols espero que un cop no assolit l'objectiu no ens tornem bojos i que hi hagin les menors ruptures possibles.
Jo ho he dit dos-cents vegades, per a mi ojalá continúes Hidalgo.
Pel que fa a Manzanera, entenc que ha fet el que ha pogut, en el mercat d'hivern hagués pogut aconseguir algo millor que Alvaro Vázquez però tampoc sabem les circumstàncies.
I la plantilla, es la que es , veníem d'on veníem i on han donat tot, amb major o menor encert, de cara l'any vinent intentaria fer una aposta forta per Mackay y Adri, per a mi han de ser peces claus.
Per altre banda, no es cansaré mai de recordar als del Espanyol lo miserables que són, han tingut zero empatia amb nosaltres.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #218 el: 31 de Maig de 2021, 11:01:49 am »
Orgullós del Centre d'Esports Sabadell !!! Hem caigut donant la cara !!!!

Responsables ? És evident que les coses no s'han fet bé...... Temps hi haurà per a l'autocrítica, i espero que n'aprenguem dels errors.....

HONOR !!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #219 el: 31 de Maig de 2021, 11:11:30 am »

100 % d'acord !!!
Fent una ullada a la classificació hi ha una clara relació entre ingressos econòmics i classificació final, es impossible confeccionar una plantilla smartbank en tres setmanes i més encara en plena situació pandémica.
La resta ja s'ha dit tot, sota el meu punt de vista ha estat un miracle poder haver aconseguit 46 punts.
Culpables, responsables, no m'agrada assenyalar ningú, tots han fet el que han pogut, han estat honestos i professionals i respectuosos amb el club.
Ara sols espero que un cop no assolit l'objectiu no ens tornem bojos i que hi hagin les menors ruptures possibles.
Jo ho he dit dos-cents vegades, per a mi ojalá continúes Hidalgo.
Pel que fa a Manzanera, entenc que ha fet el que ha pogut, en el mercat d'hivern hagués pogut aconseguir algo millor que Alvaro Vázquez però tampoc sabem les circumstàncies.
I la plantilla, es la que es , veníem d'on veníem i on han donat tot, amb major o menor encert, de cara l'any vinent intentaria fer una aposta forta per Mackay y Adri, per a mi han de ser peces claus.
Per altre banda, no es cansaré mai de recordar als del Espanyol lo miserables que són, han tingut zero empatia amb nosaltres.

Sobre aquest tema vull dir, i tot i que jo ara mateix tampoc els convidaria a un torneig d'estiu "d'agermanament", que no ens oblidem que el clubs queden molt per sobre del que són els jugadors. Ahir els que van perdre són els jugadors i el cos tècnic, i que al club, com institució, poca cosa se li pot demanar.

Crec que estàvem demanant una ajuda per la permanència del Sabadell que, tingue'm'ho clar, als jugadors de l'Espanyol els hi importava un pito, i a la Directiva el mateix.

Això mereix la nostra animadversió eterna vers el club? L'any que ve, potser els jugadors que van perdre ahir te'ls trobes al Girona, Almería o Elche...

Es a dir, d'aquí a dos anys, l'Espanyol potser no té res a veure amb els jugadors i Directiva actuals.
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2021, 11:19:18 am per J.R.G. »