Autor Tema: SABADELL - UCAM MURCIA, Jda.10 - Diumenge dia 31 a les 17:00  (Llegit 10693 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re: SABADELL - UCAM MURCIA, Jda.10 - Diumenge dia 31 a les 17:00
« Respondre #120 el: 01 de Novembre de 2021, 21:09:35 pm »
Jo crec que Calzada ja está pensant més en recuperar la inversió feta i deixar el club, per aquest motiu es treu un sou de sobre amb Manzanera i no fa fora a Hidalgo, perque aquest será molt arlequinat però dubto que perdonés la indemnització al club, com si va fer aquell Alex Garcia.
I l objectiu suposso que és aguantar amb el que hi ha, res de mercat d hivern, mantenir la categorïa amb un mínim de despeses per deixar el club, sense gaire déficit per al seu grup inversor. Jo crec que va per aquï la història. Sino no te ni cap ni peus fer fora al director esportiu i mantenir a aquest entrenador amb la trajectòria que porta.

Tu a lo tuyo como siem0re :xin-xin
No, a lo tuyo si te parece. :xin-xin
« Darrera modificació: 01 de Novembre de 2021, 21:11:57 pm per Dani71 »

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #121 el: 01 de Novembre de 2021, 21:40:45 pm »
Jo crec que Calzada ja está pensant més en recuperar la inversió feta i deixar el club, per aquest motiu es treu un sou de sobre amb Manzanera i no fa fora a Hidalgo, perque aquest será molt arlequinat però dubto que perdonés la indemnització al club, com si va fer aquell Alex Garcia.
I l objectiu suposso que és aguantar amb el que hi ha, res de mercat d hivern, mantenir la categorïa amb un mínim de despeses per deixar el club, sense gaire déficit per al seu grup inversor. Jo crec que va per aquï la història. Sino no te ni cap ni peus fer fora al director esportiu i mantenir a aquest entrenador amb la trajectòria que porta.

Buena película, cuando sale en Netflix?

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 966
« Respondre #122 el: 01 de Novembre de 2021, 22:20:12 pm »

¿Era usted el que decía que algunos solo queremos imponer nuestras verdades?... ejem ejem

No obstante, no estoy de acuerdo con Dani, pero respeto su opinión. Estoy con la directiva a muerte, no con el mister desde hace demasiado...

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #123 el: 01 de Novembre de 2021, 22:59:54 pm »

Buena película, cuando sale en Netflix?
Estáte atento que seguro que lo verás. Se admiten apuestas

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #124 el: 01 de Novembre de 2021, 23:09:56 pm »

Vaya telita,pareceis niños los dos peleando siempre...no sera mas facil respetar la opinion de los demas aunque sea diferente a la de uno?

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #125 el: 01 de Novembre de 2021, 23:28:54 pm »

Vaya telita,pareceis niños los dos peleando siempre...no sera mas facil respetar la opinion de los demas aunque sea diferente a la de uno?
Eso se lo tendrás que decir a los cuatro tocapelotas que hay en este foro, es el motivo por el que sigo aquï, no pasar ni una a los aprendices de censores estos del tres al cuarto. Salud

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #126 el: 01 de Novembre de 2021, 23:39:02 pm »
Si lees más arriba, verás a uno que ante un comentario, suelta " vaya pelïcula te has montao" cuando sale en netflix, a esos me refiero.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #127 el: 01 de Novembre de 2021, 23:41:08 pm »

No ho crec. Penso que Calzada és honest. Està clar que quan entren uns inversors és per guanyar diners a la llarga, si no perquè inverteixen? però dubto que Calzada estigui pensant en marxar.
Si ha fet fora Manzanera deu ser pel mateix que jo també el volia fora, intentar canviar coses al mercat d’hivern i planificar la temporada que ve amb temps. Aquesta quasi que es pot donar per perduda. Han anat tard a fer-lo fora, però val més tard que mai. Amb el desastre de planificació actual i fitxant tard i malament poca cosa pot fer Hidalgo, que per cert, sóc dels que penso que si el fan fora ha de cobrar tota la indemnització, aquí no valen sentiments, és professional i s’ho ha guanyat.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #128 el: 02 de Novembre de 2021, 09:34:06 am »
Us recomano tornar a veure el partit i us aseguro que canviarà totalment la vostra percepció.

Sí algú dubtava del compromís dels jugadors amb l'entrenador ahir va quedar mostrat que no hi ha debat, estant a mort amb ell, hi ha moments que es veu Jacobo, Aguza, Querol i Morgado xerrant entre ells i organitzant l'equip, total implicació.

Es parla del partit dolent de Morgado, i no te cap mena d'incidència en cap jugada, és més qui ahir va tenir una péssima primera part es Aleix Coch, segurament per excés de pressió, el gol de Nuha és Aguza qui el marca però Aleix que està lliure de marca en cap moment l'ajuda i despres hi ha una  jugada que li trenquen la cintura i es Molina qui talla la jugada en darrer moment, partidàs el que va fer ahir Molina.

Es comenta que Hidalgo perd els papers en la segona part i res més lluny de la realitat, torneu a veure el partit, hi ha un total domini del partit i són unes quantes les ocassions de perill que es creen, inclus Alfred que jo el vaig criticar ahir, es mostra incissiu per banda, es tant el domini que UCAM modifica el seu sistema perque es veu desbordat, inclus els jugadors rivals discuteixen entre ells.

El partit es trenca en el minut 80 quan marxa Facu per molèsties i entra Dani Sanchez i es quan petim un parell de contres ja que vem anar a la desesperada, fins al moment es un asedio total, a partir del 80 ja no es juga res perque el UCAM mata el partit i l'àrbrit ho permet.

Conclussió seguim sense fer gols, la responsabilitat, doncs cadascú dirà la seva, dibuix tàctic, entrenos, manca de qualitat, etc
Ahir a twitter Cazurreando va questionar la decissió de fer fora a Manzanera i va haver-hi un debat a xarxes on es comentava que aquest no havia estat capaç de portar un 9 en condicions, aquest que domina el mercat com ningú, va dir que aquest any no hi havien 9 disponibles i que els pocs que hi havien anaven molt cotitzats amb ofertes económiques inassumibles per molts.

Considero que hi ha plantilla de sobres per redreçar la situació, Muguruza a banda del penalt errat fa un partidàs, Jacobo, al que durant pretemporada i els primers partits no li veia res fa un autèntic partidàs, Molina top, Facu va fer un partidàs i aquest nano aporta un equilibri en el centre del camp com fa temps que no teniem, a més tampoc es coix amb la bola als peus.

Poc hem parlat del ******** de l'àrbrit que ahir va venir a fer sang intuint el nerviosisme de l'equip tècnic i la grada i expulsant a Teo i Altamira que va acabar plorant i segons diu RS fins i tot el quart àrbrit es va enriure de la banqueta.

Per finalitzar la parrafada, jo també fa temps que observo certes coses als voltants de l'estadi que m'estant recordant a temps passats i no m'agraden gens, el tema de les xarxes socials ja ho dono per perdut, insults, dimissions de la directiva i demés anormalitats, que tots tenen en comú en el seu perfil que són madridistes o culers. O be desconeixen la realitat del club o tenen altres intencions, com per exemple recuperar terreny perdut.

Salut arlequinats !!!

He llegit atentament fins que has escrit " Muguruza fa un partidas"

Vaig entrar justament quan es llençava el penal i es veia d'una hora lluny que el fallaria. El llenguatge no verbal era clar, estava cagat.

Es pot fallar, no passa res, però  casualment vaig estar tota la primera part al gol nord per la seva banda i directament s'amagava. Fins i tot la gent li cridava que puges a l'atac perquè es quedava a la linea de mig camp. Muguruza diumenge no va estar gens bé, suposo que pel cop de fallar el penal.

Ara amb més calma m'he llegit la resta del post i coincideix amb tu amb moltes coses. Tot i això, em sembla molt clar que Manzanera, que la va ***** molt el passat mercat d'hivern, el veig com un cap de turc clarissim.

Llegeixo per Twitter i tothom és culpable de tot menys Hidalgo que es un super entrenador amb plantilles dolentíssimes i va de miracle en miracle. Com si baixar de categoria fos un èxit.

En això ens hem convertit, en un club que lloa a qui baixa i a qui porta 1 victoria en 10 partits a 1a RFEF. Un altre miracle d'Hidalgo

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
« Respondre #129 el: 02 de Novembre de 2021, 09:35:49 am »
Fer fora a Manza té poc sentit, al meu parer. Qui de nosaltres hagués dit a l'agost, amb tots els grans fitxatges que estàvem fent, que aquests jugadors rendirien tant poc?
Alguns ja varem dir que molts jugadors no donaven la talla, a mi particularment alguns es van empranyar per dir que el gabarre era un paquet que va tenir un any de glòria al at Balears, millor dit mija temporada, al fil de rumors tot està escrit, aquí tothom queda retratat

Per cert, parlant de Gabarre. Tinc un amic que és veí seu i pel que em diu te el balcó ple de cendres i tira les burilles als patis inferiors. Vamos que es un porc i amb habits poc recomanables per un esportista profesisonal.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
« Respondre #130 el: 02 de Novembre de 2021, 09:48:32 am »
Fer fora a Manza té poc sentit, al meu parer. Qui de nosaltres hagués dit a l'agost, amb tots els grans fitxatges que estàvem fent, que aquests jugadors rendirien tant poc?
Alguns ja varem dir que molts jugadors no donaven la talla, a mi particularment alguns es van empranyar per dir que el gabarre era un paquet que va tenir un any de glòria al at Balears, millor dit mija temporada, al fil de rumors tot està escrit, aquí tothom queda retratat
Quins dels jugadors d'ahir no van donar la talla ?
Per a mi l'unic es Aleix Coch que la primera part no va estar encertat, Bernard, Molina, Facu, Mugu i Jacobo fan molt bon partit, Morgado, Caballo van participar poc i la resta van fer un partit correcte.
El problema es la falta de un 9 I com diu cazurreando aquest any n'hi havien molt pocs de lliures per la 1 rfef i els que hi havien anaven molt cotitzats, Dioni, Vinicius, Rodado.
A mi personalment el catalá Nuha sempre m'agradat pero si l'haguessin portat aquest estiu, els pals haguessin sigut pocs.

Que quins jugadors no van donar la talla?

Que ahir jugavem contra el UCAM Murcia que portaven 3 punts més que el nostre CES amb la seva pessima actuació a la 1A RFEF.

Sembla que cada partit juguem contra el Bayern o el Chelsea,al final els haurem d'estar agraïts per l'empat d'ahir.

Hidalgo ens ha encomanat la seva tristor i ens va fent petits. Ja ho vaig dir quan celebravem la victoria contra el totpoderos Sanluqueño, acabarem donant les gracies per empatar contranosequi. Ja ho tenim aquí.

Ahir, el normal amb una diferencia tant gran entre equips: un CES que baixa de 2a amb una plantilla caríssima i una UCAM que va dels últims on nomes es salven 3 jugadors, es guanyar. No cal guanyar sempre 3-0 pero es pot guanyar 1-0 sense que et crein gaire perill.

Que va passar ahir?

Doncs que vam fallar un penal als primers minuts i despres ens vam passar 70 minuts tocant entre centrals mentre ells es replegaven. Llavors algu migcampista o carriler l'obre a banda i hi ha una centrada que ningú remata perquè arriba tard i els centrals / porter estan posicionats.

Prohibira fer centrades laterals, totes van a les mans del porter i és la nostra principal arma ofensiva.

Sort que hi ha gent amb qualitat com Jacobo que va estar murri, sino acabem, un cop més, sense cap gol.

Quantes rematades van fer els nostres davanters? Que jo recordi, una de sola de Gabarre (quin paquet, no te ni cos de futbilista) que envia a la graderia a les acaballes del partit. No recordo cap parada de merit del porter rival perquè no hi ha ocasions clares (igual que la majoria de partits a excepció del Nastic).

Per a mi és molt simptomàtic una jugada d'Aguza cap al minut 90 (crec que era ja afegit) que rep en mig de camp amb possibilitat de correr endavant (estava sol) i es gira per tocar amb el central. Lògicament la gent el va cridar i va acabar fent un gir de 360 graus.

Se que sóc pesat, i us demano disculpes, però portem 3 anys jugant a que no passi res i marcar de corner / penal / jugada miraculosa i així és molt dificil guanyar
« Darrera modificació: 02 de Novembre de 2021, 09:51:11 am per Yonkipur »

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 966
« Respondre #131 el: 02 de Novembre de 2021, 11:02:54 am »

Per cert, parlant de Gabarre. Tinc un amic que és veí seu i pel que em diu te el balcó ple de cendres i tira les burilles als patis inferiors. Vamos que es un porc i amb habits poc recomanables per un esportista profesisonal.
o s tía yo lo vi en el estanco de ronda ponent
« Darrera modificació: 02 de Novembre de 2021, 11:11:32 am per david23 »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #132 el: 02 de Novembre de 2021, 11:17:47 am »
Entonces queda mąs que justificado el cese de Manzanera, si al final el proyecto para subir pasa por traer a un delantero que se marca un paquete ducados diario, entonces apaga y vámonos.
Me imagino Hidalgo hablando con Manzanera,
- traeme a Rodado
-no podemos pero tengo un 9 que es un pulmón.
Esta temporada se va hacer larga.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #133 el: 02 de Novembre de 2021, 11:33:09 am »
Quan fots fora al director esportiu que ha dissenyat la plantilla,el missatge per mi està claríssim,estás dient "Jugadors sou uns paquets i fotem al carrer al tiu que us a portat"
LLavors treus al Manzanera  i confirmas al Hidalgo perque estigui tranquil que no pateixi i pugui treballar sensa angúnies perque al mercat d'hivern ,ja fitxarem la qualitat que ara no tenim.
I apartir d'ara a guanyar,guanyar i tornar a guanyar com a besties.........
Una altre més del aprenent de Jesucrist.....
Ets un geni CALZADA¡¡
Pacte tornarem a ........3era.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #134 el: 02 de Novembre de 2021, 11:36:26 am »
Gabarré es un paquete fumando y no fumando

:wave:

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
« Respondre #135 el: 02 de Novembre de 2021, 11:51:31 am »
Por lo que le he visto, Gabarre es un Edgar de la vida pero si sentir el club como lo hacía este.

Kaxe, en el primer partido me impresionó pero, como cualquier jugador, necesita confianza y entre lesiones e Hidalgo, es dificil

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3998
« Respondre #136 el: 02 de Novembre de 2021, 12:35:54 pm »
Es curiós l'anyorança que tenen alguns de les antigues directivas, épocas de misèria i desastres un rere l'altre, épocas que només teníem feina als jutjats, que ningú cobraba, deutes per tot arreu, es veu que això de estar al dia pagant a tothom i ser seriós no va amb ells, deu ser allò que diuen dios los cría y ellos se juntan...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2832
  • Som el Sabadell !
« Respondre #137 el: 02 de Novembre de 2021, 12:47:19 pm »
Els que tenim uns anys, les hem vistes de tots colors, institucionalment estem com feia molts anys que no estàvem,aixo si, la part esportiva (que es clar el que tots volem) no acompanya, l'única errada greu que veig,es el darrer mercat d'hivern que amb una mica d'empenta ,i de calers clar,no se si per culpa del Manzanera o dels que estàvem per sobre, possiblement estariem a segona,i ara mateix estem lluitan per no baixar a la cuarta categoría
Hem tornat !

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #138 el: 02 de Novembre de 2021, 13:16:08 pm »
Es curiós l'anyorança que tenen alguns de les antigues directivas, épocas de misèria i desastres un rere l'altre, épocas que només teníem feina als jutjats, que ningú cobraba, deutes per tot arreu, es veu que això de estar al dia pagant a tothom i ser seriós no va amb ells, deu ser allò que diuen dios los cría y ellos se juntan...

alguns(ajudats per la prensa) treieu la cosa de contexte...de veritat creieu que la gent vol que marxi calzada?

si la gent critica a calzada(jo el primer) es per el seu inmovilisme,va deixar que l'inepte de manzanera no fes res al mercat d'hivern(portar un exjugador es com no fer res) i mantenir un entrenador que porta 10 o 11 partits guanyats de 52...mare de deu senyor!!

torno a repetir,la gestio de calzada socio-economica es fantastica...pero esportivament es molt dolenta...no pren decissions,com pot dir que no confia en manzanera desde la temporada pasada,i quedar-se tan ample? gracies al mercat d'hivern de l'inepte de manzanera avui juguem contra el sanluqueño o el linense enlloc del zaragoza malaga o valladolid

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
« Respondre #139 el: 02 de Novembre de 2021, 13:48:28 pm »
De calzada a tope, ens ha salvat i ens ha professionalitzat

Això no treu que no estigui d'acord amb la seva posició amb l'entrenador pero son els seus diners i pot decidir