Autor Tema: Montes destituido  (Llegit 10763 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Re: PRÀCTICAMENT DESTITUIT!!!!!!!!
« Respondre #40 el: 31 de Desembre de 2005, 12:02:02 pm »
Ja que no acabem l'any gaire bé, al menys que el puguem començar millor encertant el nou entrenador. Aquest any el vestuari acabarà marejat, i nosaltres també, a veure si al final acabem "digerint" bé la temporada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #41 el: 31 de Desembre de 2005, 12:08:16 pm »
a ver... io no soi ni pro ni contra montes... pero ya k le an dado un ekipo a media liga k ÉL no a formado, con una preparacion fisika PESIMA i k lleva todas unas navidades (él incluido) currandoselo para acer algo en la 2º vuelta nos lo vamos a cargar ahora??? pero kien somos??? somos el Sabadell, claro xq sino no se entiende k se haga eso... Le traemos un portero k él no keria ni ver xq no es de su agradado... él pedia un portero veterano i le traemos uno de 22 años k coño io tb me ubiera enfadado i le diria a la directiva si se esta riendo de mi o k koño esta aciendo... Yo kreo en Montes, i creo en su proyecto y sino le damos confianza... el k llege ahora sin aber trabajdo en navidad cn los xikos pues se encontrara con las mismas... pero weno aki en sabadell NUNCA estamos conformes con nada.... pero weno yo espero k x UNA vez la sensatez se adueñe de la directiva i aunke sea le de 2 partidos de confianza al mister en el 2006 xq se verá k los duros entrenamientos traen resultados.... weno animo montes i k la sesantez x una vez se apodere de nosotros xq kuando no hay futbol siempre tenemos k sakar un tema para putear a alguien i esta vez le a tokado a Jose Luis....

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #42 el: 31 de Desembre de 2005, 12:28:12 pm »
Sí, és normal que Montes s'enfadi, però no ho és tant que llenci una rajada pública contra la directiva en els dos mitjans de comunicació principals que segueixen l'actualitat de l'equip. Jo crec que Montes hauria d'haver pujat al despatx del president i manifestar-li la seva indignació. Però no deixar a l'estacada el consell d'aquesta manera. Està clar que Albert Tomàs i Montes, després d'això, no podien treballar junts.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #43 el: 31 de Desembre de 2005, 12:42:34 pm »
Sí, és normal que Montes s'enfadi, però no ho és tant que llenci una rajada pública contra la directiva en els dos mitjans de comunicació principals que segueixen l'actualitat de l'equip. Jo crec que Montes hauria d'haver pujat al despatx del president i manifestar-li la seva indignació. Però no deixar a l'estacada el consell d'aquesta manera. Està clar que Albert Tomàs i Montes, després d'això, no podien treballar junts.

pues el señor Tomas ya sabe donde está la puerta... xq de lo k viene siendo futbol sabe mas bien poco...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #44 el: 31 de Desembre de 2005, 12:44:15 pm »
a ver... io no soi ni pro ni contra montes... pero ya k le an dado un ekipo a media liga k ÉL no a formado, con una preparacion fisika PESIMA i k lleva todas unas navidades (él incluido) currandoselo para acer algo en la 2º vuelta nos lo vamos a cargar ahora??? pero kien somos??? somos el Sabadell, claro xq sino no se entiende k se haga eso... Le traemos un portero k él no keria ni ver xq no es de su agradado... él pedia un portero veterano i le traemos uno de 22 años k coño io tb me ubiera enfadado i le diria a la directiva si se esta riendo de mi o k koño esta aciendo... Yo kreo en Montes, i creo en su proyecto y sino le damos confianza... el k llege ahora sin aber trabajdo en navidad cn los xikos pues se encontrara con las mismas... pero weno aki en sabadell NUNCA estamos conformes con nada.... pero weno yo espero k x UNA vez la sensatez se adueñe de la directiva i aunke sea le de 2 partidos de confianza al mister en el 2006 xq se verá k los duros entrenamientos traen resultados.... weno animo montes i k la sesantez x una vez se apodere de nosotros xq kuando no hay futbol siempre tenemos k sakar un tema para putear a alguien i esta vez le a tokado a Jose Luis....

Estic practicament d'acord amb el company Adriancito  :ok

Si es demana un porter amb experiencia... com carai s'enten que n'hi portin un de 22 anys i que encara no ha jugat en tota la temporada??

Perdoneu, pero si us emprenyeu amb el montes per haver-ho "rajat" a la premsa, que s'en pot pensar de qui li ha portat aquest fitxatxe sense fotre-li ni punyeteru cas als dessitjos del entrenador? Crec que a algu li falten 2 dits de seny...

Vaja, començem calentito calentito l'any.

:ko  :scut
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #45 el: 31 de Desembre de 2005, 12:45:18 pm »
Ja que ultimament s'esta fen fora a tot deu, que us semblaria la destitucio de Montes, per rajar massa i la del Tomas per menysprear al Montes  :icon_question:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #46 el: 31 de Desembre de 2005, 13:00:06 pm »

Estic practicament d'acord amb el company Adriancito  :ok

Si es demana un porter amb experiencia... com carai s'enten que n'hi portin un de 22 anys i que encara no ha jugat en tota la temporada??

Perdoneu, pero si us emprenyeu amb el montes per haver-ho "rajat" a la premsa, que s'en pot pensar de qui li ha portat aquest fitxatxe sense fotre-li ni punyeteru cas als dessitjos del entrenador? Crec que a algu li falten 2 dits de seny...

Vaja, començem calentito calentito l'any.

:ko  :scut

Si això és cert Power. Però tots sabem que un entrenador no pot deixar pels terres i dir a la premsa k no vol un jugador que encara ni ha arribat; i menys en un lloc tan determinant com es la porteria.
I evidentment no només hauria d'anar fora Montes, El Tomàs també, però ja fa temps.

I pels noms de possibles entrenadors, doncs crec que la opció Oltra, que fins i tot ja ha estat a 1a, és impossible.
A mi m'agrada molt Miguel Alvarez, Carlos Terrazas que acaba de ser destituit a l'Eibar i fins i tot Chuchi Solana. Dels actuals sense equip, son tres opcions que m'agraden. De totes formes, penso que Montes va segur al carrer, i espero que ja tinguin un altre entrenador fitxat; però que sigui un entrenador amb cara i ulls i que el coneguin.
« Darrera modificació: 31 de Desembre de 2005, 13:05:11 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
Re: Montes, quasi cessat!
« Respondre #47 el: 31 de Desembre de 2005, 13:08:14 pm »
QUASI CESAT, NO,    a moments d'ara CESSAT
dilluns signen liquidacions etccc.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #48 el: 31 de Desembre de 2005, 13:25:22 pm »
Acaben de dir en una mini-tertúlia a Ràdio Sabadell, més concretament en el programa del Carlos Fuentes (si no recordo malament el nom), que l´entrenador futur del Sabadell serà molt probablement català.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #49 el: 31 de Desembre de 2005, 13:28:41 pm »
PER FI UNA BONA NOTICIA --> MONTES CESSAT

Algu te idea de qui pot ser el nou entrenador  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #50 el: 31 de Desembre de 2005, 13:30:43 pm »
La veritat, la falta d'informació i de transparència per part del club fan que jo ara mateix estigui enfadat amb tothom (president, directius, Albert Tomàs, entrenador, etc.) menys amb els jugadors pq la veritat, haver de jugar per un club a on estan les coses com estan no ha de ser gens fàcil i se li treurien les ganes de jugar a qualsevol.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #51 el: 31 de Desembre de 2005, 13:59:20 pm »
mare meva ... això fot fastic !!!

Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #52 el: 31 de Desembre de 2005, 14:17:00 pm »
De cara el nou entrenador tot apunta cap una altra gestió del Tomasín, si és català i no volem gastar s´accepten apostes o sí algú sab algo del cert que ho digui i es deixi de misteris.

friend

• Visitant
« Respondre #53 el: 31 de Desembre de 2005, 14:29:43 pm »
montes la va ***** i ben cagada amb akestes declaracions!! aixo esta mes clar q l'aigua i a més quan ell va fitxar pel sabadell, crec q tindria q saber en kines condicions es trobava el club i no pot començar a demanar fitxages quan el presupost no dona més de si.
akest porter ve del barça gratis sense pagar ni un duro...ell no l'ha vist jugar, i o crec personalment q no és mal porter i no és un altre diego de miguel ja q dona més seguretat a l'ekip.
en montes q volia portar al seu amiguet q ja l'havia tingut al algecires i com es el seu amiguet pot demanar unes xifres desorbitades, i a més estava quasi fitxat i despres al dia següent demana una xifra desorbitava per ser suplent en un ekip i tal com esta la economia arlekinada no so podia permetre.
d'acord q en tomas l'ha cagat pero algu sap si l'albert tomas l'ha dit aixo es el q hi ha i no podem donarte un altra cosa, i ames si no hi ha mes diners per fixar... era la millor opcio crec jo.
tots els q critiqueu al albert tomas, q jo no el defenso ni molt menys, pero si pensem una miketa ell es el responsable de la plantilla de l'any passat, d'aixo estic d'acord pero amb el pressupost q tenia no va fer una plantilla bastant competitiva, fixant a gent important ara com són cañadas, o al polivalent marcos, o a un dels nostres salvadors de l'any passat com és en juanma i ara tots esperem ansiosament la seva arribada!!pero em direu clar tb va fer fitxatges q no valen res com en verde i no vull començar a dir noms... perq seria una llista molt llarga, pero tb va fer fitxatges q van donar un gran rendiment com en tariq per exemple i els altres anteriors citats...

espero q l'urko fasi callar en montes, encara q no estigui i li posi les coses molt dificils a en ramon quan estigui recuperat!!

anim urko i sabadell q aixo es tira cap amunt, sino ja ho veureu!! (no crec i ho dubto molt q siguem un altre girona)!!

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #54 el: 31 de Desembre de 2005, 14:30:21 pm »
 Jo estic amb l'amic Adriancito i Power.

El Montes sempre ha dit que l'equip estaba malament físicament i ara els estaba possant a to físicament. S'ho està currant i ha donat les vacances mínimes per a que els jugadors estuguin només en les dates més assenyalades amb la seva família, la resta de dies dobles o triples sessions d'entrenament.

S'ha trobat una plantilla ja feta i que poder no és la que ell hauria fet si hagués estat l'entrenador que hagués format la plantilla del C.E. Sabadell per la temporada 2005-06. Potser pensaba fer uns retocs al mercat d'hivern, per donar a la plantilla una forma més al seu estil i es va trobar amb la lesió de Ramón ( per cert també portat al mercat d'hiver i no és cap jovenet, i segons molts de nosaltres un dels artífecs de la permanència l'any passat ) i el va voler substituir per un porter de semblants característiques i es troba amb que diu que no vol Urko i el fitxen( i jo l'animaré com a un més del nostre  :scut ). Això em planteja la següent pregunta: vosaltres que haguessiu pensat? Jo em posso a la pell de Montes i el primer que penso és: què  valen les meves opinions si ha passat això? Doncs la resposta és clara: no valen res de res.

Dieu que no són encertades les declaracions de Montes. Potser sí que no ho són i jo sóc el primer en creure que tal com estem el que millor aniria és unitat i tranquilitat. Però és l'única forma que té de dir que la plantilla s'està reforçant amb gent que no és del seu agrat, i lleguint entre línies, i que per tant serà suplent o estarà a la grada. Creieu que aquesta és la millor forma de reforçar l'equip? Jo penso que no. El Montes llegueix el fòrum, ho va dir al xat dels @rlekinats.com, i crec que també ha volgut fer veure que no tot és culpa seva.

Que consti que no estic defensant els plantejaments que fa, que es pot o no estar d'acord, perquè per exemple jo penso que no es pot jugar amb només un punta, però és que coses com la d'Urko treu de pollegera a qualsevol.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #55 el: 31 de Desembre de 2005, 14:50:49 pm »
xk sempre ens a de pasa axo a nosaltres?  :ko sempre tindrem mala sort? no podrem tenir un bon any ,,,, 3 ntrenadors en una temporada no es masa bo po preferexu k faxin fora al montes  i k vingui un ntrenador k ns porti a viure el 2006 am una alegria impressionan ... l any k ve a 2A po prime sa de fe fora aket impresentable ntrenador ..

viska el sabadell

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #56 el: 31 de Desembre de 2005, 15:21:16 pm »
si, però a darrera l´altre gran impresentable que no té on caures mort com l´i****l del Tomasín.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #57 el: 31 de Desembre de 2005, 15:40:23 pm »
cullosn quin extres per ser l'ultim dia de l'any, qui sera el nou entrenador? ens canviaran les coses per be o per pitjor?
pffff comencem l'any A TOPE! :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #58 el: 31 de Desembre de 2005, 15:42:22 pm »
Si, crec que es just que fagin fora al Montes, pero tambe al sir Albert Tomas, que s'ha passat pel forro dels collons el que li ha dit el Montes, i aquest veient la impotencia ho ha cardat a la premsa.
Visca el Sabadell sense mercenaris ni impresentables.
Bon any nou a tots els socis, que amb aquesta aficio ens mereixem molt mes del que tenim.
Salut i sort pel proxim any.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #59 el: 31 de Desembre de 2005, 16:05:02 pm »
Qllons, som unics. Desconecto un parell de dies, i quan torno a mirar-me el forum i les noticies arlequinades em trobo amb Madrigal amb equip, amb Peque que finalment no marxa, amb un nou porter i el mister al carrer. Quin merder...