Doncs no sé que esperaveu alguns, tenim la plantilla que tenim. Sembla que les dues victòries davant de rivals que, a priori, han d'estar a dalt de la classificació al final de la temporada, us hagi encegat i fer veure que tenim equip pel play-off. Doncs ni abans érem tan bons ni ara tan dolents.
El plantejament d'ahir a mi no em va desagradar, la primera part li va donar la raó. Crec que jugant amb un altre plantejament només hauriem aconseguit perdre per més gols. Això sí, a partir del penal (que en directe no em va semblar, però no és excusa) vam perdre els papers
I el tema Sergi Garcia ja em cansa, sembla que tinguem assegut a la banqueta a Haaland. Doncs no. Que s'ho guanyi als entrenaments, que crec que és el problema. Mireu com Pau Víctor sí que s'ho ha guanyat i ho demostra cada partit. A mi em preocupen més jugadors com Guillem Molina, amb desconnexions que costen gols (ahir no, tot i tornar-li a passar).
Sí no l'haguessin espifiat a La Nucía i ahir també haguéssim sumat un punt, veuríem una classificació molt diferent. Però com no es tracta de futbol ficció, la situació és la que és, estem en descens. Té molt mèrit que amb la plantilla que tenim i el que es va trigar a construir-la, només hem estat dues jornades en descens: alguns ja ens veien a segona federació abans de desembre i resulta que estem donant la cara. A vegades, però, no surt bé i el regust després del partit és agredolç, com ahir.
Que serveixin aquestes setmanes sense futbol per concentrar-nos en tornar pel bon camí i, si us plau, no fem volar coloms: partit a partit, sumar punts i aconseguir la permanència (l'únic objectiu real a hores d'ara) abans de l'última jornada.
Ànims, arlequinats i arlequinades! Jo no ho veig tan negre (tot i que reconec que duc ulleres amb moltes dioptries).
PS: Òtia, quin rotllo m'ha quedat