Autor Tema: manolo fernandez  (Llegit 1483 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat manolo

• Aleví
  • Missatges: 64
  • Gènere: Masculí
  • ANDA QUE NO
manolo fernandez
« el: 04 de Gener de 2006, 17:48:20 pm »
por que no se puede quedar como primer entrenador manolo fernandez ?
  no seria mas rentable para el club una persona que es de la casa y que por lo menos ha visto muchos partidos esta temporada de club?
  o es que a caso manolo no esta capacitado para la categoria ?
  a lo mejor tenemos un " DEL BOSQUE " y aun no se han enterado!

POR FAVOR SR. DIRECTIVOS !!!!!!!!!!!

NO TIREMOS EL DINERO , SI TAL VEZ LO TENEMOS EN CASA!!!!!!!!

VISCA EL CENTRE D´ESPORTS!!!!!!!!
 :clap :clap :clap

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: manolo fernandez
« Respondre #1 el: 04 de Gener de 2006, 18:14:26 pm »
Yo no se los conocimientos k tendra el entrenador juvenil sobre la segunda b, pero no creo k tenga tanto como tiene Jaume Bonet, el kual ha estado comentado partidos de segunda b en la 2. Que no digo k pueda hacerlo mejor o peor, pero esta claro k en ese aspecto le gana, y aparte ya sabe lo ke es dirigir un segunda b, aunk poco tiempo estuvo.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 04 de Gener de 2006, 18:19:40 pm »
company jos el que dius es de riure,dius que no sabs els coneixements que te el manolo fernandez de segona b i jo pregunto quins te el bonet? per el poc que se d'aquest home els 4 partits al nastic a segona a,i res mes a nivell de futbol professional pero es clar com sempre es millor el de fora que el de casa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 04 de Gener de 2006, 18:24:32 pm »
company jos el que dius es de riure,dius que no sabs els coneixements que te el manolo fernandez de segona b i jo pregunto quins te el bonet? per el poc que se d'aquest home els 4 partits al nastic a segona a,i res mes a nivell de futbol professional pero es clar com sempre es millor el de fora que el de casa

El fet de haber estat comentat partits de segona b ja fa molt, encara k ja fa un temps. A mes k un comentarista s'ha de saber totes les dades dels jugadors k juguen el partit.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 04 de Gener de 2006, 23:24:42 pm »
a mi magradat molt com a plantejat el partit, podriem aver lo deixat probar 2 o 3 partits de lliga avans d buska un d fora.... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat javidellenc22

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #5 el: 04 de Gener de 2006, 23:35:06 pm »
por favor seamos serios.el rival era de lo peor, y si vierais como entrena al juvenil y las cosas que hace ni se os ocurriria lo digo porque tengo hijo y he visto entrenamientos y se lo que dicen los chavales que son los que lo conocen bien. siempre estamos igual, a la que se gana un partido parece que todo solucionado sin contar al rival que hay delante, ni el sants cuando vino en pretemporada era tan malo

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #6 el: 04 de Gener de 2006, 23:55:43 pm »
Yo , ya se lo e dixo a manolo fernmandez pk no te kedas???

y realmente creo q lo tendrian q dejar probar, seguro k es mejor k muchos cantamañanas, bonet no se como sera( pero fernandez me a gustado mucho  :ok)

yo lo uviese dejado probar una 2 o 3 de partidos total...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 04 de Gener de 2006, 23:59:04 pm »
Home per ser un substitut avui crec que ha plantejat el partit molt bé, tot i que hagi sigut un 3a.

PD: I perquè no el posen de 2o entrenador d'en Bonet :icon_mrgreen: ::)??
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

wimpi

• Visitant
« Respondre #8 el: 05 de Gener de 2006, 00:31:59 am »
Jo no he vist entrenar ni al Sr. bonet ni al Sr. Fernandez, per tant, no se qui es millor, pero el ke si puc dir ke conec a gent que em parla molt be d'en Bonet, pero també gent que em parla molt malament.... Casualment tb me trobat a gent que parla molt be del sr. Fernandez, i d'altres que em parlen molt malamen....  en fi... sobre gustos...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 05 de Gener de 2006, 12:21:19 pm »
Jo tinc amics que els ha entrenat, i ... prefereixo no dir res.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!