Autor Tema: Sabadell - UD Logroñés ( Dimecres 22 de Març a les 19:00 )  (Llegit 5011 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re:Sabadell - UD Logroñés ( Diumenge 26 de Febrer a les 19:00 )
« Respondre #40 el: 18 de de 2023, 19:22:37 pm »
Pañolada y fuera fuera desde el primer segundo

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell - UD Logroñés ( Dimecres 22 de Març a les 19:00 )
« Respondre #41 el: 19 de de 2023, 16:30:39 pm »
Intentem ara de conservar els tres punts d'aquest partit, és imprescindible, si no se'n cuida el de negre altra vegada d'amargar-nos la vida. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #42 el: 19 de de 2023, 17:52:53 pm »

Por em fan aquets 43min, gairebé tots comptem amb aquets 3pts i el Logroñés no te res a perdre i vindrá a saco, o s'emporta 3 o ens la lia
Molt perillós i esper-ho que surtin ben concients del que pot passar
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #43 el: 19 de de 2023, 17:56:10 pm »

Por em fan aquets 43min, gairebé tots comptem amb aquets 3pts i el Logroñés no te res a perdre i vindrá a saco, o s'emporta 3 o ens la lia

Pues acaban de perder en el 95, sinceramente, si no hacemos el primo lo normal es que se gane el partido, el logroñés estará muy tocado. Defensivamente son la banda del patio, han fallado un penalti y han perdido en el 95. Y encima nuestro partido es de 43 minutos con 1-0 y fuera de casa. No se debería escapar.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #44 el: 19 de de 2023, 18:03:53 pm »

Pues acaban de perder en el 95, sinceramente, si no hacemos el primo lo normal es que se gane el partido, el logroñés estará muy tocado. Defensivamente son la banda del patio, han fallado un penalti y han perdido en el 95. Y encima nuestro partido es de 43 minutos con 1-0 y fuera de casa. No se debería escapar.

Precisamente tu lectura es la que hacemos creo el 95% de arlequinados, detalle arriba detalle abajo y no me extrañaría que también muchos integrantes del staff y jugadores, por eso es peligrosísimo dar por hecho los 3pts
Si por cualquier cosa no fuera así, la ***** es descomunal
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #45 el: 19 de de 2023, 19:29:40 pm »
A ver si salimos a marcar el segundo y no a defender sólo el 1-0.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #46 el: 19 de de 2023, 20:15:23 pm »
Exacto. Hoy mismo el nastic ganaba 2-0 al descanso, siendo bastante superior al Calahorra.

Tras el descanso en 10 minutos empataba el Calahorra, y ha estado cerca incluso de ponerse por delante.

Si pretendemos estar esos 43 minutos encerrados defendiendo el gol las pasaremos canutas.

Máximo respeto, defender bien e intentar aprovechar los espacios que ellos deben dejar atrás.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #47 el: 21 de de 2023, 21:06:05 pm »
He pasado esta mañana por las oficinas a comprar una entrada y no había mucho movimiento.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #48 el: 22 de de 2023, 16:08:23 pm »
Avui vaig calent al estadi,ja em vaig emprenyar molt el dia del Murcia, però el que ens van fer dissabte a Bilbao no te nom...cap dels 2 gols rivals haurien d'haver pujat al marcador i a sobre marxem amb 2 vermelles, no se si es per la rajada del nostre entrenador,pq som catalans o pq cull.... però les darreres 2 jornades ens han matxacat.
Avui d'alguna manera hauriem de mostrar el nostre rebuig al colectiu arbitral, fer pales que estem emprenyats i que al menys a casa nostre ens han de respectar...
I sobretot de cara al dissabte,pq els colors del equip del barri maritim pesen molt.
Hem tornat !

• Jugador Prof.
« Respondre #49 el: 22 de de 2023, 16:21:01 pm »
Avui vaig calent al estadi,ja em vaig emprenyar molt el dia del Murcia, però el que ens van fer dissabte a Bilbao no te nom...cap dels 2 gols rivals haurien d'haver pujat al marcador i a sobre marxem amb 2 vermelles, no se si es per la rajada del nostre entrenador,pq som catalans o pq cull.... però les darreres 2 jornades ens han matxacat.
Avui d'alguna manera hauriem de mostrar el nostre rebuig al colectiu arbitral, fer pales que estem emprenyats i que al menys a casa nostre ens han de respectar...
I sobretot de cara al dissabte,pq els colors del equip del barri maritim pesen molt.

Cierto Jaume .Si es porque somos catalanes,somos el único club por el cual pagamos este “pecado.”
Puesto que es cierto que nos tienen etiquetados.Estoy a punto de ir a Sabadell y me gustaría pedir ,que todos los que asistamos al partido estuviésemos de pie pues una forma de meter más presión.Honor y a por la victoria. :hurra

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #50 el: 22 de de 2023, 16:41:41 pm »
Me apunto a cualquier iniciativa, coj...que somos un historico,sin menospreciar a cornellas,eldenses,inter citys...un poco de respeto, no quiero que me regalen nada, pero tampoco que me lo quiten, y si hacemos balance de esta temporada salimos bastante mal parados!!!
Hem tornat !

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #51 el: 22 de de 2023, 19:11:48 pm »
Gooooool, gran tridente Moha, Pau Victor y el gran Herrera.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #52 el: 22 de de 2023, 19:33:26 pm »
Gran cantada defensiva i gol mal anul·lat al logronyes, avui no ens queixem

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #53 el: 22 de de 2023, 20:04:35 pm »
Doncs 3 puntets més, ancara que no m'agradat gens el partit que em fet, es tenia que guanyar i em guanyat

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #54 el: 22 de de 2023, 21:02:57 pm »
35 punts!! Ja queda menys!

Per cert m’he vist repetit el gol seu a càmara lenta i no em sembla fora de joc. Si més no dubtós per lo que no m’ha agradat que Miki a la roda de premsa diés que estava mal anulat i en canvi no es comentés res d’un contraatac que marxavem sols i ens han pitat fora de joc ( no ho he vist repetit)

Per tant per mi millor calladets si no aquesta colla de xoriços diran que ja estem molt contents amb el fora de joc d’avui i ja ens poden tornar a robar. 
« Darrera modificació: 23 de de 2023, 09:04:40 am per carlesf »

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #55 el: 22 de de 2023, 22:05:14 pm »
35 punts!! Ja queda menys!

Per cert m’he vist repetit el gol seu a càmara lenta i em sembla fora de joc. Si més no dubtós per lo que no m’ha agradat que Miki a la roda de premsa diés que estava mal anulat i en canvi no es comentés res d’un contraatac que marxavem sols i ens han pitat fora de joc ( no ho he vist repetit)

Per tant per mi millor calladets si no aquesta colla de xoriços diran que ja estem molt contents amb el fora de joc d’avui i ja ens poden tornar a robar.

No puede ser jamás fuera de juego, ya que el balón que recibe Dani Pichin viene de una mala cesión atrás de Armando Corbalan
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #56 el: 22 de de 2023, 22:33:39 pm »
Sigui com sigui els punts s'han quedat aquí  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #57 el: 22 de de 2023, 23:13:38 pm »
Arbitrar en directo no es fácil y estamos en la tercera categoría del fútbol español, por lo que no nos pitan los mejores árbitros precisamente.

Dejémonos de conspiraciones y persecuciones ficticias, porque todas las aficiones piensan lo mismo de si mismas.

Dediquémonos a jugar. Nos irá mejor.

• Jugador Prof.
« Respondre #58 el: 22 de de 2023, 23:23:20 pm »
Desde luego que si los señores del pito fuesen conscientes de lo comprensivos que somos con ellos .No nos harían la puñete semana si semana también.Acaso ha estado bien pitado el fuera de juego,en el que dos jugadores nuestros se han quedado solos delante del portero?A mi no me lo ha parecido en el campo ni ahora viendo el resumen.En cuanto la jugada en la que hemos salido favorecidos, en el campo no he podido opinar ,pero viendo el resumen ,creo que en la cesión de nuestro jugador a nuestro portero ,toca en la bota de un contrario,
Así que para mi todo correcto y se acabó el tema. :icecream: :thumbsup:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #59 el: 22 de de 2023, 23:30:25 pm »
35 punts i 3 menys per la permanència (crec que estarà en 47). Seguir sumant, és el camí. Herrera és un dels millors fitxatges d'hivern que recordo.

Seguir sumant, nois, i res més. I oblideu-vos de conspiracions arbitrals, federatives, etc... és que son mooooolt fluixos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...