Vaig poder veure el partit per TV i em va semblar el típic partit de 2aB, on hi ha més cor que cap i guanya el que fa més gols, ho mereixi o no.
No pot ser que en una primera jornada de lliga es surti adormit, i un rival remati completament sol davant del porter en el primer minut
Llavors, vam fer una passa endavant i vam començar a dominar el partit, però el Real Unión es va sapiguer tancar bé i va sapiguer patir.
Vam fer el que semblava més difícil, empatar el partit, i quan ja pensava que no marxaríem de buit, Ortolà va fer una pífia impròpia d'un porter de la seva categoria, que ens va acabar costant el partit.
En línies generals, tan ahir com en el partit de presentació, veig que de mig cam en endavant, a la que es posin les piles i s'entenguin, farem feina.
De mig camp enrera, les passarem canutes...i si a més, el porter falla, doncs encara pitjor.
L'any passat vaig dir a la 1a o 2a jornada que l'Amorebieta em va semblar una banda i van acabar pujant.
Doncs pel meu parer, i sense saber el nivell dels altres equips, m'atreviria a dir que el Real Unión les passarà canutes per salvar la categoria.
Aviam si sumem +3 contra Osasuna Promesas aquest Diumenge.