Se suposa que el número de socis no para de pujar, pero l'afluencia de gent a l'estadi no ho fa. No ho entenc.
De veritat no entenc quin alicient poden tenir tota aquesta gent que fa l'esforç económic de treure's el carnet per no anar prácticament mai a veure els partits de casa. Alguna cosa se m'escapa...
Fàcil, parlo per mi de manera exclusiva però segur que hi ha casos similars.
No vaig sobrat de pasta, al contrari, però trec el carnet familiar saben que potser només podré anar a un 30% o menys dels partits però ho faig perque entenc que el club del meu cor ho necessita i per llealtat.
Les meves raons:
Treball per torns inclosos alguns caps de setmana.
100 km de distància
Nanos practicant futbol, molts partits coincideixen amb els horaris dels partits del Sabadell.
Per tant s'han d'alinear els astres per poder anar al temple o directament agafar-me algún conveni laboral i resar pq els partits dels nanos no coincideixin.
Imagino que a molta gent li passa quelcom similar, en el meu cas encara que juguéssim a lliga BBVA tindria dificultats.
Moltes vegades tinc que veure els partits en diferit i sense saber el resultat.
Ojalà pugues anar cada partit, inclòs filial i femení però no és possible, estic segur que a molts socis que no hi van de manera asidua tenen la seva raons, per això em fa molta ràbia quan llegeixo allò de " mejor los 3000 de siempre ".