Autor Tema: Don Xino Astals  (Llegit 747 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
  • Gènere: Masculí
Don Xino Astals
« el: 02 de Juliol de 2024, 11:51:36 am »
De lo millor que em tingut a la pedrera amb molts anys, un tio amb amor propi i molts collons, amb uns quants com ell estaríem a dalt, que tinguis moltíssima sort, la tens ben merescuda, sap molt de greu que marxi

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
Re:Don Xino Astals
« Respondre #1 el: 02 de Juliol de 2024, 12:34:54 pm »
Espero que a les xarxes el fotin a parir igual que al Vladys, o potser no, serà curiós veure com tracten els 2 de diferent manera.

Els petons a l'escut van molt barats i a la mínima els jugadors (que són egoistes per naturalesa) a la que veuen que el vaixell s'enfonsa salten i fugen corrents. I ell no és l'excepció de cap manera. I és tant culpable com tots del descens de categoria.
Espero que li vagi molt bé, perquè ha donat tot el que ha pogut mentres a esta aquí.
De totes maneres penso que s'equivoca, si s'hagués quedat hagués sigut el pal de paller del nou projecte com jugador de la casa que és i de cara els propers anys, on segur que el Sabadell estarà més amunt, tenir un bon contracte, seguir progressant i ser ídol de molta part de l'afició. Però per això ha de creure i ell no ha cregut o el seu representant ha fet que no cregui.

Si fems valoració fredament del que ha estat el jugador sense tenir en compte que era de la casa jo diria el següent:
. Ha corregut el que no està escrit, està molt bé, no se li pot demanar més, però ull, no som un club d'atletisme.
. Gols algun. Passades de gol sí, algunes. Errades que ens han costat gols en contra i molts punts: moltíssimes!!!

A qualsevol equip que vagi, un parell d'errades com les que ha tingut aquí no li perdonaran, podeu estar ben segurs.
La 1ª rfef crec que li queda justeta (és la meva opinió).

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #2 el: 02 de Juliol de 2024, 13:23:41 pm »
Toda la suerte para el chico.Yo espero que un día vuelva, haya o no haya triunfado por este mundo del fútbol, en que no todos los que valen tocan pelo y si muchos mediocres tocan la gloria.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #3 el: 02 de Juliol de 2024, 19:16:25 pm »
Espero que a les xarxes el fotin a parir igual que al Vladys, o potser no, serà curiós veure com tracten els 2 de diferent manera.

Els petons a l'escut van molt barats i a la mínima els jugadors (que són egoistes per naturalesa) a la que veuen que el vaixell s'enfonsa salten i fugen corrents. I ell no és l'excepció de cap manera. I és tant culpable com tots del descens de categoria.
Espero que li vagi molt bé, perquè ha donat tot el que ha pogut mentres a esta aquí.
De totes maneres penso que s'equivoca, si s'hagués quedat hagués sigut el pal de paller del nou projecte com jugador de la casa que és i de cara els propers anys, on segur que el Sabadell estarà més amunt, tenir un bon contracte, seguir progressant i ser ídol de molta part de l'afició. Però per això ha de creure i ell no ha cregut o el seu representant ha fet que no cregui.

Si fems valoració fredament del que ha estat el jugador sense tenir en compte que era de la casa jo diria el següent:
. Ha corregut el que no està escrit, està molt bé, no se li pot demanar més, però ull, no som un club d'atletisme.
. Gols algun. Passades de gol sí, algunes. Errades que ens han costat gols en contra i molts punts: moltíssimes!!!

A qualsevol equip que vagi, un parell d'errades com les que ha tingut aquí no li perdonaran, podeu estar ben segurs.
La 1ª rfef crec que li queda justeta (és la meva opinió).
Lo mismo que vladys vamos...
El primero ha estado esperando años su oportunidad y cuando se la han dado, la ha aprovechado, siendo 2 temporadas el mejor del equipo en primera RFEF.
Vladys hace 4 días estaba jugando contra el torreromeo, se le dio una oportunidad que supo aprovechar, pero ni ha sido el mejor del equipo, ni ha destacado por encima de otros.
Para rematarlo, astals finalizaba contrato, vladys no, solo es una clausula de descenso lo que le ha liberado del sabadell, no tiene nada que ver.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 04 de Juliol de 2024, 23:43:12 pm »
Bien aquí dejo la despedida del jugador arlequinado Astals:

"Des del club em van fer una proposta a finals d'any i ni vaig contestar perquè va ser com una falta de respecte. Després, acabant la temporada, vaig seure amb Rosende perquè sí que em van fer una oferta decent. El canvi era brutal, però volia esperar que l'equip se salvés"

"Tenia ganes de viure una altra experiència. Crec que, encara que ens haguéssim mantingut, hauria acabat sortint tot i que faci mal"

"Ja ho tenia pensat, per això li vaig dir a Rosende d'esperar tot i tenir una proposta com Vladys o Dome d'alliberar-me en cas de descens. No vaig voler firmar-ho i vaig esperar que l'equip es pogués salvar. Era una cosa que tenia al cap des de feia mesos, el canvi m'anirà bé"

"Has d'estar bé tota la temporada, no t'ho pots jugar tot a l'última jornada contra un equip que va a mig gas i et faci tres gols. No hem estat a l'altura i encara vam tenir sort que no passés abans. Els jugadors ens ho vam merèixer, l'afició i el club no"

"Tots no han estat per la labor, sobretot a finals de temporada. El futbol dona moltes voltes i la vida posa a cadascú al seu lloc"

David Astals

Como podemos leer, se confirma el trato y la forma de hacer de los jugadores de la plantilla que ocupaban el vestuario de nuestro CES, no es ningún secreto, ahora también me llama la atención dos situaciones más, cuando dice "Tenia ganes de viure una altra experiència. Crec que, encara que ens haguéssim mantingut, hauria acabat sortint tot i que faci mal", bien, creo que este es el motivo por lo que viendo el comportamientos de sus compañeros, el miraría hacia otro lado, en situaciones similares, que las han habido, un profesional que respeta el Club que le paga, cuando ve un actitud no profesional en el vestuario, lo primero es dar la cara y al menos comunicarle al resto que del dinero de su familia o el suyo si es soltero no se juega, cosa que se echo en falta, esta temporada; la otra, es cuando dice que la vida pone a cada uno en su lugar, tristemente es así, el CE Sabadell FC SAD, descendido a la 2ª RFEF y los culpables abandonando el barco como vulgarmente se dice, y muchos yendo a parar a una categoría superior, no creo que del Club nadie de nuestro CE Sabadell FC, se merezca esta situación, unos porque ponen su dinero, otros porque es nuestro sentimiento y siempre estamos apoyando y animando, irse y decir lo que se puede leer, es quedar como se suele decir "un bienqueda" pero ha servido para demostrar que se pudo hacer algo más e impedir de que nuestro CE Sabadell FC, perdiera una categoría que vamos a ver cuando la vamos a recuperar. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #5 el: 05 de Juliol de 2024, 00:25:20 am »
Recadito pels aduladors del xino
Avui Astals a Radio Sabadell:
"Tot i haver-nos mantingut, hauria acabat sortint del @CESabadell per voler veure altres aires"

Apa! Aquí teniu la declaració d’amor a aquesta afició que il•lusament tant l’estima. Altre forma de dir aquí us quedeu en el fang que jo sóc molt bó i em mereixo jugar en un club millor.
Ai ai ai això d’endiosar jugadors, tots van a pel mateix i quan van maldades, missatget de despedida a twitter dient que som la millor afició i bla bla bla i foten el camp corrents.
Ja queden molt pocs com els grans Lino, Manolo García o De Navas; o Capó o Josu per dir alguns d’èpoques més modernes. Astals hagués pogut ser-ho però lamentablement no ha volgut.

També ha dit “tots no han estat per la labor”
O sigui que ell sabia que al vestuari hi havia gent poc professional que no complia i es va callar. Ole tu.
I diu també ”El futbol dona moltes voltes i la vida posa a cadascú al seu lloc”
Doncs seguirem amb molt interés on el posa la vida, tant a ell com al Vladys i com a la majoria d’aquesta colla d’impresentables que ens han fotut al pou.
Tanca al sortir si us plau.

Desconnectat mss

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8809
« Respondre #6 el: 05 de Juliol de 2024, 10:57:31 am »

"Des del club em van fer una proposta a finals d'any i ni vaig contestar perquè va ser com una falta de respecte. Després, acabant la temporada, vaig seure amb Rosende perquè sí que em van fer una oferta decent. El canvi era brutal, però volia esperar que l'equip se salvés
[/b]

Hauriem de demanar explicacions d´això també, qui es el fenomeno que fa ofertes molt a la baixa en situació crítica, segons Astals fins i tot faltan el respecte, que no fa una altre cosa que desmotivar totalment al jugador i perdre el possible sentit de pertenencia que pogués tenir?
Pasaría el mateix en altres jugadors?
Ojo perque un treu el peu quan veu que no el valoren també...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 05 de Juliol de 2024, 11:31:26 am »

"Des del club em van fer una proposta a finals d'any i ni vaig contestar perquè va ser com una falta de respecte. Després, acabant la temporada, vaig seure amb Rosende perquè sí que em van fer una oferta decent. El canvi era brutal, però volia esperar que l'equip se salvés
[/b]

Hauriem de demanar explicacions d´això també, qui es el fenomeno que fa ofertes molt a la baixa en situació crítica, segons Astals fins i tot faltan el respecte, que no fa una altre cosa que desmotivar totalment al jugador i perdre el possible sentit de pertenencia que pogués tenir?
Pasaría el mateix en altres jugadors?
Ojo perque un treu el peu quan veu que no el valoren també...

Se contesta él solo, la primera propuesta sería a la baja o no, ésta fue a finales de año, recuerdo que el Club estaba buscando por aquella época un inversor para entrar en el mercado de invierno y de paso cerrar el presupuesto de la temporada;  la segunda propuesta pasados los meses, y una vez el Club encontró dicho inversor, se le propuso otra oferta según él, más decente, pero esperó a que el Club se salvase, bien, también dijo que ya tenía pensado salir aunque se salvara el Club, pregunto, para que quería esperar, si pensaba si o si abandonar del Club.

Falta de respeto por parte del Club, podría ser, falta de colaboración por parte de él con el Club en momentos difíciles económicamente, también.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #8 el: 05 de Juliol de 2024, 12:16:05 pm »
Alguns teniu la pell molt fina. Amb 22 anys, i portant varies temporades sense sortir de Sabadell, a vegades simplement t'interesa anar a viure a un altre lloc, conèixer gent nova i canviar una mica d'aires.

El mateix cas que aquells jugadors que fitxen per equips estranys al estranger. O tot el contrari, jugadors de bastant nivell com el nostre nou porter, que prioritzen jugar aprop de casa abans que guanyar més.

El que vui dir és que són persones, i per desgràcia no tot es resumeix en sentir l'escut o guanyar més diners.

Que tingui molta sort, i segur que el tornem a trobar per Sabadell més aviat que tard.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 06 de Juliol de 2024, 13:40:34 pm »
Recadito pels aduladors del xino
Avui Astals a Radio Sabadell:
"Tot i haver-nos mantingut, hauria acabat sortint del @CESabadell per voler veure altres aires"

Apa! Aquí teniu la declaració d’amor a aquesta afició que il•lusament tant l’estima. Altre forma de dir aquí us quedeu en el fang que jo sóc molt bó i em mereixo jugar en un club millor.
Ai ai ai això d’endiosar jugadors, tots van a pel mateix i quan van maldades, missatget de despedida a twitter dient que som la millor afició i bla bla bla i foten el camp corrents.
Ja queden molt pocs com els grans Lino, Manolo García o De Navas; o Capó o Josu per dir alguns d’èpoques més modernes. Astals hagués pogut ser-ho però lamentablement no ha volgut.

També ha dit “tots no han estat per la labor”
O sigui que ell sabia que al vestuari hi havia gent poc professional que no complia i es va callar. Ole tu.
I diu també ”El futbol dona moltes voltes i la vida posa a cadascú al seu lloc”
Doncs seguirem amb molt interés on el posa la vida, tant a ell com al Vladys i com a la majoria d’aquesta colla d’impresentables que ens han fotut al pou.
Tanca al sortir si us plau.

Manolo García va acceptar baixar 2 categories a l'any 1993.  I després va tornar a 2aB.   Un jugador implicat i que sentía els colors i un mur en defensa, a diferèncial dels "Baresi, Maldini, Donadoni i Costacurta", d'aquesta magnífica temporada.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat mss

• Moderador
  • President
« Respondre #10 el: 07 de Juliol de 2024, 17:00:05 pm »

Oficialment nou jugador de la UD.Ibiza com es rumorejava

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #11 el: 24 de Agost de 2024, 19:53:46 pm »
Primera titularitat i primer gol...

Desconnectat mss

• Moderador
  • President
« Respondre #12 el: 24 de Agost de 2024, 23:35:25 pm »
La temporada es molt llarga

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #13 el: 25 de Agost de 2024, 11:54:02 am »
Pues un golazo, la verdad.

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #14 el: 25 de Agost de 2024, 12:27:58 pm »
La temporada es molt llarga

Opino igual, la temporada es muy larga, aquí un día también marcó un gol...
"el segundo es el primero que pierde"