Autor Tema: Sergio Iglesias  (Llegit 50267 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: Donem-li una segona oprtunitat a Sergio Iglesias
« Respondre #180 el: 02 de Setembre de 2006, 12:47:02 pm »
Jo com aficionat, MAI el xiularé, pq no puc xiular un jugador que porta la camiseta del Sabadell, en això estic totalment dacord amb tu. Pero sincerament, tal com s'ha portat l'Iglesias, trobaria molt bé que el fessin entrenar amb el "B", aviam si se'l treuen de sobre el més aviat possible  :**** . Ha demostrat que l'unic que l'intressa son els calers, ni jugar sembla que li importi lo més mínim. Si hagués volgut quedar-se per jugar i demostrar el que val (que dubto que pugui demostrar alguna cosa) hagués acceptat l'oferta de quedar-se rebaixant la fitxa, ja que 11 kilos és una barbaritat.

Val a dir, que com a persona tampoc m'ha demostrat mai gran cosa. L'any passat el tenia de veí, i molts cops l'havia vist sent esbroncat per algun veí per no recollir els "regalets" del seu inmens g*s, ambrutant aixi els carrers de Sabadell...  :ko :ko

Deixant de banda aquesta "anectoda", jo crec que tal com ha anat la situació, dubto que pugui jugar amb normalitat i ser tractat amb normalitat.. pero ell s'ho ha buscat.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat ARLEQUI

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #181 el: 02 de Setembre de 2006, 14:11:05 pm »
El problema es según yo lo veo tener a un jugador en plantilla cobrando 11 kilos al lado de otras que se pueden estar partiendo la cara por mucho menos de la mitad, el ambiente o mal rollo que puede crear en el resto es otra de las cosas a tener en cuenta. Por otro lado si lo que queria era volver a llevarnos a 2B con algun gesto por su parte hubiera bastado, creo que no ha sido así. Enviarlo al B no lo haría ya que a pesar de lo expuesto anteriormente si tiene ficha nunca se sabe si vamos a tener que echar mano de él. Que entrene y si puede ser en Diciembre....

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #182 el: 02 de Setembre de 2006, 14:54:26 pm »
el sr.Juanma Cruz no l'haurà recomenat al Oriola??? >:D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #183 el: 02 de Setembre de 2006, 15:30:03 pm »
Be en aquest tema estic d'acord amb el Mutio, el Sergio no es sant de la meva devocio ni molt menys....mes aviat tot el contrari jejejeje, pero les causes per les cuals encara es al nostre  :scut ara ja no crec que les hagim de tenir en compte, hi es doncs que aproti el que pugui aportar(que es el que jo dubto la veritat), pero per aixo hi ha un entrenador que sembla que sap el que es fa. Ja que s'ha quedat, que entreni i si l'entrenador considera que es millor en la seva posicio que un altre...doncs que el faci jugar....total cobrar cobrará, doncs com a minim si val la pena que ho suï. Encara que jo no he vist per en lloc la cualitat que molts diuen que te.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #184 el: 02 de Setembre de 2006, 15:56:01 pm »
jo penso que al serio iglesias té un contracte i per tant aquest any ha de estar dins l'organigrama del primer equip. si cobra 5000 euros mensuals, com algun cop he entés, és per que un descerebrat ex-directiu arlequinat ho va permetre. cadascú defensa els seus interessos econòmics i ningú li pot tirar res a la cara en aquest fòrum. o es que algun de vossaltres, si esteu treballant en una empresa amb un sou bo i us volen fotre al carrer pel que sigui no defensareu lo vostre ??

amics, si voleu jugadors que sentin els equips això nomès ho podrem conseguir amb el nostre propi futbol base. no espereu que vinguin jugdors d'altres llocs i sentin els colors. els que vinguin de fora, nomès sentiran els colors si la base del nostre equip és de jugadors de la casa: l'ambient s'encomana. sino, espem comdemnats a tenir mercenaris.

futbol base de qualitat ja !!

tenim només el que hem cultivat.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #185 el: 02 de Setembre de 2006, 16:46:36 pm »
Tens raó Kitanovsky, però veien la temporada passada molts de nosaltres pensem que tot el que tingui res a veure amb la temporada passada, dolent per l'equip serà. Com he dit moltes vegades m'agradaria molt equivocar-me en aquest sentit, però en la nostre situació no ens podem permetir molt luxes amb els jugadors que apart de cobrar una barbaritat en la situació que estem ,no mostren gaire interes que jo sapiga en tirar amunt aquest projecte
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #186 el: 02 de Setembre de 2006, 16:46:55 pm »
  Anem a veure;  un problema afegit que hi ha aquí és l´inflexibilitat que percibeixo que defineix les postures de dues parts negociadors.

Es tan senzill com això;

Tú vols 66.000 i jo et vull pagar 33.000....  Ni tú ni jo, 49.500 Euros (punt intermig). No deixa d´ésser una fitxa interessant ni es astronòmic, tampoc, l´esforç que ha de fer el club.  I així d´aquesta manera, la situació és distendiria ràpidament i es podria aprofitar el jugador. (Considerant que s´està Tercera, i considerant que hi ha uns drets adquirits, que afecten a qualsevol trballador).

Ningú pot obtenir el 100% del que vol en una negociació. Sempre s´ha de cedir alguna cosa. I així es així a Sabadell, a Sydney o a Santiago de Chile....

Tant difícil es això?.  No es pot recanalitzar la negociació?.   Si la cosa segueix per aquest camí, acabarà afectant al vestuari....   I solucions com aquesta de jugar el B, no conseguiran que s´en vagi, perquè entre d´altres coses, el termini ja està esgotat i simplement implicaran llençar una pila de diners per la "tapa de la claveguera".

Apliquem-hi (tots), una mica de sentit comú....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #187 el: 02 de Setembre de 2006, 17:11:14 pm »
t'equivoques blanc i blau...

la negociació es va fer l'any passat, i un potser va demanar 90000 i l'altre en donava 50000 i al final es va quedar amb 66000.

el que passa es que ningú dels que negociaven ara fa un any es podien imaginar el sabadell a tercera, i es va negociar pensant en un equip de segona A o segona B per la temporada que demà encetem. si haguessin estat llestos, haurien posat una clausula de revisió en cas de descens que el jugador hauria d'acatar.

si ara el sabadell fos segona A, potser el iglesias demanaria un augment i el sabadell, no li donaria si no l'interessa.. però el cas que es dona és el contrari. mira noi, haver negociat les coses be. i si no, que l'ajuntament es faci responsable de qui posa davant del club.

el sou de l'iglesias es legítim. igual que es legítim que aquest any dóni el màxim a la plantilla per poder retornar a segona B. rebaixar-li el sou un 20% també podria justificar que ell donés un 20% menys pel club. els contractes es negocien i es signen en un moment determinat, i els que ho fan, han de fer-se responsables i no tirar m**** sobre el jugador ara.

jo, sincerament com tots vossaltres, vull cobrar a final de mes els meus 1200 euros de l'empresa. si el meu jefe les coses li van malament vull cobrar 1200, ja que quan li anava de conya també em pagava 1200 i no em va proposar cap augment.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #188 el: 02 de Setembre de 2006, 17:55:11 pm »
 Anem a veure;  un problema afegit que hi ha aquí és l´inflexibilitat que percibeixo que defineix les postures de dues parts negociadors.

Es tan senzill com això;

Tú vols 66.000 i jo et vull pagar 33.000....  Ni tú ni jo, 49.500 Euros (punt intermig). No deixa d´ésser una fitxa interessant ni es astronòmic, tampoc, l´esforç que ha de fer el club.  I així d´aquesta manera, la situació és distendiria ràpidament i es podria aprofitar el jugador. (Considerant que s´està Tercera, i considerant que hi ha uns drets adquirits, que afecten a qualsevol trballador).

Ningú pot obtenir el 100% del que vol en una negociació. Sempre s´ha de cedir alguna cosa. I així es així a Sabadell, a Sydney o a Santiago de Chile....

Tant difícil es això?.  No es pot recanalitzar la negociació?.   Si la cosa segueix per aquest camí, acabarà afectant al vestuari....   I solucions com aquesta de jugar el B, no conseguiran que s´en vagi, perquè entre d´altres coses, el termini ja està esgotat i simplement implicaran llençar una pila de diners per la "tapa de la claveguera".

Apliquem-hi (tots), una mica de sentit comú....

jo només et dic q la situació no era 66.000 i 33.000, vas mal encaminat.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
Re: S. IGLESIAS (III PARTE Y ULTIMA)
« Respondre #189 el: 04 de Setembre de 2006, 23:54:27 pm »
Segons vaig escoltar diumenge al camp, el Sergio Iglesias entrena dos dias en setmana amb el "B". Jo ara el deixaba alla fins que demanes la liquidació, que imagino es el que busquen.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #190 el: 05 de Setembre de 2006, 00:04:12 am »
no company no!!!!  si usplau no començem a escriure comentaris que no es demostren, aixo nomes portará follon al foro.
per la teva informacio et diré que el senyor iglesias es 100 % jugador del sabadell i el proper diumenge podra estar a las ordres del entrenador per entrar a la convocatoria si ho creu oportú.
fem-nos un favor i no correguem rumors que l´unic que pot portar es un trencament del bon ambient que es respira al "entorno" despres de guanyar l´altre dia  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #191 el: 05 de Setembre de 2006, 00:11:08 am »
pero entonces en que kedamos jugara algun minuto o no jugara algun minuto  :snore:
por mi k no juegue pero solo es un punto de vista no digo k lo tngan apratdo del grupo :beer2

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #192 el: 05 de Setembre de 2006, 00:15:15 am »
Este mismo problema lo tienen los equipos grandes, vuelvo a decir que mi opinión es que al tener ficha del equipo y cobrar su salario, tiene que ser uno más y trabajar como los demás y estar a disposición del cuerpo técnico para utilizarlo cuando crean oportuno, lo contrario sería ir contra los intereses del CES. saludos

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #193 el: 05 de Setembre de 2006, 00:19:43 am »
Sabes Panso? Creo que tienes parte de razon. He comprobado que lo que se dice en el foro corre como la espuma entre los arlequinados, y quizas no sea bueno. Pero lo que es evidente es que mientras este el problema habrá comentarios. Dices que es un jugador 100% del Sabadell y que el entrenador puede contar con el cuando quiera, pero lo cierto es que estos rumores corren y el domingo no estuvo convocado. Algo de cierto habra no?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #194 el: 05 de Setembre de 2006, 08:10:18 am »
El diumenge no va anar convocat perque durant tota la setmana no va estar més pendent de trucades (tant del Sabadell com d'altres equips) el dijous no va entrenar amb el grup, anava de reunió en reunió i vulguis que no això desgasta psicologicament.

El mister el va descartar pel partit contra el Mataró, pero aquesta setmana crec q ja hauria d'entrenar amb el grup i guanyar-se un lloc a l'equip.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Leonderubi

• Visitant
Sergio Iglesias rebaja su ficha
« Respondre #195 el: 05 de Setembre de 2006, 08:32:49 am »
 Sergio Iglesias se queda

En Sabadell, el mediocentro Sergio Iglesias ha llegado a un principio de acuerdo con el club para rebajar su ficha y será el único superviviente de la plantilla del año pasado con el que podrá contar Ramón Moya.

Extraido de Mundo Deportivo 05/09/06

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #196 el: 05 de Setembre de 2006, 13:46:48 pm »
respostes:
mireu el DS, avui surt unes lineas del tema iglesias,esperem que aquestes paraules del mateix iglesias faci que començem a tractarlo com un mes de la plantilla  ;)
em d´estar tots units per poder fer alguna cosa positiva aquest any  :ok

com ja he dit abans aixo esta extrect del DS d´avui
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #197 el: 05 de Setembre de 2006, 15:02:46 pm »
segio iglesias el gran heroe, el gran jugador que no ixo jugar en esta magnifica division, ese que se ha quedado pq ninun otro equipo le ha pagado lo que cobraba aki, pero claro es una gran persona que tiene una espinita clavada... pues una m.... se queda aki pq o se kedava aki y no jugava en otro equipo, pq la 2b se le hace grande.
Pero todavia ay gente que se cree el cuento  :ko
iglesias  :ko  :****

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #198 el: 05 de Setembre de 2006, 15:47:06 pm »
Pues mira por donde yo me creo todo su cuento, y lo hago pq seguramente estoy mucho más informado que muchos de los q hablan akí sin estar prácticamente informados del tema y eso es lo q me hace ponerme de su parte. Los demás pensad lo q keráis, pero intentad informaros un poco más antes de crear vuestra propia opinión, que el informarse tampoco hace daño a nadie. Y este cuento q también se lo apliken los "chivatos" que andan por akí, algunos ya me entienden ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #199 el: 05 de Setembre de 2006, 16:02:01 pm »
Em sembla que el millor que es pot fer es ni defensar a mort perque ets amiguet ni criticar-lo, "algunos ya me entienden   ;)"