Autor Tema: ON ESTA EL 4-4-2???  (Llegit 3148 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
ON ESTA EL 4-4-2???
« el: 08 de Gener de 2006, 20:35:52 pm »
pero es que no es va dir que el señor jaume bonet jugava amb un 4-4-2??? si em jugat com sempre amb 1 davanter sol a d'alt, i despres sa canviat 1 davanter per l'altre... ??? k consti que no es una critica pero no entes molt be el plantejament... :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
Re: ON ESTA EL 4-4-2???
« Respondre #1 el: 08 de Gener de 2006, 20:42:46 pm »
El mejor paritdo de este año y tanbien vamos a criticar ya al estrenador que acaba dr llegar  hace 3 dias.Espera un poco.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 08 de Gener de 2006, 20:47:03 pm »
ya e dit que no es un critica jo nomes h dit que si la gent del foro deia que jugava amb un 4-4-2 doncs que potse s'han equivocat no? nomes aixo que aviam que pasa que amb quin sistema juga, perque jo he hanat al camp amb la intencio de veure 2 davanters centres, per el que es rumoreava per el foro, lo del millor partit de l'any suposo que ho diras perque nomes em jugat 2 no? i el de dimecres va ser un entreno...
amb el montes vam comenzar tots dient que avia sigut el millor partit de l'any (contra el terrassa)i despres...pero aixo ara no compte...jo nomes pregunto amb quin sistema juga...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 08 de Gener de 2006, 20:47:54 pm »
El que s'ha de veure és q l'entrenador ha de fer una tàctica adequada als jugadors que té i oblidar-se de la tactica q sempre ha fet servir si veu que no es pot fer amb els jugadors q té o que una altra tàctica pot donar un millor rendiment.

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 08 de Gener de 2006, 20:59:54 pm »
ya e dit que no es un critica jo nomes h dit que si la gent del foro deia que jugava amb un 4-4-2 doncs que potse s'han equivocat no? nomes aixo que aviam que pasa que amb quin sistema juga, perque jo he hanat al camp amb la intencio de veure 2 davanters centres, per el que es rumoreava per el foro, lo del millor partit de l'any suposo que ho diras perque nomes em jugat 2 no? i el de dimecres va ser un entreno...
amb el montes vam comenzar tots dient que avia sigut el millor partit de l'any (contra el terrassa)i despres...pero aixo ara no compte...jo nomes pregunto amb quin sistema juga...

Resistencia, falta un  davanter, aqui està el tema, no podem possar 2 davanters si només en tenim 2 disponibles a l'equip perque llavors si 1 es lesiona s'ha de cambiar tot el sistema tàctic aqui està suposo l'explicació del perquè d'1 sol punta.
De totes maneres sempre i quan es jugui amb juanma i cañadas que son dos homes que també miren a porta podem jugar amb un sol punta, ara falta saber quin dels dos Orife o Gallo ( Gallo millor que no) aixi que millor amb orife i que es guanyi la vida.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 08 de Gener de 2006, 22:53:05 pm »
Crec que avui s'ha jugat amb un 4-5-1. Per mi hi ha dues causes, la primera que el Cañadas y el Juanma son molt ofensius i la segona que ens falta un  altre davanter.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #6 el: 08 de Gener de 2006, 23:13:11 pm »
Jo quan he vist l'alineació he pensat que jugariem amb un 4-4-2 amb Cañadas en punta, però a la pràctica ha estat un 4-5-1. Però la veritat es que, com dieu, Cañadas y Juanma tenen molta arribada, y Iván ha fet avui un partidàs, donant pases aprofitant la velocitat de Cañadas, Gallo i Juanma.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #7 el: 09 de Gener de 2006, 00:44:56 am »
Estoy de acuerdo. Iván Díaz ha hecho hoy una gran primera parte. En la segunda, el equipo ha notado su bajón físico y menor participación.

El sistema, a mi parecer, no es tan importante... sino su aplicación. Con cualquier sistema podemos encontrar un buen equipo como ejemplo. De hoy, lo q me ha gustado ha sido la clara declaración de intenciones de Bonet de utilizar las bandas, con continuos cambios de posición entre Cañadas y Juanma. Acompañados de un mediapunta creativo como Iván Díaz... el resultado ha sido q el ataque ha funcionado en la primera mitad. Lástima de las ocasiones falladas.
« Darrera modificació: 09 de Gener de 2006, 01:41:31 am per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #8 el: 09 de Gener de 2006, 04:42:49 am »
la 4-5-1 puede ser una gran formacion,  juanma y cañadas acen muxo daño e ivan sabe ver muy bien las vacios que deja la defensa y puede acer muxo daño.
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 09 de Gener de 2006, 21:26:46 pm »
No ho nego, que pot ser un bon sistema, pero penseu qualsevol aficionat alie al  :scut que entri al forum, i ho vegi des d'un punt de vista objectiu. Criticavem a Mora pel seu plantejament massa defensiu, a Montes pel seu 4-1-4-1 i ara defensem un 4-5-1 perque es crea perill  :icon_mrgreen:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 09 de Gener de 2006, 21:57:44 pm »
Segons el Bonet ha dit a radio sabadell vam jugar amb un 4-3-3:

Diego
                     Marcos         Txiki           Crivi         Nandi

Medina    Iglesias     Cañadas

Ivan Diaz       Gallo        Juanma

Més o menys algo així ja que ell considera que el juanma cruz  i cañadas o ivan diaz son jugadors molt ofensius, o sease davanters ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 09 de Gener de 2006, 22:34:57 pm »
jo no trobo la diferencia del 4-1-4-1 que del 4-5-1  :o espero que el sr.bonet trobi un onze adecuat si el 4-5-1 dona resultat molt be pero sisplau que aquet 5 jugador o faci avanzat no enderrerit... ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #12 el: 09 de Gener de 2006, 22:45:28 pm »
Resistencia has de reconèixer que no és tan important el 4-4-2, o 4-5-1. Fins i tot es podria dir que ahir van jugar amb un 4-3-3.

El que importa es la movilitat dels jugadors i la circulació de pilota.

Que no pari la festa !!!  :ok

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 09 de Gener de 2006, 23:12:03 pm »
jo no trobo la diferencia del 4-1-4-1 que del 4-5-1  :o espero que el sr.bonet trobi un onze adecuat si el 4-5-1 dona resultat molt be pero sisplau que aquet 5 jugador o faci avanzat no enderrerit... ;)

Home resisitencia, potser com a tàctica numèrica no li vegis massa diferència, però ahir al camp es va notar i molt. Per una simple cosa. Les lines, totes elles estaven molt més juntes i per tan les passades eren més fàcils. Amb el 4-1-4-1, l'home que estava per davant de la defensa estava sol en tota una línea gegant del camp, i l'altre linea de 4, ja era gairebé al mig del camp, sino més endavant. Així era impossible trenar cap jugada. Ahir vam veure més toc -a la 1a part- k en tots els partits jugats fins ara. El futbol és fàcil senyors, i no val la pena parar-se a pensar si es mas importante llegar, que si estar que no llegar..... verdad "señor" montes  :icon_question:
El temps ens donarà o treurà la raó als qui NO voliem al Montes.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #14 el: 10 de Gener de 2006, 03:04:04 am »
la 4-3-3 tambien puede ser una muy buena alineacion!!
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #15 el: 10 de Gener de 2006, 12:17:05 pm »
Doncs jo vaig veure un 4-2-3-1 :Paletas:

Diego

Marcos - Crivillé - Txiki - Nandi

Medina - Iglesias

JuanMa - Ivan Diaz - Cañadas

Gallo

Qui dona més :icon_question: :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #16 el: 10 de Gener de 2006, 13:32:33 pm »
Yo también vi un 4-2-3-1 pero creo que dentro de este esquema táctico puede haber muchas variantes. No es lo mismo que nuestros extremos estén pegados al lateral del equipo contrario que al interior. Es decir, que con Bonet se vio al equipo mucho más abierto que antes, muchos más espacios y muchas más opciones de pase que con los anteriores. Además el mismo reconoció ayer en "L'arlekinat" que es un entrenador ofensivo y que siempre sale a ganar el partido. De momento vamos por buen camino, porque el equipo está hecho para jugar así, como un equipo grande de la 2ª B. Ya se verá como funciona...
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #17 el: 10 de Gener de 2006, 16:03:36 pm »
Evidentment la tàctica va ser un 4-2-3-1. Com he dit abans i diu el liraju... la novetat va ser q per primer cop vam veure dos jugadors ben pegats a la línea de cal i q es van intercanviar les posicions constantment. Inclús el canvi del Marc x l'Iván Díaz va redundar en aquesta intenció, pq el Cañadas va passar al mig.

A la primera part, això sí, Sergio Iglesias, Medina i Iván Díaz van jugar molt a prop, però escalonadament... les opcions de combinar eren variades i la pressió a la sortida del rival més fàcil de fer. A mitjans de la segona part, crec q el Bonet va canviar l'Iván Díaz pq va baixar molt el seu to físic i no participava ni en la pressió ni en la creació entre línees.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 10 de Gener de 2006, 17:54:11 pm »
Bé, jo em creuré més el Bonet que va dir q al principi era un 4-3-3 i que els ultims 20 minuts va passar la tàctica a un 4-2-3-1 degut al desgast físic dels jugadors durant els primers 70 minuts ;)

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #19 el: 10 de Gener de 2006, 19:30:57 pm »
la pregunta a fer és fàcil...

llavors l'Iván Díaz jugava a la mateixa línea q el Cañadas i el Juanma... o jugava a l'altura del Sergio Iglesias i el Medina?

Home, jo vaig veure a l'Iván Díaz pressionar la sortida de la pilota del lateral contrari (recolçant al Juanma i al Cañadas) un munt de cops a la primera meitat... i pràcticament cap a la segona.