Autor Tema: play-off ascenso a 2A!!!!!  (Llegit 5500 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
Re: play-off ascenso a 2A!!!!!
« Respondre #20 el: 18 de Gener de 2006, 22:53:26 pm »
Kazka, venga, te voy a dar la razón, calaro que hay posibilidades

No se que edad tienes, pero yo he visto el Sabadell el último a finales de la primera vuelta y terminar ascendiendo, temporada 83-84, de 2B a 2A.  :)

Otra, el año que estaba en segunda y terminó subiendo a primera, tambien empezó de los últimos.

Te explicaria más, pero ojo con las sobredosis.  :laugh:

Siempre he dicho que el Sabadell ha hecho grandes cosas gracias a la segunda vuelta.

Pero company, partit a partit !!!

TODOS A UNA, EL SABADELL VENCERA CONTRA OSASUNA !!!

« Darrera modificació: 18 de Gener de 2006, 23:17:21 pm per Talleret »

ferni20

• Visitant
« Respondre #21 el: 18 de Gener de 2006, 23:18:15 pm »
Jo sincerament també tinc alguna petita ilusió de poder disputar el Play Off d'ascens, fa temps que la lliga española tan de Segona A com de Segona B les puntuacions estan molt igualades i guanyant 2-3 partits seguits de seguida et poses a mitja taula i mirant cap amunt aixi que quedant 19 jornades i estant a 12-13 punts del pplay off crec que encara tenim una petita esperança.
Està clar que jo aquest any guanyant la Copa Federació i quedant  12ª o 13ª a la classificació em donaria com a satisfet vist com vàrem començar, ara clar queden 19 jornades i en aquestes 19 jornades em de començar a escalar possicions, fins on arribarem???? ja es veurà, pero que amb aquest entrenador i si l'equip creu en les seves possibilitats podem arribar força lluny.
Per cert, quants equips dels que han passat fins ara per la NCA els heu vist  amb gaire millor joc que nosaltres?
jo excepte Osasuna B crec que cap altre.

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #22 el: 18 de Gener de 2006, 23:31:49 pm »
Kazka, venga, te voy a dar la razón, calaro que hay posibilidades

No se que edad tienes, pero yo he visto el Sabadell el último a finales de la primera vuelta y terminar ascendiendo, temporada 83-84, de 2B a 2A.  :)

Otra, el año que estaba en segunda y terminó subiendo a primera, tambien empezó de los últimos.

Te explicaria más, pero ojo con las sobredosis.  :laugh:

Siempre he dicho que el Sabadell ha hecho grandes cosas gracias a la segunda vuelta.

Pero company, partit a partit !!!

TODOS A UNA, EL SABADELL VENCERA CONTRA OSASUNA !!!

yo per aquesta poca no avia encara nascut yo vaig neixer al 88, pero yo sempre e dut el sabadell a la sang per aquella epoca la meva familia era socia i me an explicant molt moments agradables en el nostre estadi de ilusio, que es la nostra mesquita, la catedaral de la nostra ilusio i els nostres sommis, es la nova creu alta.
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #23 el: 18 de Gener de 2006, 23:57:31 pm »
i jo he vist acabar la primera volta en posicio de pujar a primera i acabar baixant. Tot pot canviar. El important es continuar jugant be i aniran arribant les victories. SEGUR

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #24 el: 19 de Gener de 2006, 00:32:37 am »
Digueme il.lús...però jo cada setmana miro a quant punts estem dels play-off  :-[. Encara que sent lògics, primer ens salvem, després ens posem per dalt...i si es dóna el cas...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #25 el: 19 de Gener de 2006, 14:09:50 pm »
Algú sap del cert si es dona el cas que el Llevant es quedés a 2A llavors el seu filial no jugaria el playoff. O el jugaria encara que no pugués pujar.
Jo suposo que si matemàticament el primer equip no pot pujar, llavors el B no jugaria playoff. De totes maneres és fotut pq la lliga de 2A deu acabar més tard que la nostra.
Honor al Sabadell

Desconnectat Marigol

• Penya @rlekinats.com
  • Prebenjamí
  • *
  • Missatges: 27
« Respondre #26 el: 19 de Gener de 2006, 14:40:57 pm »
Yo no lo sé, es cierto que con tres partidos que ganes estás arriba y se pueden crear múltiples esperanzas, también os digo que también es muy triste que te pongan en los labios la miel de un play off de ascenso y luego te quedes como estás.

Si hay que ser positivos pues se es, pero difícil es un montón, y que conste que al principio de liga estaba casi segurísima que sí, que este año se conseguía no sólo el jugar el play-off sino incluso subir a segunda división-A.

Mucha suerte para el Sabadell.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #27 el: 19 de Gener de 2006, 17:03:54 pm »
Jo no em faig cap ilusió, aquest any ja farem prou si ens salvem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #28 el: 19 de Gener de 2006, 17:12:52 pm »
Algú sap del cert si es dona el cas que el Llevant es quedés a 2A llavors el seu filial no jugaria el playoff. O el jugaria encara que no pugués pujar.
Jo suposo que si matemàticament el primer equip no pot pujar, llavors el B no jugaria playoff. De totes maneres és fotut pq la lliga de 2A deu acabar més tard que la nostra.

Si el Llevant no puja a 1a., el filial no jugarà el Play-off d'ascens, que passaria a jugar-lo el 5è. classificat. L'última vegada que es va donar aquest cas en el nostre grup va ser quan el Saragossa va baixar de 1a. divisió i el seu filial no va poder jugar el Play-off.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat manolo

• Aleví
  • Missatges: 64
  • ANDA QUE NO
« Respondre #29 el: 19 de Gener de 2006, 18:55:51 pm »
seria in tanto raro raro raro

pero con el sabadell no te puedes fiar , cuantas veces nos hemos visto undidos y cuantas nos hemos resalcido ..

fe y esperanza ..... que la gente venga al campo , disfruten y se haga caja me parece lo mas importante y si nos llevamos la copa ( que cada vez lo tengo mas seguro ) mejor que mejor :clap :clap :clap :clap

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #30 el: 19 de Gener de 2006, 19:11:47 pm »

Si el Llevant no puja a 1a., el filial no jugarà el Play-off d'ascens, que passaria a jugar-lo el 5è. classificat. L'última vegada que es va donar aquest cas en el nostre grup va ser quan el Saragossa va baixar de 1a. divisió i el seu filial no va poder jugar el Play-off.

pero aunke la liga termine mas tarde ay k mirar los puntos del levante pk si ya matematika mente no puedes ascender ., el B no jugara play off

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #31 el: 19 de Gener de 2006, 19:24:22 pm »
ombre matematikamente es posible y pareze k estamos despertando...

Creo k la copa federacion la podemos ganar claramente y kedar entre los 8 , segurisimo

Desconnectat golnord

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #32 el: 19 de Gener de 2006, 23:36:28 pm »
Jo diria que anem pas a pas. Primer sortim de la zona de descens i anirem veient. En qualsevol cas, partits com el d'ahir s'agraeixen. A veure si poguéssim veure una maneta tb a la Nova Creu Alta. Com diu avui el Mundo Deportivo: a veure si tenim la sort de veure "un Sabadell soberbio" de ben a prop :ok

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #33 el: 20 de Gener de 2006, 21:07:36 pm »

i sino m'equiboco, aquell any va jugar el play-off el terrassa i va pujar (sense quedar 4art!)

Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #34 el: 20 de Gener de 2006, 23:15:27 pm »
El problema es que el play off comença abans que acabi la lliga a 2ª A, i per tant, si el llevant te opcions de pujar per aquelles dates, en principi el filial jugaria el play off. Suposo que despres, si no pujes el primer equip, ell quedaria automaticament eliminat del play-off.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #35 el: 20 de Gener de 2006, 23:21:59 pm »
Vamos a tener esperenza, optimismo y confianza en el equipo, hasta que matematicamente no estemos fuera..FORÇA SABADELL.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #36 el: 21 de Gener de 2006, 02:17:31 am »
Hola arlequinados. Yo hasta el dia de hoy no escuche a nadie de la directiva ni del equipo decir que subiriamos este año ni nada parecido. Lo que si escuche fue que el objetivo era subir en dos años.Que probablemente este año seria para conjuntar el equipo y hacer un equipo en condiciones ya que muchos jugadores eran nuevos y costaria acoplarlos, y que el año que viene se intentaria subir. De todas formas el futbol es ilusion y si esta se pierde se pierde el futbol. Así que mientras tengamos opciones tendre ilusion.Son 12 los puntos de diferencia con el cuarto clasificado. No perdio el madrid una liga llegando a tener 15 puntos de diferencia? Porque no vamos a hacer una segunda vuelta escandalosa y plantarnos ahi arriba? Mantened la ilusion que es lo que nos mantiene vivos. Visca el Sabadell!!!! :bandera
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #37 el: 21 de Gener de 2006, 02:43:54 am »
Yo estoy muy convencido d q al final d liga estaremos arriba,plantilla hay entrenador tambien y quiero creer q ilusion tambien,es lo necesario y el 2.006 no esta viniendo muy bien.
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #38 el: 21 de Gener de 2006, 08:35:59 am »
No vull ser catastrofiste, pero crec q la Copa Federació no la guanyarem, espero i dessitjo el contrari, però ho veig dificil.
Al play-off no entrarem pq els de dalt porten un ritme frenetic i ja s'està format un 'pelotón' capdavaner q serà decissiu.

Per mi el principal objectiu hauria de ser quedar entre els 10 primers, el més amunt possible i la temporada q ve disputar la Copa del Rey.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #39 el: 21 de Gener de 2006, 11:13:04 am »

Que aquest beneficiat van ser els veïns... :disappointed:

Jo mentre les mates no diguin el contrari, seguiré pensant que podrem fer algo gros aquesta temp. ja no dic el que, per algo farem  :tongue3: Això si, aposto per guanyar la copa com a mínim :yes:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!