Autor Tema: a radio sabadell flipen...  (Llegit 1695 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
a radio sabadell flipen...
« el: 22 de Gener de 2006, 14:06:54 pm »
estava llegint les notícies del CES i veig que diu que s'ha acabat la gran ratxa de resultats... collons com plou !!

Jo de veritat no ho entenc: sis partits sense perdre (casi tots empats), tres empats es com guanyar un i perdre dos. Es ben cert que ens em acostumat a que quan guanyem un partit ens pensem que som l' Arsenal.

Com nassos podem portar una gran ratxa -o com li diguin- si fot un any que no guanyem un partit de lliga fora de casa i dos mesos que no el guanyem ni a casa? algú ho enten, amb un equip que val 240 kilos ?

Ni gran ratxa ni res, s'ha perdut un cop mes. Punt.

I el més perillós es que avui, el 12è classificat se'ns pot posar a 10 punts. Aquesta lliga no es com les anteriors, igualada. S'está veient que hi han 7 equips molt dolents que entre ells es jugaran el descens, entre ells nossaltres. I també s'esta veient que el play-off, gracies a la poca puntuació dels dolents, serà molt car. Tranquilament entre els 67 i els 70 punts.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: a radio sabadell flipen...
« Respondre #1 el: 22 de Gener de 2006, 14:39:29 pm »
Jo el que he entès es que s'ha acabat la ratxa de partits sense encaixar cap gol ;)

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 22 de Gener de 2006, 16:00:37 pm »
amb això tens raó. El playoff akesta temporada serà molt més car, els equips necessitaràn més punts, punts q no sumaràn els d'abaix, per tant la permanencia serà més ràpidament assolible.

El descens pot estar sobre els 40 - 42 i l play off trankilament als superiors a 60 punts
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2006, 17:06:23 pm »
bueno ja començem amb les matematiques  :-\  mes val que ens centrem en guanyar el proxim partit i anar poc a poc si volem no caure a tercera  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #4 el: 23 de Gener de 2006, 07:37:47 am »
però el pitjor de tot per mi es creure lo de la ratxa de resultats.

diumenge tornem a rebre al peralta en un partit a vida o mort. perdre suposa enfonsar-se molt i, a mes, un bajon de moral important. diumenge el sabadell s hi juga molt mes del que ens pensem per que, amb el cami que portem podria començar a suposar quedar despenjats.

espero que no sigui aixi, ja que cada dia que passa em veig mes carn de tercera. no guanyem fora ni que ens matin el rival, no guanyem quatre punts en dos partits ni que el rival no es presenti. aixo preocupa molt.

la propera temporada, ens ho hem de plantejar

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #5 el: 23 de Gener de 2006, 17:36:25 pm »
Tens tota la rao Kitanovsky, jo air estava escoltan el partit per Radio Sabadell i aquet noi el Garcés semblaba que estava veient un altre partit.
Sense fer gols no podem anar enlloc. Com sempre si els altres no marquen..... 0-0.

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #6 el: 23 de Gener de 2006, 18:30:16 pm »
Amic Sertucha tu estaves al camp o escoltaves la ràdio  :o
Perquè encara no sé si el partit l'escoltaves, com saps si tenien raó o no, i si estaves allà, com  podia escoltar-lo  :-X
De tota manera, em quedo amb el que dius, si no marquem no anem enlloc.
Però una cosa més, ets dels que també demana temes, sembla saber-ne molt (no ho dubto) i mai no destapes res.  :ejem
Quan vulguis ens demostres els teus coneixements, te'ls agraïrem  ;)  :smart:  :smart:  :icon_mrgreen:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 23 de Gener de 2006, 18:32:20 pm »
Mirad, la buena racha a la que se refería el comentarista de RS., era a la de no haber encajado ningún gol,  durante varios partidos, siendo contestado por otro locutor de que efectivamente en liga no habíamos encajado ningún gol pero tampoco habíamos marcado.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #8 el: 23 de Gener de 2006, 18:43:40 pm »
Ciertamente parece que hemos atajado la hemorragia de goles en contra que veniamos padeciendo pero el enfermo sigue debil y necesita una transfusion inmediata en forma de goles y victorias que no puede demorarse mas en el tiempo. Este domingo comienza nuestra liga particular como cada año y debemos empezarla con un triunfo convincente que nos rearme de moral para encarar esta segunda vuelta en la que el objetivo sera recuperar cuanto antes el terreno perdido en la primera vuelta para no vernos abocados a un final de temporada dramatico y van.... Debemos jugar con el mismo empuje y con la misma ambicion que como contra la Gramanet pero sin perdonar tanto. Necesitamos tanto creer en este equipo como que el equipo crea en si mismo y la mejor medicina para ello empieza por un triunfo convincente frente al Peralta. Esperemos que los Bonet-boys sepan dar el do de pecho de una vez por todas.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 23 de Gener de 2006, 18:52:27 pm »
Más fuerte se puede decir, más claro no, estoy de acuerdo contigo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat golnord

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #10 el: 23 de Gener de 2006, 23:28:32 pm »
Estic totalment d'acord. ens hi juguem molt i hem d'animar al màxim. Si no guanyem diumenge sí que ja podem començar a resar..^Per tant :cheer :cheer

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
« Respondre #11 el: 24 de Gener de 2006, 11:37:49 am »
Amic Capa Segona A, jo no estava al camp i si escoltava el partit per la radio, pero si que tenía una persona que era al camp i que en mereix tota la credibilitat del mon i de lo que ell en déia a lo que jo escoltave no s´aveniar res.
No ser que vols dir que "demana temas", jo ser el que ser i punt, i per destapa que u fagin els profesionals que per aixó cobran. Jo no posare mai a ningu en un compromis.
I per acaba et dire que jo no tinc que demostra res, els que u han de fer, son els jugadors que tenim, haviam si de una vegada ens treuen del pou haon ens han fotut.
Una abraçada.

VISCA EL NOSTRE CENTRE D´ESPORTS :scut :bandera :scut :bandera

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #12 el: 24 de Gener de 2006, 12:58:21 pm »
Doncs tenim un problema.
Jo escolto els partits a RS i me'ls crec. Miro ahir L'arlekinat i les imatges em demostren que van en la mateixa línia que els comentaris de dissabte. I avui llegeixo la crònica del Pere Figueres a DS i els seus apunts són similars als de la ràdio i als de la tele.
O ens enganyen tots tres mitjans, fins i tot les imatges, o el teu informador no estava massa fi dissabte.  :smart:
Tots diuen que no vam mereixer perdre, que l'expulsió va ser clau, el gol tontu i com et deia ahir, i això ho he escoltat, vist i llegit, si no marquem no anem enlloc  :disappointed:

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
« Respondre #13 el: 24 de Gener de 2006, 13:15:26 pm »
No pluralitzis, tens un problema Cap Segona A, jo no en tinc cap, tu llegis i escolta a qui vulguis, estic cansat de sentir , ens merexiem guanya, quina mala sort, bla ,bla,bla, etc...etc..., pero la realitat es una i si no mira la clasificació.
De veritat no vull entra en polémicas que no portan enlloc, per mi el tema esta finiquitat.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #14 el: 24 de Gener de 2006, 13:46:31 pm »
Podriem tancar la polèmica (pregunto, eee) amb la típica frase de:
'Hem jugat com mai i em perdut com sempre :icon_question:'